Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Lähes AINA (98/100) kun pelaan netissä joko arvopelin tai nyt HUTia turnaus- tai pelimuodossa, olen AINA vierasjoukkue. Onko täällä kohtalontovereita? Bugi on tosiaan helppo tunnistaa tuosta että nettipeleissä olet AINA vierasjoukkue.

Ei ole mikään bugi vaan tuosta on juttua jo ollut ea:n foorumeilla ja kuulemma menee nyt niin että ensisijaisesti se jolla on parempi yhteys saa olla hosti eli kotijoukkue. Itse olen 98% kerroista kotijoukkue 10/1 kaapelinetillä jolla ping matala ja siltava yhteys.

Hyvä ominaisuus ja tämä on varmasti yksi syy siihen miksi pelit ovat sujuneet netissä huomattavasti sulavammin kuin viime vuoden versiossa jenkkei ja kanukkei vastaa.

Jos vastustaja lähtee heti alkuvalikossa ja tämän kanssa törmää uudestaan niin yleensä tällöin peli heittää minut away puolelle eli tämä mahdollistaa sen ettei jonku ole pakko olla kotijoukkue.

Kai modeemistasi on palomuuri pois päältä ja yhteys on siltava? Kuten nhl:n ohjekirjassakin pyydetään tekemään. Joissain tapauksissa jotkut wlan routerit aiheuttavat myös yhteyden heikentymistä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastataas vikan kerran tässä ketjussa HUT-aiheisiin kysymyksiin että kysyjät varmasti löytävät vastauksen.

Hiukan hajottavaa!!

Jouduin tekemään uuden tunnuksen.. KOSKA pelasin huttia niin aina kun laitoin 1 pakkiparin jäälle niin mun oikea pakki siirty maaliin.. Eli silloin pelasin 4 kenttäpelaajalla ja mulla oli SAMAAN AIKAAN maalissa 2 molaria (se pakki ja esim tarkki).. Sit jos katkon jälkeen laitoin 2 tai 3 pakkiparin niin oli taas normisti Tarkki vaan maalissa..

Mikä siinä pelata 2 molarilla, ei kukaan tehny ainakaan maaleja :D Mut ei sellasta kyllä jaksa.. Kokeilin eri tunnuksella niin ei ollu ongelmaa eli perkele jouduin ny luopuun Youngbloo_d:sta jolla on menestystä hankittu.. Loin uuden nickin : Youngbloo__d eli kahella alaviivalla.. =)

Ei se ny niin haittaa, koska olin vasta pari peliä pelannu mut jouduin ny perkele uusiks pelaan demon läpi et saan uudet korttipakat jne.. HIUKAN SYÖ!

Mut onhan toi HUT nyt jäätävän hyvä.. Tosin vastustajat eivät ainakaan vielä oo kaksisia olleet..

voiko joku kertoa et miten niihin turnauksiin pääsee ja mistä tiet ootko pro, all-star vai missä "lohkossa"? Kun ei siel HUT:ssa näy muuta kuin se leaderboard.. niin onko siinä joku sen top 30 pääsee turneeseen vai miten menee??

Joo tosta bugista on ollut jo aiemmin keskustelua ja noin joka 100:lla pelaajalla tuota on ollut eli huonoo tuuria sitten kai. Yhden tälläsen vastustajan kohdannut. Ongelma olisi ratkennut deletoimalla tiimin ja tehdä se uusiks mutta olisit menettänyt demosta saadut pakkauksen, tiedä sit oisko niitä voinu pelaa uusiks samalla psn-tunnuksella. Sitä mihin taitotasoon kuuluu ei oo vie tehty ja ilmeisesti jaottelu tulee tässä joku päivä. Turnauksia ei kannata pelaa netissä koska niissä on bugi ja 90% vastustajista quittaa kun ovat häviöllä eli noita ei saa koskaan vietyä loppuun koska et etene turnauksessa vaikka saisit luovutusvoiton.

Tarkoitat kai tolla top 30 pääsee turneeseen niin playoffeja? Niistäkää ei ole oikein kellää käsitystä edes ea:n foorumeilla.

Kysymys HUTin kokoonpano hommista... eli jos teet kenttäpelaajalle toiminnon "poista kokoonpanosta" se häviää ketjuista+vilttiketjusta mutta on edelleen omassa kokoelmassa. Kuinka saan nämä pelaajat takaisin esim vilttiketjuun, ilman että minun täytyy tehdä vaihto kokoonpano pelaajan kanssa?... eli miten saan kaikki mahdolliset miehet mitä minulla on täyttämään ketjut+vilttiketjun ilman että minun tarvitsee tehdä vaihtoa? Jos joku ymmärtäisi mitä tällä haen... :eek:

Tätä en minäkään ole keksinyt. Se onkin sit kiva kun ei rosterissa ole ketään laittaa sen tyhjän paikan kohdalle niin on joutunut sitten ostaa uus pelaaja huutokaupasta ja sit swap with collection ja myydä ostamansa pelaaja. Ilmeisesti kuitenkaa EA ei ole tota noin tarkoittanut ettei collectionista voisi lisätä rosteriin suoraan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei ole mikään bugi vaan tuosta on juttua jo ollut ea:n foorumeilla ja kuulemma menee nyt niin että ensisijaisesti se jolla on parempi yhteys saa olla hosti eli kotijoukkue. Itse olen 98% kerroista kotijoukkue 10/1 kaapelinetillä jolla ping matala ja siltava yhteys.

Hyvä ominaisuus ja tämä on varmasti yksi syy siihen miksi pelit ovat sujuneet netissä huomattavasti sulavammin kuin viime vuoden versiossa jenkkei ja kanukkei vastaa.

Jos vastustaja lähtee heti alkuvalikossa ja tämän kanssa törmää uudestaan niin yleensä tällöin peli heittää minut away puolelle eli tämä mahdollistaa sen ettei jonku ole pakko olla kotijoukkue.

Kai modeemistasi on palomuuri pois päältä ja yhteys on siltava? Kuten nhl:n ohjekirjassakin pyydetään tekemään. Joissain tapauksissa jotkut wlan routerit aiheuttavat myös yhteyden heikentymistä.


Boxi on uutta S-mallia, ja n-tason modeemissa kiinni Soneran 24M valokuidulla.. Ei pitäisi jäädä ainakaan narusta kiinni. Todella hanurista olisi jos TÄMÄN takia pitäisi vetää 15m nettipiuhaa läpi kämpän..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vituttaa suunnattomasti kun häviän pelejä senkin takia kun en voita ikinä yhtään alotusta??? :mad: Aina ennen olen kyllä hyvin voitellut alotuksia mutta ei niin ei... Mistä tuo voi johtua? :eek:

edit. aika jees kun menin osallistumaan turnaukseen jossa saa joukkueessa olla vain 3 liigasta pelaajia -.- ei iha onnistu , vitt*!! edit 2. nyt pääsi pelaamaan, kun käytti kaikki ea puckisini siihen, että osti jotain halpoja AHL pelaajia. EA its in the game:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

On tullut mietittyä tota harjotuskortti-asiaa. Kestääkö ne pelaajalla vain tietyn ajan vai onko ne pelaajalla laiton jälkeen pysyvästi ?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onks tää nyt siis huhujen mukaan tavallaan ***** hyvä lätkäpeli MUTTA maalinteko on liian vaikeaa?Tyypillistä EA:ta!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Niin mihin tuo koodi pitää kirjottaa jotta saa tuon Booster Pack -extrapaketin? Tuli koodi sähköpostiin, mut en tie mihin syötetään :confused:

Edit. Hups 5min sen jälkeen ku olin kirjottanu tänne ni löysin
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onks tää nyt siis huhujen mukaan tavallaan ***** hyvä lätkäpeli MUTTA maalinteko on liian vaikeaa?Tyypillistä EA:ta!

En tajua tätä puhetta ja valitusta vaikeasta maalinteosta... Itsellä menee lähes joka veto maaliin kun vain katsoo oikean paikan ja ajoittaa tarkan rannarin mummoon. Sitten toiseen asiaan, online-yhteys. Itsellä toiminut kaikki moitteetta 12/1 letkulla, ps3 piuhalla kiinni motukassa ja portit auki. Smooth sailing tähän asti. Ettei olisi taas käyttäjässä vikaa kun joillakin toimii ja toisilla ei?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vituttaa suunnattomasti kun häviän pelejä senkin takia kun en voita ikinä yhtään alotusta??? :mad:

Tässä jotain tipsejä:

Aloituksia on monta erilaista, luettelen muutaman, jotka tiedän. Joko voitat aloituksen 100-0 taaksepäin vanhalla tyylillä (nopeasti johonkin suuntaan tuomarin liikkuessa ja jätä tatti pohjaan) tai vastaavasti tee voima-aloitus, väännä oikeaa tattia kämmenpuolelle puoliympyrän verran taaksepäin. Toinen tyyli on työntää vasenta tattia toista sentteriä kohti (juuri kun tuomari liikkuu) ja sitoa hänet, tällöin laituri voi hakea kiekon aloituksesta. Kolmas tapa liittyy jotenkin mailannostoon, mutta sitä en oikein vielä hallitse. Harjoitusosiossakaan en osannut tehdä kyseistä temppua, vahingossa olen siinä onnistunut.

Nyrkkisääntönä tämä taitaa mennä niin, että aloitukset ovat kuin kivi, paperi ja sakset, jokaiselle löytyy vastakeino ja samojen aloitustapojen kohdatessa ratkaisee reaktioaika ja aloittajan taitotaso + kenties voimakkuuskin (sekin kun on skilleissä)? Ja lisätään vielä sellainen, että pakkien välistä on monesti aika helppoa lyödä kiekko keskialueelle (oikea tatti toista aloittajaa kohti) esim. alivoimatilanteessa, jos eivät ole hereillä. Käytännössä onnistuu aina, jos bottipakkien karvaustaso on normaali tai pienempi.

Itse pelistä sen verran, että onhan tämä loistava tekele. Esim. taklaukset näyttävät paljon vanhaa änäriä murskaavammilta kun osuu oikein kunnolla laidassa. Sen sijaan mikkibugi on edelleen olemassa, eivät ne mulkerot näköjään osaa korjata sitä, josko ovat edes yrittäneet. Ilahduttavaa kuitenkin, ettei wrap-maali taida toimia enää ja bugiranteet ovat ainakin toistaiseksi loistaneet poissaolollaan, vaikka veskarille joskus helppoja meneekin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kun aloituksessa vääntää oikeaa tattia vasemmalle, tuo äijä nylkyttää tuossa varsin vammaisen näköisesti. Luulin että tuo olisi demosta edes korjattu.
Vääntää taas oikealle niin se valmistuu ihan hienosti aloitukseen eri otteella.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tätä en minäkään ole keksinyt. Se onkin sit kiva kun ei rosterissa ole ketään laittaa sen tyhjän paikan kohdalle niin on joutunut sitten ostaa uus pelaaja huutokaupasta ja sit swap with collection ja myydä ostamansa pelaaja. Ilmeisesti kuitenkaa EA ei ole tota noin tarkoittanut ettei collectionista voisi lisätä rosteriin suoraan.
Kysymys HUTin kokoonpano hommista... eli jos teet kenttäpelaajalle toiminnon "poista kokoonpanosta" se häviää ketjuista+vilttiketjusta mutta on edelleen omassa kokoelmassa. Kuinka saan nämä pelaajat takaisin esim vilttiketjuun, ilman että minun täytyy tehdä vaihto kokoonpano pelaajan kanssa?... eli miten saan kaikki mahdolliset miehet mitä minulla on täyttämään ketjut+vilttiketjun ilman että minun tarvitsee tehdä vaihtoa? Jos joku ymmärtäisi mitä tällä haen... :eek:
Siis painatte siinä kokoonpanoruudussa alaspäin, jolloin pääsee pläräämään kaikkia kortteja jotka on kokoonpanoon valittu, myös vilttiketjua. Siellä on sitten "tyhjiä" mustia kortteja, joita painamalla saa haettua sieltä collectionista kortteja tilalle.

Ei tämä nyt niin hankalaa ole. :p
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuli sit hankittua! Ja ihan mukava on ollu pelailla paitsi et vaihdoin pelipaikkani keskushyökkääjästä oikeesen laiataan koska en tykkää tosta uudesta alotus systeemistä! HUT on myös ollu ihan mukava lisä!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tämmöst lähemmäs 3-kymppistä ukkoa ei HUTIT enää innosta, oishan toi varmaa ollu kova sana 15 vuotta sitten.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hyvä peli! Paitsi että HUT pelimuodossa en voi 4 kenttää laittaa ollenkaan jäälle ku tulee aina kahen veskan setti maaliin :D mukava bugi.
Muita peli muotoja en olekkaan kokeillut pelata.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei kortit kiinnostanut muksuna, mut HUT kyllä toimii.

Vaik on jo yli kolmekymmentä :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

HUT on mukava lisä minunkin mielestä. Sapettaa vaan, että tällä kertaa EA on panostanut tekoälyyn vähän liiankin paljon (tai liian vähän, riippuen vähän tapauksista). Mikä siinäkin on, että tämän vuoden pelissä perusrannarit tuntuu uppoavan todella suurella prosentilla, mutta kovat lämyt päätyy melkeinpä aina molarin torjuttavaksi. Lisäksi on tosi ärsyttävää, kun vastustajan koneen ohjaamat pakit nappaa lähestulkoon kaikki kiekot suoraan lapaansa, olivat sitten kiekon reitin tiellä tai ei.

Muutamat mielenkiintoiset tilanteet tuli katsottua jälkeenpäin replay-toiminnolla ja ei voi muuta ku ihmetellä, mihin logiikkaan tän vuoden pelin koodi oikein perustuu.. Esim. näitä tuntuu riittävän joka pelissä: pääset hyökkäämään kahella yhtä vastaan ja kun yrität syöttää kiekottomalle pelaajalle maalin takakulmalle kiekkoa, vastustajan pakki (joka on sillä hetkellä selkä käännettynä kiekolliseen pelaajaan) sujauttaa sopivasti mailansa väliin, vaikka järjen mukaan sen ei pitäis edes nähdä koko kiekkoa tuolloin. Lisäks noissa tilanteissa ihmetyttää se, et vaikka syöttö on miten kova, niin se kiekko jää tosi helposti vastustajan pakin mailaan eikä esim. kimpoa siitä muualle, kuten kiekon käsittääkseni kuuluis käyttäytyä moisissa tilanteissa.

Toivotaan, että edes joku Tuner Set korjais nää AI-pakkien ihmeen "magneettilavat".. tai mahdollistais edes samat magneettiominaisuudet oman joukkueen pakeille :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Todetaan nyt tännekin et kone huijaa maalinteossa (no muussakin). Vinkkejä tähän? Hyvä pelihä toi on mut vähän EA-kusettamista taas kerran.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelaamalla Hutissa turnausta!

Tuli lähettyä turnaukseen vähän soitellen sotaan, kun ei omassa joukkueessa liiemmin tähtipelaajia ole. Heatleyä lukuunottamatta, niin tuli sit melkein samantien vastaan sellanen jamppa, jolla koko joukkue oli täynnä NHL pelaajia Heatleyn lisäksi siellä pyöri Gaborikia, Toewsia, Seabrookia ja maalissa oli Cam Ward.

Aikamoista pyristelyä oli ja lopulta sain vietyä pelin 2-2 tilanteessa rankkareihin, jossa tuli kuitenkin noutaja.

Joka tapauksessa, ihan mukavalta pelimuodolta tuo HUT vaikuttaa. Pelaajat uhkaa loppua vaan kesken, kun en tunnu saavan riittävästi kiekkoja noista yksittäispelien voitoista ja turnauksissa tuntuu tosiaan joukkueiden välinen tasoero olla huomattava. Yksinpelin turnauksia ei edes kiinnosta pelata...

Edit: Nyt vasta hokasin tuon HUT keskusteluketjun...olis voinut sinne tuon stoorin laittaa...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelaattekos Be a Prota pelaajan takaa vai jollain toisella kuvakulmalla? Onkos muilla ollut verkkopeleissä sellaista ongelmaa, että yhteys katkeaa välillä EA:n servereihin, mutta nettiyhteys kuitenkin on pysynyt koko ajan päällä?
 
Ylös Bottom