Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZseZc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Oon vaikka Ajax ja seitsemän jälkeen illalla voisi jotain matsejakin pelailla!

Edit: ekat pelit ainakin manuaaleilla, mutta jos ihan tajuttomasti tulee dunkkuun niin pitää alkaa vissiin treenaamaan assistedilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Selvä, käy liittymäs FIFAssa tänään tohon liigaan. Seuraavana onkin ZseZc :)
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Noniin tietenkin missasin tuon arvonnan aloituksen. Pahoittelut. Jos nyt vielä saa huudella niin otan Boltonin.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Eli ennen Zeszecin vuoroa varatut jengit:

Schalke 04
Athletic Bilbao
Sampdoria
Bolton
?
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Hei päivitelkää tuonne aloitusviestiin varaustilanne aina kun mahdollista. Muuten on ihan mahdoton pysyä perässä ketkä ovat jo varanneet ja kenen vuoro on varata seuraavaksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Lisäksi olisi oivaa jos edellisen varauksen tekijä pistäisi privaviestiä seuraavalle muistutukseksi kun vuoro siirtyy.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Päivitän tota etusivua aina kun mahdollista, en kuitenkaan pysty täällä foorumilla 24/7 kytätä.
Voihan saakeli, Bolton vietiin just nenän edestä :D Aattelin vielä että oli varma valinta kun noin hyvään paikkaan pääsin varaan. Otan nyt sitten Blackburnin. Ja vuoro siirtyy Higuain#20:lle (Privaviestii lähetetty).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Higuaini ilmoitti ottavansa Napolin. Vuoro siirtyy Martti93:lle.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Nonni! minun valinta tehty ja seuraava saa tehdä.otin west hamin..
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Otin Fiorentinan. Pelaamaan pääsen toivottavasti iltasella..
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Pelasin takapihal:in kanssa ensimmäisen ottelun, Athletic Club 6 - 0 Ajax. Llorente teki 3, Toquero 2 ja yhtä en muista, ihan tasanen peli maalit vaan sattu tulemaan mulle :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Tässä kun on saatu muutama pelikin jo pelattua, niin tuli mieleen että tänne saa toki pistää myös jotain pientä, tai vähän suurempaakin raporttia peleistä. Tuntojen purkaminenkin on tottakai sallittua :D Reilu peli on pakollista kentällä, mutta ennen ja jälkeen pelin se on lähinnä vapaaehtoista ;)
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

mulle (yllätysvalinta) galatasaray, seuraavan vuoro (laitan privaviestin)
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

tere! pelattiin izzyn kanssa molemmat matsit ja tässä tulokset:
eka pelli fiorentina - galatasaray 1- 0, ja toinen tasan 0 - 0. Tiukkoja vääntöjä, molemmat pyrki selkeästi tarkkaan puolustuspeliin. Tästä on hyvä jatkaa :).
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Pelasin takapihal:in kanssa ensimmäisen ottelun, Athletic Club 6 - 0 Ajax. Llorente teki 3, Toquero 2 ja yhtä en muista, ihan tasanen peli maalit vaan sattu tulemaan mulle :D

Juu :D Ekan puoliajan pysyin vielä jotenkin mukana pelissä ja sain pari maalipaikkaakin, mutta edu teki tosiaan ne kaksi maalia.

Tokalle puoliajalle mentäessä olin siis 2-0 tappiolla ja vaihdoin miehekkäästi ryhmityksen 3-4-3 ja kolmella pakilla pelattaessa edu tuliki sit läpi ku raketti. Veti vissiin pari tolppaakin neljän maalin lisäksi :) Oli mullakin pari tilannetta mutta ei vaan maalia tullut.

Summa summarum : turpaan tuli niin että lätisi :D

Oon pelannu pelkästään manuaaleilla, joten noi assistedin tuomat supertarkat läpisyötöt on mulle myrkkyä :D Eli vaikka ite pelaisin assistedilla, niin ei mun puolustus siitä mitenkään parane. Manuaaleilla pelaaminen on muutenkin erilaista, kun siinä usein peli junnaa keskialueella, eikä siinä mennä kolmella-neljällä syötöllä vuoronperään toiseen päähän. Assistedilla alan kuitenkin tänään treenaamaan ja illemmalla voisi ottaa pari matsia.

No, tästä ei voi kuin ryömiä ylöspäin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Jos joku osais kertoa että miten ton sarjataulukon sais tehtyä järkevän näköiseksi, niin ohjeita saa laittaa tänne. Toi nykynen on tosi köykänen, mutta parasta mitä mun taidoilla saa aikaseks :D
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Jos joku osais kertoa että miten ton sarjataulukon sais tehtyä järkevän näköiseksi, niin ohjeita saa laittaa tänne. Toi nykynen on tosi köykänen, mutta parasta mitä mun taidoilla saa aikaseks :D

Excel tai google docs ois kova. Excelis ainakin vois vaan syöttää ottelun tulokset ja tekis taulukon ite, että sitä ite suosittelisin.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Excel tai google docs ois kova. Excelis ainakin vois vaan syöttää ottelun tulokset ja tekis taulukon ite, että sitä ite suosittelisin.

Joo pitää tänään illalla ottaa Excelin alkeiskurssi, äsken kun yritin vääntää niin ei tullu oikein mitään...
 
Ylös Bottom