Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer - Editointi ja Option Filet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer - Editointi ja Option Filet

Mistä tiedän mikä BLES numero mulla on? Ohjekirjan alussa lukee jotain että BLES-01020. Eli onko mulla BLES 20?

Ja kuinkas kauan yhteensä sen tiedoston lataamiseen, purkamiseen, muistitikulle laittamiseen, PS3:n vieminen kestää suurinpiirtein?

Hyvä peli muuten.:)

Mistä tiedän mikä BLES numero mulla on? Ohjekirjan alussa lukee jotain että BLES-01020. Eli onko mulla BLES 20?

Ja kuinkas kauan yhteensä sen tiedoston lataamiseen, purkamiseen, muistitikulle laittamiseen, PS3:n vieminen kestää suurinpiirtein?

Hyvä peli muuten.:)
Pelin (levyn) kannesta katsot sen Bles koodin. Joillain oli niin, että levyssä koodi 21 ja ohjeissa 20. Levyssä siis se oikea koodi. Ja aikaa koko roinan kopioimiseen menee 20-40 minuuttia noin suunnilleen. Tiedostoja on sikana, ja kun ne joutuu yksitellen siirtämään tikulta pleikkaan, niin se vie aikaa.

Ite ennoo pessin historiassa kertaakaan ladannut itse tehtyjä paitoja ja muita. Pistäkää sitten ohjeita ja linkkejä kun niitä ilmenee. Miten onko yleisöääniäkin muokattu?

Ite ennoo pessin historiassa kertaakaan ladannut itse tehtyjä paitoja ja muita. Pistäkää sitten ohjeita ja linkkejä kun niitä ilmenee. Miten onko yleisöääniäkin muokattu?

Ekassa viestissä ohjeita. Saahan noille joukkueille laitettua omia chantteja, jos haluaa. Näitäkin löytää varmasti netistä melkoisesti. Tossa videossa (PES 2011) esimerkiksi itse laitettuja chantteja.

Se on ihan uskomaton fiilis kun joka joukkueelle pistää muutamia kannatuslauluja. Se on koko vaivan arvoista. Nousee peli-into ihan eri luokkaan.

Adam Bhatti twiittasi juuri UK:n Bles koodin, joka on 01406. Muualla Euroopassa on Bles koodi 01408 ja ainakin PESNORDICin mukaan Skandinavian Bles koodi olisi 01407. Viime vuonnahan muistaakseni myös Suomessa sai jostain nettikaupasta peliä UK Bles koodilla. Ja muistutetaan vielä, että mikäli Option File on tehty pelissä, jonka Bles koodi on vaikkapa 1234, niin se myöskin toimii ainoastaan pelissä, jonka koodi on 1234. :)

Eli sitten vaan tilaamaan UK versio että voi nauttia jatkossakin päivitettävästä option filesta. Itse kun diggailen enemmän tuosta britti meiningistä. Jos nyt ylipäätään tulee peliä hankittua....

Jostain syystä nää nykyajan PESsit ei ole sytyttänyt enää. Enkä nyt tiedä onko miehessä vai pelissä se suurin syy. Aikoinaan ei meinannut pysyä nahoissaan kun julkkari lähestyi. Nyt en ole edes vaivautunut katsomaan mistä sen tilaisi. Annetaan nyt vissiin vielä yksi mahdollisuus.

En muista linkitinkö tätä vielä, mutta tässä on yksi ihan hyvältä vaikuttava Option File tuohon 01407 peliin roigafnin tekemänä:

kitanamedia.com | View topic - Roigafni Option File PS3 (BLES-01407)

"So here are the final results for the first version (Version 1.00):

- Correct kits, logos and badges for the EPL teams. please be aware that i didnt finish creating Newcastle away and QPR Gk kits (I had some troubles with RGB colour and with the shape of the PNG file/kit)
- Team emblems addeds for Bundesliga and Liga zon Sagres
- All Leagues and cups names corrected.
- League and Cup emblems/logos have been added.
- Fake/duplicate national team players removed
- Fake Players names from unlicensed national teams have been corrected

Next version (version 1.01) will contain:

1. Correct kits, logos and badges for the Bundesliga, Liga lon Zagres and some other european teams

2. Correct the Fake Players names for the missing unlicensed Asian national teams

3. Correct kits, logos and badges for the European and American unlicensed National Teams.
"

Suurin osa kfin pelaajista taitaa olla hankkimassa tuon bles 01406 -version ? Lähinnä siksi kysyn, koska paras tieto ja kokemus option fileistä löytyy niiltä joilla on sama bles-versio. Niin tietää sit hankkia saman kuin muilla.

Jumankauta modet jos siirrätte tämän johonkin saatavuus/hankinta-ketjuun, josta kukaan asianomainen ei tätä löydä! :mur:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse laittaisin tähän kans sellasen toiveen, että kun jostain löydätte näitä OF paketteja omalle pelillenne, niin jos huomaatte, että samalla sivulla on muillekin bles koodeille noita niin laittakaa tänne linkkiä niistäkin.

Itselle tulossa briteistä ja odottelen vielä mikä koodi siihen lävähtää, mutta ois kiva tätä kautta löytää siihenkin OF:iä kun täällä porukka seurailee "alaa" ja löytää ne parhaat paketit.

Aika jännä juttu oli jollekin käynyt (Kitanamediasta luin), kun oli mennyt johonkin peliliikkeeseeb Fulhamissa ostamaan Pessiä, niin peli oli kyllä löytynyt, mutta Bles koodi oli 01407. Kieltämättä vähän tässä itseänikin jännittää, että mikä Bles koodi sieltä lävähtää (VPD, Ahvenanmaalta tilattu, tänään lähetetty). Toki toiveissa olisi tuo UK versio, johon niitä option filejä on varmasti tarjolla ylivoimaisesti eniten, mutta eipä tuo Skandinavian versiokaan haittaisi.

@mäksä Ainakaan vielä ei tuolla kitanamedian editointi puolella ole tuohon UK versioon option filejä, mutta WENB:n oman pitäisi tulla perjantaina (?).

GTM:n Option Filen (UK BLES 01406) etenemistä voi seurata täältä: http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=86305

Tässä olisi BLES 01407 versiolle muutama Bundesliga jengi.

"Dortmund, Hamburg, Werder Bremen , Wolfsburg ,Stuttgart and Schalke with full Squads , formations ,kits and players' appearance."
Link: http://kitanamedia.com/forums/viewtopic.php?f=11&t=5326

WENB:n UK Option Filen (01406) pohja on nyt julkaistu:

WENB will be supporting this OF throughout the year, with teams, leagues and players updated on a weekly basis

But to the OF we have now! It includes:

All competition logos imported, with correct names
All club teams with official logos and correct names (Bundesliga, Portuguese League, EPL etc)
EPL kits imported, apart from Norwich – Wolverhampton Wanderers.

We’ll be releasing a team pack to import into your game as soon as this weekend, but get the worst done by importing the base today!
Linkki: WENB UK BLES 01406 OF Released! | Winning Eleven Next-Gen Blog ja latauslinkki: Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!

Laitetaan ohjeet vielä varmuuden vuoksi:
Quick install guide.

1) Make sure you have downloaded the latest Patch, and the DLC.

2) Download the file onto your PC. You should end up with a .rar file.

3) Right click the file and extract to desktop. You should have a folder called PS3.

4) Put that folder onto a USB stick, and then insert the USB stick into your PS3.

5) In the XMB (main screen when you start your PS3), go to the Game icon, and scroll to a folder called “Saved Data Utility (PS3)”.

6) Enter the folder. You should see an icon in the folder which says “USB Device (Storage Media)”. Select it.

7) All the files from the folder should appear. On each file press triangle, then select copy. Do this for every file.

8) Once done, remove the USB stick and start the game!

edit. No niin, peli saapui. Manuaalissa BLES 01406, kotelossa 01407 ja levyssä 01407, joten eiköhän tämä äänin 2-1 ole Skandinavian versio. ;)

Myös minulla manuaalissa BLES 01406, kotelossa 01407 ja levyssä 01407. Eli siis tuo WENB:n UK Option File 01406 ei toimi minulla?

Hieno homma olisi saada pelaajien ja joukkueiden nimet oikein. Muistan vielä liiankin hyvin, kun printtasin töissä isot niput papereita ja päivittelin pes 4 peliin pelaajat ja joukkueet ym.

Myös minulla manuaalissa BLES 01406, kotelossa 01407 ja levyssä 01407. Eli siis tuo WENB:n UK Option File 01406 ei toimi minulla?
Nimenomaan itse pelilevyssä oleva tuotekoodi on se määräävä. Kansipaperit ja/tai manuaalit saattavat olla laajemmallakin levityksellä, mutta itse pelikiekot vaihtelevat alueittain. Hyvin todennäköisesti tuo optiotiedosto ei siis versiollasi toimi. Kokeilemallahan siitä lopullisen varmuuden tietysti saa.

Hieno homma olisi saada pelaajien ja joukkueiden nimet oikein.

Pari viestiä ylempää: http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-p...cer-editointi-option-filet-5.html#post1315125. Eihän tuo nyt mikään täydellinen OF ole, mutta ajaa asiansa ja hyvin saa Master Leaguen ja BAL:in tolla alkuun. Ja EDIT DATA on se tärkein,
jonka kopioit omaan pleikkaan. Se korjaa joukkueiden, pelaajien ja liigojen nimiä. SYSTEM DATAa ei varmaan kannata kopioida
itselleen, sillä siinä menee kai profiilit ja omat asetukset sekaisin.

Semmoisen huomasin tuosta, että vaikka siinä mukana tuleekin kaikki nuo Liigojen ja Cuppien logot (paitsi UEFA Super Cup tms.), niin niitä ei kaikkia paikoilleen ole laitettu. Eli esim. maanosien skaboissa (EM kisat, Copa America, African Cup of Nations...) on jotkut default logot laitettuna. Noi logot saa kuitenkin oikeiksi muutamassa minuutissa.

GTM Pro World option file BLES koodille 01407: GTM Pro World PES 2012 of [ps3 EU] - PESGaming Forums

EU BLES 01407 DATA PACK 1.00 VER 1.01
( PLEASE UNLOCK PHYSIQUE 2 FROM THE EXTRA CONTENT SECTION ALSO )

THIS IS A BASE FILE, MORE CONTENT WILL FOLLOW

CONTAINS 406 FILES

THE FILE CONTAINS:

ALL TEAMS GIVEN THEIR ACTUAL NAMES.

TEAM EMBLEMS ADDED.

EVERY TEAM FULLY KITTED OUT IN 2011-12 KITS. YOU WILL NEED TO UNLOCK 'PHYSIQUE 2' FROM THE EXTRA CONTENT SECTION FOR TIGHT JERSEYS, AFRICAN PUMA KITS FOR EXAMPLE. DO THIS BEFORE INSTALLING.

LEAGUE / CUP LOGOS ADDED. *NOTE* GOLD CUP IS NOW THE COPA AMERICA.

LEAGUE STRUCTURES EDITED

PLAYERS BASE COPIED BEFORE KONAMI 1.00 DLC.

18 NPOWER CHAMPIONSHIP TEAMS ADDED, THEY ARE:

BIRMINGHAM, BLACKPOOL, BRIGHTON, BURNLEY, CARDIFF, CRYSTAL PALACE, DERBY, HULL, IPSWICH, LEEDS, LEICESTER, MIDDLESBROUGH, NOTTINGHAM FOREST, PORTSMOUTH, READING, SOUTHAMPTON, WATFORD AND WEST HAM.

18 BUNDESLIGA TEAMS ADDED, THEY ARE:

MAINZ, BORUSSIA DORTMUND, HOFFENHEIM, HANNOVER, FREIBURG, HAMBURG, BAYER LEVERKUSEN (LICENSED), BAYERN MUNICH (LICENSED), HERTHA BERLIN, KAISERSLAUTERN, WOLFSBURG, NURNBERG, KOLN, WERDER BREMEN , MONCHENGLADBACH, STUTTGART, AUGSBURG AND SCHALKE.

EXTRA CHAMPIONS LEAGUE TEAMS APOEL AND BATE ADDED.

( STADIUM PACK TO FOLLOW )

BUNDESLIGA AND N POWER CHAMIONSHIP PLAYERS WILL BE ADDED IN THE 1.1 UPDATE TO FOLLOW.

Onnistuuko sellainen juttu, että kun haluaisin ladata Bundesligan (tai edes jonkun jolla saisin PES Leaguen pois), niin onnistuuko se ilman että omat editit katoaa? Jos onnistuu niin miten?

Onnistuuko sellainen juttu, että kun haluaisin ladata Bundesligan (tai edes jonkun jolla saisin PES Leaguen pois), niin onnistuuko se ilman että omat editit katoaa? Jos onnistuu niin miten?

EDIT DATAn jos korvaat, niin omat editointisi katoavat. Mitä olet itse editoinut sinne?

EDIT DATAn jos korvaat, niin omat editointisi katoavat. Mitä olet itse editoinut sinne?

No laitoin nuo liigojen logot ja nimet oikeiksi ja joukkueiden asuja ja nimiä korjailin korjailin (en kaikkia), mutta senhän olis tietysti voinut lataamallakin tehdä...:rolleyes: Mutta onko sellaista OF:a, missä olisi joko kaikki hömppeet yhdellä kertaa, tai sitten sellaista missä olisi pelkästään Bundesliga? Mikä filu sulla esim. itsellä on käytössä?

EDIT: Jaa no tossahan näyttikin heti pari viestiä ylempänä olevan yksi, varmaan sitä vois kokeilla.

Ylös Bottom