Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Fiorentina 0 - 1 Lazio

Jälleen tiukka peli. Hyvää futista.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Schalke - Lazio 4-0

Schalke - PSG 0-0

PSG - Schalke 4-5

Järkyttävän tiukat pelit PSG:tä vastaan. Ekassa pelissä molemmilla oli omat paikkansa. Mulla tais käydä ylärimas ja tolppia aivan liikaa. Toinen peli oli vähän sekalaista. Pallo pomppi siellä täällä, eikä peliin päässyt oikein mukaan. Ekaks menin 0-1 johtoon, mutta pian tilanne olikin jo 1-1, 2-1 ja 3-1. Toisen jakson alus painoin heti kaks nopeeta ja 3-3. PSG vastas kuitenkin nopeesti 3-4 ja mä heti perään 4-4 :D Siinä sitten palloteltiin puolin ja toisin, kunnes Huntelaar ja Edu karkas kahdella nollaa vastaan. Huntelaar poikkisyöttö ja Edu pistää 4-5 voittomaalin ja ottelua pelattu 90' :) Hyvät pelit oli!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Napoli - Fiorentina 1-1

Todella tiukkaa vääntöä ja molemmat maalit viimeisellä kymmenellä minuutilla.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Schalke 0 - 0 PSG
PSG 4 - 5 Schalke

Järjettömän tiukat pelit, ihan hiki meinas tulla ja verenpaine nousta kattoon. :D
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Aika jäätävää kyytiä. Ei kai tasoero noin suuri ole, mitä numerot antavat ymmärtää? Yhteistulos 15-0. huhhuh

Kyl se on :D Kummallista että eka matsi mitä pelattiin, pelasin manuaaleilla ja otin vähemmän pataan. Edu ja Jake on kyl semmoisia pelimiehiä että itse en ainakaan kuuluisi edes samalle sarjatasolle :D Eli kun tämä turnaus on ohi, niin divarii pääsee vääntämään :)

McJakelta otin kanssa pataan olisko ollut 5-1 ja 6-0. Tyhmintä mitä voi tehdä on ottaa heti toinen ottelu perään kun on saanut ensimmäisessä pataan 6-0. Pitäisi vaa ottaa se toinen matsi myöhemmin, kun huomaa ettei vaan pärjää. Mun puolustus on reikäjuustoa. Voitin kyllä itse tosin jonkun olisiko ollut 6-1 vai 5-1, joten taso menee vielä mustakin alemmas :)

Pelasin eilen siis 6 matsia joista hävisin 3 ja voitin 3, joten kai mulla vielä jotain tsemejä on jatkopeleihin, mutta turnauksen kärkisijoista jään kyllä kauas. Mulla näkyy se julberoa vastaan pelattu eka matsi tappiona, mutta todelliset pelit ois menny tähän asti 4 voittoa, 4 tappiota ja 2 tasapeliä. Tasoerot tässä turnauksessa on kyllä aika huimat ja nyt pelattuani 1/3 peleistä laskisin itteni keskitason häntäpään pelaajaksi.

Edit: Oon itse ihan tyytyväinen omaan taitotasooni koska edellisen kerran kun pelasin fudispeliä oli se FIFA -98 ja nyt siis tätä viimeiset 2 kuukautta :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Kuinkas moni muuten pelaa näitä pelejä täysillä manuaalilla? Itse en aio laittaa apuja päälle vaikka turpaan tulee flipperimiehiltä 100-0. Hieman kyllä syö miestä kun vastustaja pääsee 2 sekunnissa omalta kenttäpuoliskolta maalintekopaikkaan kun mulla menee 2 sekuntia siihen että äijä saa tehtyä yhden syötön :rolleyes: Noh jospa sitä manuaaliliigaakin saatais joskus järjestettyä. Muutama peli on ollut kyllä hyvää futista joissa paikkojen rakenteluun on joutunut käyttämään vähän enemmän mielikuvitusta.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Kuinkas moni muuten pelaa näitä pelejä täysillä manuaalilla? Itse en aio laittaa apuja päälle vaikka turpaan tulee flipperimiehiltä 100-0. Hieman kyllä syö miestä kun vastustaja pääsee 2 sekunnissa omalta kenttäpuoliskolta maalintekopaikkaan kun mulla menee 2 sekuntia siihen että äijä saa tehtyä yhden syötön :rolleyes: Noh jospa sitä manuaaliliigaakin saatais joskus järjestettyä. Muutama peli on ollut kyllä hyvää futista joissa paikkojen rakenteluun on joutunut käyttämään vähän enemmän mielikuvitusta.

Pelasin ekan matsin täysin manuaalilla, mutta totesin sen jälkeen että turha edes yrittää. Jos tosiaan jossain vaiheessa saisi manuaaliliigan niin osallistuisin mielelläni.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Kuinkas moni muuten pelaa näitä pelejä täysillä manuaalilla? Itse en aio laittaa apuja päälle vaikka turpaan tulee flipperimiehiltä 100-0. Hieman kyllä syö miestä kun vastustaja pääsee 2 sekunnissa omalta kenttäpuoliskolta maalintekopaikkaan kun mulla menee 2 sekuntia siihen että äijä saa tehtyä yhden syötön :rolleyes: Noh jospa sitä manuaaliliigaakin saatais joskus järjestettyä. Muutama peli on ollut kyllä hyvää futista joissa paikkojen rakenteluun on joutunut käyttämään vähän enemmän mielikuvitusta.

Tässä liigassa noin puolet olisi ollut valmiita pelaamaan manuaaleilla, että tulevaisuudessa tollanenkin liiga voi olla hyvin mahdollinen. Itsekin olisin mielummin manuaaleilla pelannut. Mutta aion tässä liigassa pelatessa käyttää semi-assistedeja, koska en vaan kestä sitä että häviäisin ton takia pelejä. Todella hieno asia että sulta löytyy luontoa siihen :) Ja tää siis ei ollut mitään vittuilua, vaikka saattaa vähän siltä näyttää.. :p
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Ei mitään :). En ole tätä peliä ikinä apujen kanssa pelannu enkä aio. Ei siinä vaan ole sitä fiilistä kun saa täydellisen syötön tehtyä linjan taakse, tai ylipäätään maalin :p. Häviöt tietenkin nakertaa, mutta luulen että joku parempi peliemies voittaa kyllä manuaaleillakin ketä vastaan tahansa. Itse en siihen vielä pysty, mutta tuleepahan nyt harjotusta ;)
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Hei kiva että sarjataulukkoa on päivitetty sillä pelin oma taulukko on niin syvältä.

Loppupeleihin pääsystä tulee kyllä armottoman kovaa taistelua...
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Tere!

Eiliseltä jäi ilmoittamatta tulokset:

Galatasaray 0-1 Ajax ja

Ajax 6-1 Galatasaray.... Eli jos ne vielä päivitettäisiin sarjataulukkoon.

Omalta kohdalta täytyy sanoa että kokemattomuus fifassa näkyy raskaamman kautta, 10 tappiota, 1 tasapeli ja 0 voittoa. No aion ottaa opettelun kannalta tän kauden ja kiusata muita :), josko edes yhden voiton tällä kaudella saisin...
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Napoli - Fiorentina 1-1

Todella tiukkaa vääntöä ja molemmat maalit viimeisellä kymmenellä minuutilla.

Tein maailman tyhmimmän virheen kun valitsen tuon Vi*** Napolin aivan käsittämättömän paska joukkue ei vaan natsaa......


Hieno peli kuitenkin oli:D
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Opagolin varausvuoro skipataan, ja viimeisenä vuoron saa Sandels83.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Pelattiin Jaken kanssa molemmat ottelut, Athletic Club 3 - 1 PSG ja
Athletic Club 3 - 0 PSG.

Tiukat väännöt oli, Jake pyöritti kyllä toista peliä mutta iskin vastahyökeillä niinku yleensä :D

Maaleja teki: Llorente 5, De Marcos 1 ja jaken maalin tais tehdä jompikumpi toppari??? :D
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Pelasin Marttia vastaan Athletic Club 3 - 1 West Ham, ja toista ottelua johdin 6-0, sitten liityin vahingossa miksan kutsuun, niin pelataan martin kanssa ottelu uusiks joskus.

Pelasin kans Miksaa vastaan ekan Athletic Club 4 - 1 Galatasaray ja toinen lipsahti vähän käsistä Athletic Club 24 - 1 Galatasaray, Miksa tais tehdä n. 10 omaa maalia.
 
Ylös Bottom