Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sähköpostin (sign-in ID) muuttaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Arz

Member
Kysyisin sitä, että voiko sen sähköpostiosoitteen, jolla kirjaudutaan PlayStation Networkiin muuttaa ihan tuosta vaan. Se sähköpostiosoite jolla alunperin tein accauntin ei ole enää voimassa. Mietin vaan että vaikuttaako se sähköpostiosoitteen muuttaminen mihinkään ettei se poista mitään netin statseja tai trophyja eikä tule muuta erroria (oletan että ei, mutta haluan vain varmistaa, jollain omia kokemuksia?).

Vastaus: Sähköpostin (sign-in ID) muuttaminen

Itse olen vaihtanut kerran sen sähköpostin eikä siitä mitään ongelmia aiheutunut.

Vaihdoin sen sähköpostin ja ihan mutkattomasti onnistui. Ongelma ratkaistu.

Eipä tämä nyt itsellä anna vaihtaa tota sähköposti osoitetta.. Voiko tuo johtua siittä että oon tuon Playstation Plussan tilannu?, miten muuten häviöökä nuo trophyt jos vaihtaa ton mailin?.

Eipä tämä nyt itsellä anna vaihtaa tota sähköposti osoitetta.. Voiko tuo johtua siittä että oon tuon Playstation Plussan tilannu?, miten muuten häviöökä nuo trophyt jos vaihtaa ton mailin?.

Tuskin johtuu siitä että olet tilannut plussan, se nyt taas on täysin varmaa ettei trophyt häviä mihinkään vaikka mailin vaihtaisitkin.

se nyt taas on täysin varmaa ettei trophyt häviä mihinkään vaikka mailin vaihtaisitkin.

Ok tuo on hyvä tietää, vieläkö tuo antais ton mailin vaihtaa, tein jopa kokonaan uuden sähköposti-osotteen mutta eih...

Saat jonkin virheilmoituksen vai mitä tapahtuu? Onko tunnuksesi ns. Master Account eikä Sub Account?

Masteri tuo taitaa olla ku minulla näy mitään Sub Account Management juttuja tuolla, "the e-mail address you entered cannot be used. Please enter another e-mail address."
tota se on herjannu joka kerta, iha sama mitä mailejani oon kokeillu.

Ylös Bottom