Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Haetaan klaania pelimatsiavarten MW2 PS3:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Krisu9977
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Haetaan klaania pelimatsiavarten MW2 PS3:lle

Ja mitä mun pitäs antaa periksi???:confused:

Sitä että heti sinne GB:seen änketään. Mutta ihan miten vaan sanoin että on vaan ehdotus. Jos nämä vastustajat edes älyisivät vähääkään klaani matseista. Periaatteessa GB olisi aika hyvä kun lukee vaan säännöt niin ymmärtää mutta sitten siellä disputellaan ja muuta kivaa ni on varmaan huonot ensikokemukset klaanimatseista sitte. Mutta älä kuuntele mua en tiedä mistää mitää.

Hmm.. Mikäs Krisu sun PSN on? OIsin äskön lisäillyt listoille ja matsia haaveillut..

Sitä että heti sinne GB:seen änketään. Mutta ihan miten vaan sanoin että on vaan ehdotus. Jos nämä vastustajat edes älyisivät vähääkään klaani matseista. Periaatteessa GB olisi aika hyvä kun lukee vaan säännöt niin ymmärtää mutta sitten siellä disputellaan ja muuta kivaa ni on varmaan huonot ensikokemukset klaanimatseista sitte. Mutta älä kuuntele mua en tiedä mistää mitää.

Semmostahan se GB on. Jos sitä ei pysty käsittelemään ni vaihtaa cg, jossa matsia ei saa niin helposti.

Hmm.. Mikäs Krisu sun PSN on? OIsin äskön lisäillyt listoille ja matsia haaveillut..

Vihdoinkin joku ottaa haasteen vastaan! :)

Kts privateviestisi.

Jos ei tullut, ilmoita..
(En katsos ole varma, tuliko perille, kun lähetetyt kansiossa on 0 viesitä, vaikka lähetin sen jo parikin kertaa..)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vihdoinkin joku ottaa haasteen vastaan! :)

Kts privateviestisi.

Jos ei tullut, ilmoita..
(En katsos ole varma, tuliko perille, kun lähetetyt kansiossa on 0 viesitä, vaikka lähetin sen jo parikin kertaa..)

Vihdoinkin?:D Olen tässä ja siinä toisessa ketjussa jo kertaalleen hyväksyny, mutta et vastannut.. Kerroppa sun PSN ID niin lisäilen sut tai jos lisäät mut niin jjani_

Vihdoinkin?:D Olen tässä ja siinä toisessa ketjussa jo kertaalleen hyväksyny, mutta et vastannut.. Kerroppa sun PSN ID niin lisäilen sut tai jos lisäät mut niin jjani_

Ok, anteeksi.

Lisään teiät molemmat, nii voidaan sitten privaattiviesteillä jutella tarkemmin.

Ylös Bottom