Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Nostakaapa kättä ylös ne, jotka sai Verkkokaupasta ennakkotilauksen kaverina luvatun Booster Packin. Ei nimittäin ole näkynyt vaikka heinäkuun puolella on peli tilattu. :(

Minulle tuli verkkokaupasta torstaina peli.Mulla Booster päkki oli käytössä automaattisesti,kun katsoi pelaajan ominaisuuksia. Sitten kun avasin niitä luistin, kypärä sun muita tehosteita niin päkki katos jonnekkin. Tosin ei sitä jatkossa tarvikkaan
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Tänään tuli Ahvenanmaalta Verkkokaupan kautta. Tullu aika paljon pelailtua.:D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

****etti vieköö viimene kerta ku ahvenanmaalta tilaan vpd:n kautta! :mad: Tiistaina tuli et lähetetty peli ja ens viiko maanantaille menee eli melkein viikko kestää lähetykse tulemises :mad: Eihä Lauantaina voi kirjeposti tulla? Eli se siitä viikonlopusta =(
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

****etti vieköö viimene kerta ku ahvenanmaalta tilaan vpd:n kautta! :mad: Tiistaina tuli et lähetetty peli ja ens viiko maanantaille menee eli melkein viikko kestää lähetykse tulemises :mad: Eihä Lauantaina voi kirjeposti tulla? Eli se siitä viikonlopusta =(

Ei se ole vpd:n vika että peli ei tullut ajallaan, Itella sen toimituksen hoitaa. Ilmeisesti alueesi logistiikkakeskus käsittelee lähetyksiä hitaanpuoleisesti...Monille muille(suurimmalle osalle) peli kuitenkin on jo tullut. :D

Itse tilasin vpd:n ahvenanmaan varastolta sunnuntaina, keskiviikkona ilmoitus että peli lähetetty, ja tänään kolahti postilaatikkoon. :cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ei se ole vpd:n vika että peli ei tullut ajallaan, Itella sen toimituksen hoitaa. Ilmeisesti alueesi logistiikkakeskus käsittelee lähetyksiä hitaanpuoleisesti...Monille muille(suurimmalle osalle) peli kuitenkin on jo tullut. :D

Itse tilasin vpd:n ahvenanmaan varastolta sunnuntaina, keskiviikkona ilmoitus että peli lähetetty, ja tänään kolahti postilaatikkoon. :cool:

Sulle tuli ilmoitus keskiviikkona ja mulle tiistaina ja sä sait pelin perjantaina ja mä ens viiko maanantaina? Onko tämä sitten reilua =D?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Sulle tuli ilmoitus keskiviikkona ja mulle tiistaina ja sä sait pelin perjantaina ja mä ens viiko maanantaina? Onko tämä sitten reilua =D?

Ei ole reilua. Mutta vika ei kuitenkaan ole vpd:n. Posti se tässä hidastelee, kuten yleensä :mad:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Onnko kukaan aloittanut Be a GM moden vielä? Voisitko heittää jotain hyviä slidereita? On vaikee löytää ite sopivat...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Kai sit sielt Discshopista tulee Maanantaina jos ei sillon ni viimeistään Tiistaina!!!
Siin on Discshopin vika ei postin ..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Itselläkin Dischop ilmoittaa pelin lähteneen 16.9, mutta eipä viikonlopuksi ole ilmestynyt. Toivottavasti huomenna sitten tullut viimeistään.
Tietääkö kukaan pystyykö tuota laskua maksamaan mitenkään ennen kuin paketti on ilmestynyt? Viitenro ja tuotteen hinta tietenkin näkyvät tilaustiedoissa, mutta Discshopin tilinumerosta ei ole hajuakaan. Huomenillalla pitäisi lähteä intin kahden viikon kinkkuun, ja laskin vähän sen varaan, että paketti sekä lasku olisi viikonlopun aikana tipahtanut postilaatikosta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Tekisi mieli rageta ja purkaa hermo tänne, mutta todnäköisesti siitä tulee bännia niinpä sanon vain että = vpd ahvenanmaa, viime viikon tiistaina lähetetty, ei postissa vielä tänäänkään. Mistähä ketusta voisi johtua?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Mistähä ketusta voisi johtua?
Maailmankaikkeus ei tykkää sinusta? Paketti on mennyt väärään osoitteeseen?

Ei sitä todellista syytä todennäköisesti koskaan saa tietää. Sen sijaan sen voi oppia (vaikka sitten kantapään kautta), että jos peli on oikeasti noin tärkeä, se parinkympin säästö ei taida korvata useamman päivän harmistusta. Eli jatkossa ostaa nöyränä poikana lähimmästä kivijalkakaupasta kirvelevään 69 euron hintaan, mutta ainakin pääsee pelaamaan heti julkaisupäivänä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Näinpä teen ja nimenomaan kantapään kautta opin.. Toisaalta eihä tuo peli ny niin tärkeä ole, mutta olisi se mukavaa raskaan koeviiko jälkee rentoutua änäri paris.. Mut hyvästit ahvenanmaan tilauksille
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Miksi menette tilaan muualta kuin verkkokauppa.***? :confused:

Onneksi täällä ketjussa voi puhua jo hömppää, mutta kyllä mulla myös Verkkokauppa.comin paketti on onnistunut seilaamaan ympäri Suomea.

Pääkohteet:
1) väärä osoite VK:n toimesta, isoveljeni vanhaan asuntoon johon vk:sta oli joskus kolme vuotta sitten toimitettu
2) paketti jäi paikalliseen postiin odottamaan (näin seurannalla ja soitin vk:aan)
3) vk:sta soitettiin postiin ja kerrottiin että paketti pitäisi toimittaa minulle
4) postin sedät/tädit olivat pläränneet mappejaan ja lähettäneet paketin kuitenkin isoveljeni nykyiseen osoitteeseen
5) isoveljeni ei ollut kotona --> paikalliseen postiin (näin taas seurannasta ja soitin)
6) verkkokaupasta soitettiin taas postiin ja nyt onnistui lähetys minulle, mutta paketti tuli postiin (ei kotiin niinkuin alunperin piti).

Reilu kaks viikkoa meni. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Onneksi täällä ketjussa voi puhua jo hömppää, mutta kyllä mulla myös Verkkokauppa.comin paketti on onnistunut seilaamaan ympäri Suomea.

Pääkohteet:
1) väärä osoite VK:n toimesta, isoveljeni vanhaan asuntoon johon vk:sta oli joskus kolme vuotta sitten toimitettu
2) paketti jäi paikalliseen postiin odottamaan (näin seurannalla ja soitin vk:aan)
3) vk:sta soitettiin postiin ja kerrottiin että paketti pitäisi toimittaa minulle
4) postin sedät/tädit olivat pläränneet mappejaan ja lähettäneet paketin kuitenkin isoveljeni nykyiseen osoitteeseen
5) isoveljeni ei ollut kotona --> paikalliseen postiin (näin taas seurannasta ja soitin)
6) verkkokaupasta soitettiin taas postiin ja nyt onnistui lähetys minulle, mutta paketti tuli postiin (ei kotiin niinkuin alunperin piti).

Reilu kaks viikkoa meni. :)
En oikein spottaa tuosta mitään mitä vk.com olisi tehnyt väärin? Kaikki postin kikkailuja...Ihmettelen myös tuota boldattua, toimitusosoitehan näkyy ja on tarkastettavissa tilauksen yhteydessä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

En oikein spottaa tuosta mitään mitä vk.com olisi tehnyt väärin? Kaikki postin kikkailuja...Ihmettelen myös tuota boldattua, toimitusosoitehan näkyy ja on tarkastettavissa tilauksen yhteydessä.

Se siinä suurin syy olikin. Toimitusosoite oli minulle tulleissa dokumenteissa oikein. Ja joka kerta kun soitin verkkokauppaan, niin asiakaspalvelija kiven kovaan väitti että asia on hoidossa. Minä ainakin asiakaspalvelijana tylyttäisin postia ja kertoisin asiakkaalle, että vika on siellä. Nyt olo oli samanlainen kun auton huoltoon viedessä eli piti itse selvittää missä vika on ennenkuin asia korjaantui. Ja en minä nyt mitenkään mahtipontisesti yritä Verkkokauppaa dissata (ja omat ostot on varmaan 100+ euroa /kk), mutta ilmoitin vaan että kyllä Verkkiksen paketti voi kusta siinä missä muutkin, kun täällä jo toista väitettiin. Tai ainakin tuosta Tumpin pätkästä voi ymmärtää niin. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Pittää vähä pölpöttää ku ostin gamestopista epähuomiossa änärin käytettynä. En olisi Stoppiin menny, mutta oli tiltissä loppuneet. Matkalla kotiin vasta muistin, jotta eikös se ollu 1koodi/ps3, muuten joutuisi maksamaa lisää. Sitte eka vitutti ja täristi, mut eihä se edelline jäpä sitte ollutkaan käyttäny sitä, ihme dyyd!

RDR+Dirt2+Nhl09 kombolla sen sain.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ostin pelini Citymarketista ja sain kaupan päälle sen koodilapun, missä on se Boost pack koodi. Syötin koodin Storeen ja latasin Boost packin, mutta mitään Boosteja en oo huomannu BAP:ssa tai missään muuallakaan.

Selityksiä?
 
Ylös Bottom