Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZseZc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Fiorentina 1 - 0 Lazio

Tiukka peli. Ainoa maali tuli hienosta vaparista.

Fiorentinalla on erikoistilanteet onnistuneet. Myös edellisessä pelissä Ajaxia vastaan maali vaparista ja kulmasta :)

Todella mukavan tiukkoja vääntöjä olleet tämän liigan pelit!
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

sit peq katkes tilantees 3-2 johdin 80 min kohdalla.. voiko tulosta muuttaa ? mulle merkittiin 3-0 voitto pelistä..

Mun mielestä voitais pelata tuo loppu friendlynä siten että pelataan vain ensimmäiset 10 minuuttia. Tännehän nuo tulokset kuitenkin merkitään ja täällä ylläpidetään sarjataulukkoa niin sille pelin omalle sarjataulukolle on ihan sama.

korjaus: aikaahan jäi siis pelaamatta 10 minuuttia eikä 20.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Täälä kaipaa Schalke peliseuraa.. siis tulkaapa onlineen :rolleyes:

ps. totesin myös tuon sarjataulukon päivittämisen jo NYT liian haastavaksi.. En millään ole jokavälissä katsomassa konsolifinissä, onko tänne tullut uusia tuloksia. Sitten kun tulen niin täälä on aivan liikaa tuloksia ja päivittämisessä menisi todella kauan. Mutta onhan tuola pelissäkin sarjataulukko ja pisteet saa siellä samalla tavalla näkyviin.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Joo pelattiin Julberon kanssa kaks ottelua. Eka Athletic Club 3 - 0 Genoa ja toinen Athletic Club 3 - 0 Genoa.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Pekumonia vastaan yksi matsi.

Schalke - Lazio 6-0
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Täälä kaipaa Schalke peliseuraa.. siis tulkaapa onlineen :rolleyes:

ps. totesin myös tuon sarjataulukon päivittämisen jo NYT liian haastavaksi.. En millään ole jokavälissä katsomassa konsolifinissä, onko tänne tullut uusia tuloksia. Sitten kun tulen niin täälä on aivan liikaa tuloksia ja päivittämisessä menisi todella kauan. Mutta onhan tuola pelissäkin sarjataulukko ja pisteet saa siellä samalla tavalla näkyviin.

Onhan siellä, mutta voiko pelien tuloksia muuttaa? Jos peli tilttaa kesken kaiken niin se laittaa sinne tulokseksi 3-0. Nämä pelithän pitää pelata loppuun tavalla tai toisella ja korjata tulos pelin omaan sarjataulukkoon jos se on mahdollita (epäilen että ei). Senpä vuoksi foorumilla olisi hyvä olla sarjataulukko joka vastaa todellisuutta.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Pelasin Miksaa vastaan kaksi peliä.

Schalke - Galatasaray 4-0
Schalke - Galatasaray 3-0
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Onhan siellä, mutta voiko pelien tuloksia muuttaa? Jos peli tilttaa kesken kaiken niin se laittaa sinne tulokseksi 3-0. Nämä pelithän pitää pelata loppuun tavalla tai toisella ja korjata tulos pelin omaan sarjataulukkoon jos se on mahdollita (epäilen että ei). Senpä vuoksi foorumilla olisi hyvä olla sarjataulukko joka vastaa todellisuutta.

Joo, mulla tilttas näyttö julberon ( Genoa )kaa kun oltiin pelattu ekaa matsia 5 min ( peliajan 5 min ) ja siitä tulikin automaattinen 0-3 tappio. Ei siinä muuten mitään, mutta kun toinen matsi päättyi 1-1 vai 2-2, niin olisi se ensimmäinenkin ollut tod.näk. huomattavasti tasaisempi kuin 0-3 :( Eli siis itse pelissä ei ollu ehtinyt tapahtua yhtikäs mitään. Olisi superfantsuu jos tällaiset matsit voisi pelata uudestaan. Tai no, ei se pahemmin kiinnosta jos ei jatkoon olisi mitään saumoja. Tällä hetkellä mun todelliset pelit ois mennyt 1 tappio, 1 voitto ja 2 tasapeliä.

Eli Ajaxin tilanne:

Ajax - Athletic 0-6
Ajax - Genoa 1-1
Ajax - Lazio 4-0
Ajax - Fiorentina 2-2

Mulla on ikkunalaudalla näyttö jonka hdmi-sisääntulo ei oikeen tykkää kun sitä näyttöä joutuu liikuttelee aina kun alkaa pelaamaan.

Edit: Komein maali mitä tähän mennessä olen nähnyt oli kyllä izzyn loistavasti sijoitettu vapari. Toinenkin vastaava oli lähellä mennä sisään. Pro!

Tänään viiden jälkeen matsia! Loistavia ollut tähän asti pelit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Loistavaa että ootte saanut näin hyvin pelejä pelattua! Ite saan siis pleikan huollosta viikon sisään, joten pääsen sillon mukaan kanssa.

Semmonen pyyntö, että kun pistätte niitä ottelutuloksia tänne, niin pistäkää mieluiten ihan muodossa Galatasaray-Lazio 4-3, eikä että "Voitin Julberon 2-1." Helpottaa mun hommaa huomattavasti :) Mä rupean taas päivittämään sitä yksinkertaista sarjataulukkoa tuohon avausviestiin, joten siitä katsotaan sitten lopulliset sijoitukset, eikä EA:n vastaavalta.

Jos peli katkeaa kun alle puolet on pelattu, eikä ole tullut vielä mitään suurta eroa joukkueiden välillä, niin ottakaa koko peli uusiksi. Jos taas se katkeaa pelin toisella puoliajalla, mutta häviöllä ollut osapuoli on sitä mieltä että olisi voinut vielä pelin kääntää, niin pelatkaa se loppuaika Friendly-matsina ja ilmoittakaa tulos tänne. Siellä pelin taulukossa se jää 0-3:ksi, mutta tänne tulee oikea tulos.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Pelattiin miksan kanssa toinen kohtaaminen.

Dortmund 1-0 Galatasaray

Owomoyela '32

Maali tuli kulman jälkitilanteesta, muuten aika nyhjäystä oli aamutokkuroissa pelattu kohtaaminen.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Minulla on vielä 0 peliä alla, mutta huomen illalla asia korjaantuu, sillä tänään en ehdi. Laittakaan viestiä tänne tai PSN tilille Ozzery, jos haluatte pelata.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Tänään olis Schalke linjoilla kello 21 - XX:00. Pelailen tässä nyt hetken aikaa Gran Turismoa ja sitten FIFAA :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Pelattiin takapihalin kanssa toinen ottelu, Athletic Club 9 - 0 Ajax. Llorente teki 6 muita en muista, oli ajax:illakin pari läpiajoa muittei maistunu
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Pelattiin takapihalin kanssa toinen ottelu, Athletic Club 9 - 0 Ajax. Llorente teki 6 muita en muista, oli ajax:illakin pari läpiajoa muittei maistunu


Aika jäätävää kyytiä. Ei kai tasoero noin suuri ole, mitä numerot antavat ymmärtää? Yhteistulos 15-0. huhhuh
 
Ylös Bottom