Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 S 4GB:n omistaja tarvitsee apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja faliston
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

faliston

New Member
Sain lahjaksi Xbox 360 S 4GB:n jonka mukana sitten tuli tämä Halo: Reach. Kun yritin pelata kaverini kanssa Livessä kampanjaa, niin kone huutaa, ettei mun koneessani ole kiintolevyä. Joten siis, mihin kiinnitän kiintolevyn tähän boksiini? GameStopissa kävin kysyäkseni, että paljonko se maksaa, niin ei löydy kun vaan 250GB kiintolevy ja 109.90 euroa. Mutta tosiaan, mihin kiinnitän sen?

Onko mun edes pakko ostaa sitä kiintolevyä vai voinko saada homman toimimaan pelkillä muistitikuilla? Kun koneessa on 5 usb-porttia?

Vastaus: Xbox 360 S 4GB:n omistaja tarvitsee apua!

Sain lahjaksi Xbox 360 S 4GB:n jonka mukana sitten tuli tämä Halo: Reach. Kun yritin pelata kaverini kanssa Livessä kampanjaa, niin kone huutaa, ettei mun koneessani ole kiintolevyä.
Kyseessä on tunnettu ongelma Halo: Reachin kanssa, eli co-op-kampanja ei toimi tuossa 4 gigan mallissa ilman kiintolevyä.

Joten siis, mihin kiinnitän kiintolevyn tähän boksiini?
Kiintolevyn paikka löytyy esimerkiksi laitteen ohjekirjaa selaamalla. :)

Onko mun edes pakko ostaa sitä kiintolevyä vai voinko saada homman toimimaan pelkillä muistitikuilla?
Ei toimi muistitikuilla. Jos ei halua ostaa kiintolevyä, täytyy tyytyä odottamaan Bungielta korjausta ongelmaan.

Ylös Bottom