Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä
On se niin %&"¤&%" mukavaa että EA ryssi tänäkin vuonna pelinautintoni täysin.
En tiedä onko muilla täällä samanlaista bugia ollut, mutta ulkolaisilla foorumeilla tästä lukee usein.
Tätä on siis jatkunut jo NHL 09 asti.
Lähes AINA (98/100) kun pelaan netissä joko arvopelin tai nyt HUTia turnaus- tai pelimuodossa, olen AINA vierasjoukkue. Tähän väliin sanottakoon että pidän itseäni melko NHL-veteraanina, kymmeniä tuhansia pelejä pelattuna 07->. Mutta asiaan. Kun siis pelaan, aina vierasjoukkueena, niin vastustajalla on aivan käsittämätön etu päällä. Kiekko ei irtoa lavasta, taklaukset eivät osu, hyökkäysalueaika on usein tyyliä vastapuolella 14min, itsellä 4min. Laukaukset ehkäpä 29-12. Hirvellä väännollä muutaman pelin olen voittanut, mutta järjestään peli on niin jumalattoman vaikeata pelata koska laatta ei pysy lavassa hetkeäkään, ja peli antaa vastustajan suurinpiirtein kävellä keskeltä sisään ja iskemään maalia. Huitominen, poke check, taklaukset, mitkään ei tunnu osuvan.
Ne kerrat kun jostain syystä olen kotijoukkue ( peli hakee vastustajaa näinä HARVOINA kertoina kauemmin ) voitan pelit usein niin että vastustaja poistuu 3-0 tilanteessa pelistä.
Minkä helevatan takia EA ei voi tehdä REHELLISTÄ peliä, ilman mitään etuja, ilman mitään kusetuksia? Kaksi kaveriani ei suostu nykyään edes tulemaan meille pelaamaan nettipelejä muita vastaan koska "pelis kusettaa niin kybällä", eli ei ole mitään järkeä lähteä ottamaan pataan kaikilta. Ei siinä mitään jos hyville pelaajille häviäisi, muttakun kaikki menee.
Onko täällä kohtalontovereita? Bugi on tosiaan helppo tunnistaa tuosta että nettipeleissä olet AINA vierasjoukkue.