Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eli toisin sanoen et voi itse haastaa ketään. NPC:t haastaa sut jos niitä huvittaa. Maineesi voi vaikuttaa siihen kuinka usein.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mulle kävi Undead Nightmaressa silleen että kaikki aseet vaan otti ja hävis eikä saa edes asevalikkoa auki. :confused: Onko muillekkin käynyt näin? Ei oikein huvittais alottaa alusta asti pelaamaan
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itse olisin jo kokeillut poistaa pelitiedosto (HUOM! ei pelitallennus) ja asentaa peli uudestaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Haluaisitko kertoa miten tuo tehdään?:)

Pelit-valikon alta löytyy pelitiedon työkalu. Valitse se ja paina kolmiota Red Dead Redemptionin datan kohdalla ja valitse poista. Peli asentuu uudelleen kun käynnistät sen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvä ideahan tuo pelin poistaminen oli mutta eipä auttanut.:(
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvä ideahan tuo pelin poistaminen oli mutta eipä auttanut.:(

Aseitahan ei voi heittää pois, joten on tapahtunut suuremman luokan bugi tai sitten olet vahingossa aloittanut uuden tallennuksen/ladannut vanhan. Eli jos olet pelannut pelkästään autosaven varassa ja olet vahingossa ladannut eri tallennuksen joka on tallentunut autosaven päälle ei mitään ole tehtävissä..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä siinä lasso tehtävässä pitää tehä, siis siin ku saan lasson ja pitää mennä niitten villihevosten luo sit ku oon lassonnu se vaa pyörii siin sen ympäril.
 
Mitä siinä lasso tehtävässä pitää tehä, siis siin ku saan lasson ja pitää mennä niitten villihevosten luo sit ku oon lassonnu se vaa pyörii siin sen ympäril.
Vastaus tuohon ylempään:
Kävelet hevosen luo, jolloin John hyppää hepan selkään. Sitten alkaa hevosen kesytys.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä siinä lasso tehtävässä pitää tehä, siis siin ku saan lasson ja pitää mennä niitten villihevosten luo sit ku oon lassonnu se vaa pyörii siin sen ympäril.

Kyllä niissä tehtävissä kerrotaan hyvinkin tarkasti mitä pitää tehdä..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Salainen kysymys:

Siis loppuiko tuo peli nyt sitten siihen kun se John nousi sieltä haudasta? Pitääkö siis aloittaa alusta jos haluaa pelata sillä elävällä Johnilla? Enhän minä nyt millään zombilla halua pelata.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Salainen kysymys:

Siis loppuiko tuo peli nyt sitten siihen kun se John nousi sieltä haudasta? Pitääkö siis aloittaa alusta jos haluaa pelata sillä elävällä Johnilla? Enhän minä nyt millään zombilla halua pelata.

Ja salainen vastaus (eli Undead Nightmaren lopusta, elä kurki, jos et ole lisäriä läpi pelannut)
Red Dead Wikistä: "Upon heading back to Beecher's Hope, John finds that Abigail and Jack are fine, and they are happy again. A few months later, John is dead (possibly due to Ross), and in Escalera, Seth is shown stealing the ancient mask, causing all dead, including John to return as undead. However, as John was buried with Holy Water, he returns as an undead with a man's soul, allowing the player to still play as him." Eli todellakin loppuu siihen, eikä pääse tavallisella non-zombie Johnilla pelailemaan. :(
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Voi suoli sentään! Tänään ajattelin suorittaa US MARSHALL outfit tehtävän..

Kolmannella yrityksellä katsoin pelin kellon kanssa, että varmasti aika menee alle 1vuorokauden, koska tuntui jo edellisilläkin kerroilla menevän.. Aseina perus revolveri ja kivääri, plus muutama omena. Nooh, menihän se.. Huimasti alle 8h paikallista aikaa, mut eipä kuulunut pukua. Nyt sit sain tietää, että pitää ensin läpäistä peli, jotta tehtävän voi suorittaa! Samalla sain tietää, et horsepills:tkin ovat varsin käteviä :D

Eli eli.. nyt vaan suorittamaan päätarinaa, jotta voin em. tehtävän jossain vaiheessa suorittaa uudestaan. Kera parempien aseiden ja pillereiden :p Onko muilla heittää vertailu aikoja? Olis kiva tietää kuinka huimiin aikoihin porukka on päässyt?

Ja kun tämä on spolereiden alla niin Gapthoot hideoutissa kannattaa suoraan ratsastaa kaivokseen, pihalla olevia ukkoja ei tarvi listiä.. säästää paljon aikaa ja luoteja.

Nyt lautalle ja toivottavasti MEHICOOOOON!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ei ole. Oisko ollu max. 30? Jos trophyä haet, Mexikon puolelta 6 (El Presidio) ja jenkkilästä Fort Merceristä 10.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ei ole. Oisko ollu max. 30? Jos trophyä haet, Mexikon puolelta 6 (El Presidio) ja jenkkilästä Fort Merceristä 10.

Ööh, eikös 6+10 ole 16 eikä 30 :D

Tuossa on vielä 100% tarvittavat seikat (missä myös mainitaan se 16 missing piippoli)
Save 20 Regions (All the regions possible)

4-Main Missions

10 Survivors (Complete their tasks)

1-Missing Souls
2-Mother Superior Blues
3-Biography and Lies
4-A Cure For Most of What Ails You
5- Filth and Other Entertainment
6-Birth of the Conservation Movement
7-Get BAck in That Hole, Partner
8-Paternal Pride
9-Dinner for Two
10- Curious Tales from Blackwater

Cleanse 5 Graveyard (This is done through 2,7 & 10 from the survivors list)

1-Blackwater Graveyard
2-Coot's Chapel Graveyard
3-Tumbleweed Graveyard
4-Odd Fellow's Rest
5-Sepulcro Graveyard

Missing Persons Missions (16 Total Missing People)

1-Fort Mercer
2-El Presidio

Undead Challenges (4 Undead Challenges Get Rank 5)

1-Undead Hunting
2-Undead Sharp Shooting
3-4 Horses of Apoycalopse
4- Undead Treasure Hunting

Outfits

1-Army of Undead (Progress through the requirements by playing the story and the big thing that you have to do is capture and tame an unicorn)

2 Legend of Undead(Get rank 5 on all chalenges)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän RDR:ssä tarvinnut kaikkia lainsuojattomia hakea, vaikka niitäkin oli enemmän kuin tarvitsi trophyyn (100%).
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Voi suoli sentään! Tänään ajattelin suorittaa US MARSHALL outfit tehtävän..

Kolmannella yrityksellä katsoin pelin kellon kanssa, että varmasti aika menee alle 1vuorokauden, koska tuntui jo edellisilläkin kerroilla menevän.. Aseina perus revolveri ja kivääri, plus muutama omena. Nooh, menihän se.. Huimasti alle 8h paikallista aikaa, mut eipä kuulunut pukua. Nyt sit sain tietää, että pitää ensin läpäistä peli, jotta tehtävän voi suorittaa! Samalla sain tietää, et horsepills:tkin ovat varsin käteviä :D

Eli eli.. nyt vaan suorittamaan päätarinaa, jotta voin em. tehtävän jossain vaiheessa suorittaa uudestaan. Kera parempien aseiden ja pillereiden :p Onko muilla heittää vertailu aikoja? Olis kiva tietää kuinka huimiin aikoihin porukka on päässyt?

Ja kun tämä on spolereiden alla niin Gapthoot hideoutissa kannattaa suoraan ratsastaa kaivokseen, pihalla olevia ukkoja ei tarvi listiä.. säästää paljon aikaa ja luoteja.

Nyt lautalle ja toivottavasti MEHICOOOOON!

En sitten tiedä oliko bugi mutta itse ainakin tein tuon eikä peli ollut varmaan edes puolessa välissä. Luulen kyllä että sinulla bugasi etkä tai et jostain muusta syystä saanut tehtävää suoritettua.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä oon netistä lukenut niin pitäis peli biitata ennen kuin tehtävä onnistuu. Mikäli sikäli on järjetöntä ku mitä sit enään teet "jenkki koskemattomuudella" vaikka tolla puvulla ihan mitä sattuu voikaan tehdä niin helpottaa se kuitenkin melkoisesti häröilyä :D

En jaksa enää kokeilla, mut kaikki 5 hideouttia tein, pikes basin-> twin rocks->tumbleweed->gaptooth breach ja fort mercer. Solomonssihan ei kuulu tehtävään vaikka onkin jenkeissä. viimeisellä kerralla nip nap ehti yö tulla ku olin suorittanut viimeisen hidoutin, joten ei ainakaan ajasta ole kiinni.
 
Ylös Bottom