Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Eli onko väliä, minkä yksinpeli turnauksen valitsee? Ja mistä tietää, että juuri tässä turnauksessa saa voitosta 1500-2000 pojoa? :o
Turnauksia selatessa ruudun vasemmassa reunassa näkyy "Tournament Bonus", joka ilmoittaa voitosta saatavat pucksit.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kysymys HUTin kokoonpano hommista... eli jos teet kenttäpelaajalle toiminnon "poista kokoonpanosta" se häviää ketjuista+vilttiketjusta mutta on edelleen omassa kokoelmassa. Kuinka saan nämä pelaajat takaisin esim vilttiketjuun, ilman että minun täytyy tehdä vaihto kokoonpano pelaajan kanssa?... eli miten saan kaikki mahdolliset miehet mitä minulla on täyttämään ketjut+vilttiketjun ilman että minun tarvitsee tehdä vaihtoa? Jos joku ymmärtäisi mitä tällä haen... :o
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ilmaiseksi saadun korttipakan pelaajia ei ilmeisesti voi asettaa myyntilistalle? Voiko niistä hyötyä mitenkään muutenkaan vai onko ainut "järkevä" teko heittää niitä pois sitä mukaa kun rosteri täyttyy?

Mistähän löytyisi selvitystä siihen, mitä pelaajatyyppien lyhennykset tarkoittaa? Olisi hienoa yrittää saada sopivia pelaajia samoihin ketjuihin..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ilmaiseksi saadun korttipakan pelaajia ei ilmeisesti voi asettaa myyntilistalle? Voiko niistä hyötyä mitenkään muutenkaan vai onko ainut "järkevä" teko heittää niitä pois sitä mukaa kun rosteri täyttyy?
Ei niitä pois tarvi heittää, siirtelee sinne collectionin puolelle vaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Moderaattorit varmaan tietää paremmin kuin minä, mutta olisiko mahdoton ajatus tehdä tolle HUT:lle oma ketju? Itseäni ei kyseinen pelimuoto kiinnosta yhtään ja veikkaan etten ole ainoa... Tuntuu tämä ketju kuitenkin täyttyvän aika pitkälti juuri HUT:iin liittyvistä kysymyksistä ja valitettavasti vielä sellaisista joihin on jo vastattu useaan otteeseen. Erillinen EASHL-ketjukin löytyy jo, joten miten on? Joku aktiivinen HUT:n pelaajahan voisi vaikka täydentää avausviestiin vaikka tärkeimmät faktatkin, niin ei tarvitsisi vastailla samoihin kysymyksiinkään jatkuvasti.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs kun sähköpostiin tuli tuo koodi jolla saa avattua jonkunlaisen Booster pack ekstrapaketin ja kävin koodin syöttämässä ja tuon lataamassa, mutta pelistä en mitään uutta löydä :confused:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs kun sähköpostiin tuli tuo koodi jolla saa avattua jonkunlaisen Booster pack ekstrapaketin ja kävin koodin syöttämässä ja tuon lataamassa, mutta pelistä en mitään uutta löydä :confused:

Sama ongelma...

Ja kysymyksenä. Kaverini on saanut jonkun ihme tehostehomman ilmeisimmin, jonka avulla hänen BaP-tyypillä esimerkiksi puol.tietoisuus on 99 ja taklaukset saa 95 jos niin tahtoo. Ei ole mitään ostanut, huomattiin vaan ku pelattiin EASHL:ää tänään. Itselleni esim. ei ole kyseisiä "etuja" tullut.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Joku tuolla aiemmin kirjoitti, että EASHL on mennyt eteenpäin... Itellä täysin päinvastainen käsitys. EASHL on nimittäin sellaista kuraa tässä, että oksat pois. Pelitempo on kuin D-junnuista ja pelaajan kehittäminen vaatii joko paljon rahaa tai todella paljon aikaa ja hermoja pelata jotakin offline BaP:ia. Taitaa jäädä EASHL tässä pelaamatta, ainakin tuon ekan matsin jälkeen (pelasin puol erää ja oli pakko poistua) jäi huonot fiilikset. NHL 10 EASHL pelattuna kuitenkin n600 matsia ja omasta mielestäni se oli siinä PALJON parempi. Ehkäpä jossain vaiheessa tähänkin tottuu, saas nähä.

1vs1 pelit taas ovat aivan mahtavia! Tunnelma on korkealla kokoajan, koska katsojat tuntuu paremmilta kuin edellisessä versiossa. Siihen lisätään aidot maalitorvet ja ERINOMAINEN soundtrack. Itse peli hipoo on erittäin nautinnollista, sillä kaikessa ollaan menty rutkasti eteenpäin. Tietty normaalt vs pelit voi käydä tysiksi, mutta liigapelit ei ikinä. HUT pelimuotokin tuntui hyvältä, varmasti tulen sitäkin pelaamaan paljonkin :)


Siinä oma mielipide, mikä toki saattaa muuttua :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä tässä on tekoäly edelleen sitä luokkaa, että offlinen pelaaminen tuottaa todella suuria henkisiä vaikeuksia, puhumattakaan 1vs1-peleistä... ajattelin pelata veskarina vähän BaPpia, että saisi buusteja auki:

ai WTF | EA SPORTS

Ja hermot meni.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä tässä on tekoäly edelleen sitä luokkaa, että offlinen pelaaminen tuottaa todella suuria henkisiä vaikeuksia, puhumattakaan 1vs1-peleistä... ajattelin pelata veskarina vähän BaPpia, että saisi buusteja auki:

ai WTF | EA SPORTS

Ja hermot meni.

Siis tarkoitatko, että 1vs1 pelit netissä vai offlinessa? Mun mielestä 1vs1 peleissä netissä ne bottipelaajat pelaa ihan kohtuu viisaasti (hakevat paikkaa jne), mutta tietenkin tietokonetta vastaan on aivan järkyttävää...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

On se niin %&"¤&%" mukavaa että EA ryssi tänäkin vuonna pelinautintoni täysin.

En tiedä onko muilla täällä samanlaista bugia ollut, mutta ulkolaisilla foorumeilla tästä lukee usein.

Tätä on siis jatkunut jo NHL 09 asti.

Lähes AINA (98/100) kun pelaan netissä joko arvopelin tai nyt HUTia turnaus- tai pelimuodossa, olen AINA vierasjoukkue. Tähän väliin sanottakoon että pidän itseäni melko NHL-veteraanina, kymmeniä tuhansia pelejä pelattuna 07->. Mutta asiaan. Kun siis pelaan, aina vierasjoukkueena, niin vastustajalla on aivan käsittämätön etu päällä. Kiekko ei irtoa lavasta, taklaukset eivät osu, hyökkäysalueaika on usein tyyliä vastapuolella 14min, itsellä 4min. Laukaukset ehkäpä 29-12. Hirvellä väännollä muutaman pelin olen voittanut, mutta järjestään peli on niin jumalattoman vaikeata pelata koska laatta ei pysy lavassa hetkeäkään, ja peli antaa vastustajan suurinpiirtein kävellä keskeltä sisään ja iskemään maalia. Huitominen, poke check, taklaukset, mitkään ei tunnu osuvan.

Ne kerrat kun jostain syystä olen kotijoukkue ( peli hakee vastustajaa näinä HARVOINA kertoina kauemmin ) voitan pelit usein niin että vastustaja poistuu 3-0 tilanteessa pelistä.

Minkä helevatan takia EA ei voi tehdä REHELLISTÄ peliä, ilman mitään etuja, ilman mitään kusetuksia? Kaksi kaveriani ei suostu nykyään edes tulemaan meille pelaamaan nettipelejä muita vastaan koska "pelis kusettaa niin kybällä", eli ei ole mitään järkeä lähteä ottamaan pataan kaikilta. Ei siinä mitään jos hyville pelaajille häviäisi, muttakun kaikki menee.

Onko täällä kohtalontovereita? Bugi on tosiaan helppo tunnistaa tuosta että nettipeleissä olet AINA vierasjoukkue.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

cchaou, se on vain tätä EA:n jaloa taitoa osata koodata peliä, tai siis olla osaamatta koodata peliä kunnolla.
PS: Jos et halua peliin menettää hermoja, ÄLÄ osta EA:n jääkiekkopelejä! ;)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei mutta ihan oikeasti, minkä takia peliä pitää muokata epäreiluksi? Luulisi olevan HELPOMPAA OLLA KOSKEMATTA mihinkään helevetin etuihin tai muihin, samat eväät molemmille ja taito ratkaisee. Mutta ei.

Sama homma oli muuten 10 ja 11, eli jos pelaat kahdestaan netin yli yhtä pelaajaa vastaan, niin ihan turha yrittää yhtään mitään, kiekko irtoaa lavasta kun vastustaja vilkaisee sitä.

Ei se vaan omaan päähän mahdu että nyt äskenkin hävisin kaksi peliä ( 2-4 ja 1-2) pelaajalle jonka gamerscore (kyllä, olen boxipelaaja) oli alle 500.. Kolme noista kuudesta maalista oli jotain ihme ***** venkautuksia neljän pelaajan keskeltä, kun ei vaan kiekko ota irrotakseen. Jatkuvia 4vs2, 3vs1, kun itsellä tekee tiukkaa päästä edes siniviivan yli.

Perse.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

cchaou, juuri näin se menee.... EA it's in the game, mutta mikä... Hermojen menetyskö?
Ei pidä vaatia EA:lta lätkäpeliä, joka ei vie hermoja... mä oon jo siihen melko tottunut, että aina tulee WTF tilanteita joisa hermot menee... mutta aina niihin hermot menee, ei EA:ta kiinnosta, että miten porukka menettää hermojaan, kerta sen lätkäpelit myy kuin häkä...! :mad:

Sen takia ois kiva, jos joku sais EA:lle aikaa sen, että niitä alkais fanien hermot kiinnostamaan :rolleyes:
 
Ylös Bottom