Vastaus: -Ghost Company- värvää!
Voisitteko oikeesti lopettaa ton turhanpäiväsen postaamisen, ja kuten sanoin, se ns. ykkösklaani oli tryout. En ole varma ymmärrättekö merkityksen, mutta tryout tarkoittaa kirjaimellisesti karsintaa, mutta tässä se oli testi. Ei enää tarvitse rerollia pelätä sillä itsekkin rerollaamista vihaan, ja ihan oikeasti, älkää jaksako tulla tänne valittaa miten epäreilua ja epätäydellistä elämä on.
Ja nytten rumasti sanottuna ÄLKÄÄ ***** POSTAILKO TÄNNE JOS ETTE OO KYSYMÄSSÄ JOTAIN GC:N VÄRVÄYKSEEN LIITTYVÄÄ JA VALVOJA PELASTA MINUT TÄLTÄ PASKAVYÖRYLTÄ, PLIIIS?
E: Ja tosiaan kaikille muillekkin oli ymmärtääkseni selvää että se eka oli tryout klaani, toki jos se sydäntä vaivaa niin minun puolestani saat muita menä haastattelemaan. Ja oikeasti, mikä tave kytätä muiden asioita. Keskittykää nyt ***** oikeesti omiin tekemisiinne. Jos Suomen pelaaja skene vajoaa näin alas nii ***** en ihan oikeesti oo enää ylpee siitä että oon Suomalainen pelaaja. Ennen se suomalaisuus oli jotain sellasta minkä avulla saatto ulkomaalaisille vittuilla, ja voi edelleen koska suomalaiset tunnetusti maailman kärkiluokkaa, mutta tää sisäinen politiikka on PERSEESTÄ!
E2: Ja oli pakko tulla lisäämään että miks vitussa tuutte meille yhdestä HUOM!!! yhdestä remaakemisesta itkemään. Ei ***** jos se teitä vaivaa niin suosittelen että laitatte GB:n foorumeille viestin missä haistatatte kaikille remakeejille vitut, mielellään englanniksi niin kaikki ymmärtää, näin saatte tasaveroisesti ilmaistua kaikille mielipiteenne, minä en ole vastuussa seurauksista, toivon vain että ette sitä paskaa tuu tänmne jauhaa. Ja jo kolmanne kerran toivon että valvoja tekee selväksi foorumin säännöt sillä osa näistä ... ei ole ymmärtänyt niitä lukea. Ja vielä siitä että missä suorittaa tää yleinen paskanjauhanta niin suosittelen yksityisviestejä, ainakin tähän asti se on yksityisviesteillä, psn.ssä ja chateissä se paskanjauhaminen onnistunut. Sinne siis, kiitos. Ja älkää nyt ***** tämän viestin jälkeen tähän topiciin vastatko ellette halua liittyä -GC-:hen, ymmärretty?