Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bandicoot

Well-Known Member
Edit2: Voisi mennä suomiporukalla kokeileen sitä tiimissä kisailua vaikka viikonloppuna?

Itse en ole ihan varma tulevasta viikonlopusta, mutta ehdottomasti mukana olen jos pelit saadaan pystyyn. Ihan noviisi olen vielä, mutta kaverilistalle saa lisätä (LeevioFIN).

Thumbs up hienoista videoista :)

Sen verran vähän pelaajia, että pärjätään yhdellä ketjulla.

Lisäilkääpä tänne PSN tunnusta ja sen jälkeen kun saadaan jonkinlaista listaa niin pelien ajakohtaa voi sumplia sitten myös täällä.

Blur kaahareidenPSN pelaajanimet:

GimbleFIN
LeevioFIN

Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Joo, voishan tuota joskus suomijengilläkin ajella miten nyt sitten ehtii ja jaksaa... tunnari on tuolla sivussa.

Blur kaahareiden PSN pelaajanimet:

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki

Blur kaahareiden PSNpelaajanimet:

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki
temetsi

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki
temetsi
QcKFI

Tuossa kun äskön Blurrailtiin Hideon kanssa, niin mietittiin että oliskohan meitillä mitään palaa saada useampaa suomalaista partyyn huomenna illalla? Olisi mukava sitä tiimikisailuakin vähän testailla randomeita vastaan?

Saattaisin ollakin kehissä, jos usempi rällääjä saadaan niin mikä ettei.

Eikä ollut noissa muutamassa tiimiväännössä tarkoitus yrittää yläkautta ohituksia, tulit vaan jostain aina nokan eteen kun polkasin nitroa :)

Huomenna illalla olis ok kun vaan aika on selvillä...

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki
temetsi
QcKFI
Kekkuli15

Joo kaikki vaan jotka pelin omistaa ja kerkeää niin mukaan, kunhan vaan saadaan aika sovituks. Huomenna alkaa sopivasti kesäloma niin mikä olis parempi tapa aloittaa se kun nöyryyttämällä suomi porukalla muita. :)

EDIT: Voi olla et on menoa illalla mutta en ole varma, jos vaan pääsen niin tulen kyllä mukaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse olen lähinnä keskittynyt vasta single careeriin, mutta jos tälläisen level 4 tasolla olevan amatöörin mukaan kelpuutatte, niin mukana ollaan :o

BTW, päivä aikaa nostaa leveliä. Ja tänään se kannattaa, nimittäin mukana on Blurrin kehittäjiä juuri NYT!

Xbox.com | Game with Developers - Play Blur with the Developers

EDIT: level nyt 9

No olisi kyllä mukavaa jos nyt parikolmeneljäkin pelaajaa saisi tiimiin ohitteleen ulkolaisia. Mä kerkeen noin 20:30 alkaen. Jos kukaan ei ole siihen mennessä ehtinyt, niin koitan kasata jonkilaista partya tuossa kohtaa. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan ja mikit päälle jos mahdollista. Pelaamisiin!

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki
temetsi
QcKFI
Kekkuli15
Salakka

Pahoittelut. Palasin juuri Järvenpään Puistobluesin aurinkoisilta terasseilta ja en ole ajokunnossa :o

Ei tainnut eilen olla aivan kaikki muutkaan ajokunnossa_eikä varsinkaan "Rotko-Pottu" :D Mutta kyllä se ihan hyvin siitä vaan suttaantu!

Ei tainnut eilen olla aivan kaikki muutkaan ajokunnossa_eikä varsinkaan "Rotko-Pottu" :D Mutta kyllä se ihan hyvin siitä vaan suttaantu!

Rotko-Pottu oli hupaisa veijari pienessä tuiskeessa :D Hyvät oli ajot ja aika kului vähän turhankin nopeasti, ens kerralla enemmän jengii mukaan ja kaikki hommaa sen mikin jostain :P

Vaihdoin eri paikkakunnalle ja otin Pleikkarin kainaloon. Aivan törkeen hieno ilma, eli taitaa myöhään mennä pelailut. Mutta jossain kohtaa ajattelin mennä kattoon, että saiskos tänäänkin vähän eilisen kaltaista superhauskaa kisaa?

Täällä on NAT modeemissa päällä ja yhteys on muutenkin mallia etana, eli saas nähdä sitten tuleeko mitään mun pelaamisesta? Laitoin modeemista UPnP päälle joka ehkä kai voisi auttaa? Kokeilemalla se sitten selviää, en jaksa kuitenkaan NAT lähtee kokonaan poisteleen toisten modeemista näin lyhyen ajan takia.

Ylös Bottom