Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hikoilu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hossa_93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

hossa_93

New Member
En itse löytänyt hikoilulle ketjua, joten aattelin sitten tehdä. Tänne voisi laittaa kaikki hikoiluun liittyvät asiat.

Itselläni on ollut pikku riesana tuo käsien hikoilu, eikä se tunnu loppuvan. Onko teillä sama asia, vai olenko ainoa? Olen lukenut noista voiteista, mutta onko niistä sitten hyötyä?!!

Vastaus: Hikoilu

Ärsyttävin hiki on se "angstihiki". :) Elikkä jos alkaa hermostuttamaan niin kasvot alkaa hikoilla, ja siitä syntyy oravanpyörä jonka seurauksena alkaa vaan hikoiluttamaan enemmän koska se hikoileminen tuntuu niin ahdistavalta muiden ihmisten edessä.

Elikkä jos alkaa hermostuttamaan niin kasvot alkaa hikoilla, ja siitä syntyy oravanpyörä jonka seurauksena alkaa vaan hikoiluttamaan enemmän koska se hikoileminen tuntuu niin ahdistavalta muiden ihmisten edessä.
Tuttu homma. Vaikka toisin ehkä voisi luullakin, olen etenkin tuntemattomien / ei-niin hyvien tuttujen seurassa melko ujo/introvertti persoona. Tuollaisessa tilanteessa jos joutuu julkisesti suunsa avaamaan, käy helposti juuri noin.

Niinpä, mutta sit ku se on jatkuvaa, jännittää tai ei niin kädet menee ihan hikisiks ja kylmiks. What" sould i do?

Kädet meinaa usein alkaa hikoilee pelatessaan, ei oo kivaa sen jälkeen ku on tahmee ohjain :S

Niin kauan kuin vain muistan - olen aina hikoillut kämmenistäni todella paljon. Itseäni moinen ei häiritse, mutta kaverit ovat oppineet sen kantapään kautta! Mitä jännittävämpi ja innostavampi peli, niin sitä enemmän kädet kostuvat. Aikoinaan pelattiin iltamissa Tekken-turnauksia ja vieressä piti pitää pyyhettä kuivaamista varten, kun luovutin ohjaimen seuraavalle pelaajalle. Ensikertalaiset pistettiin tietty yökkimään ihan piruuttamme jos sattuivat mukaan turnaukseen :) Annettiin siis ohjain niille meikäläisen koskettua ensin.

Erityisen paljon hyötyä hikoilevista käsistä on ollut Guitar Hero -peleissä, sormet liukuvat kevyesti non-strum -kohdissa, kun pitää vain liu´ uttaa näppäimeltä toiselle.

Vaan näin sen menee, pelaaminen on vain sellainen harrastus, joka saa sydämen sykkeeseen vauhtia ja lämpö nousee pinnalle, kun onnistuu. Käsissä taas näkyy olevan verisuoniakin erityisen tiheästi ja pinnassa, joten runsas hikoilu voi johtua siitäkin - ja siihen päälle tietty näyttämisen halu, kun joku/jotkut ovat katsomassa.

Ylös Bottom