Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Blur kaahareiden PSNpelaajanimet:

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki
temetsi
QcKFI
Kekkuli15
Salakka
Potaichuk
Ciefin

Laitoin modeemista UPnP päälle joka ehkä kai voisi auttaa? Kokeilemalla se sitten selviää, en jaksa kuitenkaan NAT lähtee kokonaan poisteleen toisten modeemista näin lyhyen ajan takia.

Testasin äskön muutaman pelin verran Potun kansa ja ei mtään ongelmia tai virheitä puheessa. Eli niitä joita NAT ongelmat piinaa suosittelen tutustumaan modeemin DMZ asetuksiin ja jos sitä vaihtoehtoa ei ole tarjolla (niinkuin mulla nyt Zyxell 660HW kanssa) niin sitten kannatta kokeilla tuota UPnP vaihtoehtoa. Tietenkin NATin totaalinen poisto sitten loppuviimeksi poistaa ongelmat varmasti.

Oisko tänään tiimiskabailut mitään ? ihan se neljäkin jantteria suomipartyssä vois riittää. Olisiko ajankohtana jotakin 21.00 ? :)

Oisko tänään tiimiskabailut mitään ? ihan se neljäkin jantteria suomipartyssä vois riittää. Olisiko ajankohtana jotakin 21.00 ? :)

Mukana ollaan... Ohjain ja mikki latauksessa parhaillaan, joten virtaa pitäisi piisata vaikka iltamyöhään.

Voi itku, nyt vasta huomasin tämän eli taisin myöhästyä junasta. Mutta ensi kerralla koitan olla taas mukana kimpoilemassa!

PS. Aimmissa viesteissä mainitsema UPnP asetus ainakin Zyxell modeemissa poisti verkko-onglmat tyystin. Eli näköjään siis NAT päälläkin Blurriakin voi sitten pelailla hyvällä menestyksellä. Varmasti DMZ toimintokin tekee saman tempun vähintään yhtä hyvin jos sellainen vaihtoehto vaan modeemista löytyy.

Kait sitä illalla vois muutamat kisat ottaa vai? Kaveri tulee ehkä poikkeen ja jos tulee, niin vedetään splittinäkin jonkinverran ainakin. Mutta sen lisäksi ajattelin että kait sitä linjoillakin vois vähän vetää?

Kait sitä illalla vois muutamat kisat ottaa vai? Kaveri tulee ehkä poikkeen ja jos tulee, niin vedetään splittinäkin jonkinverran ainakin. Mutta sen lisäksi ajattelin että kait sitä linjoillakin vois vähän vetää?

Meikä ei ainakaan pääse kun pitää täyttää pää viinalla :( Ei oo päässy Gimblee vaan rökittää pitkään aikaan ;)

Meikä ei ainakaan pääse kun pitää täyttää pää viinalla :( Ei oo päässy Gimblee vaan rökittää pitkään aikaan ;)
Nyt Hazuki otat itseäsi niskasta kiinni ja tulet illalla TV:n ääreen. Ei se haittaa jos ajat autoa vähän humalassa :D

ROTKOON!!! :eek:

ROTKOON!!! NOOOOOOOOO!!!!

Joo mäki tuun pelaa tänää ja Hazu sun on tultava. On tultava. Ei se haittaa jos vaikka vähän on juhlajuomaa nauttinu. :)

Tuleekos kukaan matsin jälkeen tänää? Olis mulle vika kerta ku oon kaks viikkoo sit pois, ni ois kiva saada pelattuu kunnolla.

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki
temetsi
QcKFI
Kekkuli15
Salakka
Potaichuk
Ciefin
Kojo_FI

Hommasin pelin äskettäin ja toistaiseksi pelannut vain yksinpeliä.

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki
temetsi
QcKFI
Kekkuli15
Salakka
Potaichuk
Ciefin
Kojo_FI
Nisu

Muinainen PGR oli sen verta maukas verkkokokemus suomalaisessa porukassa ettei tätä voinut olla ohittamatta.

Mun puolesta voisi tänäkin iltana vähän ohitella? Vaikka joskus kasin maissa?

Tulen kyllä jos tuo interneeet vaan toimii koska nyt on pari päivä ollu vähän heikkoo ton yhteyden kanssa. Vähän Blur kaasujalkaa vipattais... tai siis sormea :D

Mun puolesta voisi tänäkin iltana vähän ohitella? Vaikka joskus kasin maissa?

Meikä on mukana! :)

Olenkin jo vähän alkanut huolestumaan kun pariin päivään ei ole ollut kunnon suomitiimiä koossa. Olen vaan joutunut ajamaan Puhan kanssa satunnaisia kisoja.

Ylös Bottom