Vastaus: Pro Evolution Soccer - Editointi ja Option Filet
Edit. Hyvä juu, huomasitkin ton GTM:n tiedoston jo. Oma tekemät pelaajat eivät myöskään taida kadota minnekkään, vaikka EDIT DATAa päivittäisikin (joku voi korjata, jos olen väärässä).
Niin no periaattessa esim tuo yllä oleva Option File laittaa joukkueiden, liigojen ja cuppien nimet kuntoon, joten ei VÄLTTÄMÄTTÄ kauhean pahasti sotkisi. Itse laitoin tuon yllä olevan EDIT DATAn tuon aiemman (roigafnin tms) EDIT DATAn päälle, joka vähän sekoitti aiempaa tiedostoa. mm. muutaman liigan logot oli vähän väärissä paikoissa. Myöskin Divisioona 2:seen ilmestyi nPower Championship joukkueet (nimet, logot, asut) noiden feikkijengien päälle. Tosin samalla hävisivät Portugalin liigan jengien logot (palasivat defaultiksi)... Tuossa oli myös tehty nuo Base Copyt noista muutamasta pelaajasta, jotka Konamin päivityksen myötä katosivat (mm. Pukki), joten nekin löytyvät nyt mukavasti luoduista pelaajista. En kuitenkaan kopioinut tuosta muuta kuin Bundesliga jengien paidat (ja tuon edit datan), jotta saa vähän aidommaksi tuon Bundesligan. Oikeita pelaajiahan siellä ei vielä ole. Mutta kyllä tuosta ylemmästä tiedostosta löytyy kaikki, jolla pääsee aika hyvin alkuun. Tuon GTM:n option filen 1.1 versiossa tulee sitten myös pelaajat sekä Bundesligaan että nPower Zämppäriin.No laitoin nuo liigojen logot ja nimet oikeiksi ja joukkueiden asuja ja nimiä korjailin korjailin (en kaikkia), mutta senhän olis tietysti voinut lataamallakin tehdä...Mutta onko sellaista OF:a, missä olisi joko kaikki hömppeet yhdellä kertaa, tai sitten sellaista missä olisi pelkästään Bundesliga? Mikä filu sulla esim. itsellä on käytössä?
Edit. Hyvä juu, huomasitkin ton GTM:n tiedoston jo. Oma tekemät pelaajat eivät myöskään taida kadota minnekkään, vaikka EDIT DATAa päivittäisikin (joku voi korjata, jos olen väärässä).