Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla on kans lähteny luottokortilta useasti tuo paketin hinta.... syynä siis Storen sekoilu.

Liekkö palauttavat rahat kortille ilman erillistä yhteydenottoa?

Näkyväthän kaikki rahat PSN-lompakossanne silti? Niin ja montakos kertaa otti paketin teiltä, minulle siirtyi 28,90e pleikalle. :p
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Vaikuttaakos tää TuplaXP myös noihin challengeista saataviin XP:iin?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla on päivityksen jälkeen jokainen peli lagittanu, paitsi kun kaveri hostas niin toimi mainiosti. Karttapaketti on hyvä kun ilmaiseksi sain :) Millo double exp alkaa?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Wikipediasta luntaten:
Battle Field on julkaisunsa jälkeen myynyt noin 6 miljoonaa peliä, kun taas Black Ops myi UK ja US alueella ensimmäisen 24h aikana 5,6 miljoonaa peliä.

Toisilla on yksinkertaisesti varaa pitää hinta korkeammalla ja jopa tarjota rahalle vähemmän vastinetta.
Mielenkiintoista olisi tietää se euromääräinen ero mitä BF:n ja Black Opsin karttapaketeiden myynnissä on.
Battle Field on pelkkää puuhastelua Black Opsin rinnalla ja markkinataloudessa mennään rahan mukaan, ei siellä pikkupoikien viikkorahojen kokoa mietitä (k-18).
Call of duty pelisarja on hinnoitellut karttapakettinsa tietylle hintatasolle jo ajat sitten ja sen pitäisi olla jo kaikkien tiedossa, eikä se linjaus siitä ainakaan halpene.
Eri tilanne on jollain Battlefieldillä, kun peli ei myy ja hintaa pitää polkea, että edes joku ostaisi.

Niin? Mulle nyt on ihan sama mikä kurssi pörssissä on tai muuta cräppiä. Jos kaupassa saan pirkan karkkipussin puolet halvemmalla niin otan sen enkä sitä Fazerin kalleinta pussia. 14,45 oli ainakin minun mielestä aivan liikaa, koska eipä noi kartat nyt niin ihmeellisiä ollu. Perus Bops paskaa.

Suosittelen porukkaa tesmaamaan sitä CoD4sta pitkästä aikaa. About sekunnissa löytää pelin, lagi minimaalista ja muutenkin loistava peli. :eek:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Näkyväthän kaikki rahat PSN-lompakossanne silti? Niin ja montakos kertaa otti paketin teiltä, minulle siirtyi 28,90e pleikalle. :p

Eipä näy... :( 6 kertaa on velotettu. Eli 14,45eX6= 86,70e.

Onko kellään tietoa, mihin osotteeseen ottasin Sonylle yhteyttä?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Te joilla PSN-ostoksia on veloitettu useampaan kertaan, olkaa yhteydessä viralliseen PlayStation-tukeen. Siellä voivat hyvittää duplikaattiveloitukset.

Yhteystiedot löytyvät ongelma-FAQista (jonka etsiminen olkoon lauantain foorumiharjoitus)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Niin? Mulle nyt on ihan sama mikä kurssi pörssissä on tai muuta cräppiä. Jos kaupassa saan pirkan karkkipussin puolet halvemmalla niin otan sen enkä sitä Fazerin kalleinta pussia. 14,45 oli ainakin minun mielestä aivan liikaa, koska eipä noi kartat nyt niin ihmeellisiä ollu. Perus Bops paskaa.

Suosittelen porukkaa tesmaamaan sitä CoD4sta pitkästä aikaa. About sekunnissa löytää pelin, lagi minimaalista ja muutenkin loistava peli. :eek:

No kyllä mä sanoisin, että nuo kartat ovat parempia kuin mikään noista normaaleista mapeista. Ja kyllä ne aikamonet CoD4 maat lyö...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Te joilla PSN-ostoksia on veloitettu useampaan kertaan, olkaa yhteydessä viralliseen PlayStation-tukeen. Siellä voivat hyvittää duplikaattiveloitukset.

Yhteystiedot löytyvät ongelma-FAQista (jonka etsiminen olkoon lauantain foorumiharjoitus)

Harjoitus suoritettu! :)

Nää uudet kartat on kyllä varsin hyviä, mutta ei nyt ihan vajaan satasen arvosia kuitenkaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Miten voi siirtää mun "hienon" seinäkimmotus tomahawk tapon, clipin koneelle/YouTubeen? :eek: Minulla on YouTube-tunnus. :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ostin tosiaan tuon first strike-paketin tänään. Suurin ihmetys on se että ladattavaksi tuli kuusi eri tiedostoa joista jokainen on kooltaan noin 1,5gb:n luokkaa... onko tuon paketin koko tosissaan yhdeksän gigaa?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ostin tosiaan tuon first strike-paketin tänään. Suurin ihmetys on se että ladattavaksi tuli kuusi eri tiedostoa joista jokainen on kooltaan noin 1,5gb:n luokkaa... onko tuon paketin koko tosissaan yhdeksän gigaa?

Katteleppa sivu kaks taaksepäin onpa porukka avutonta
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ostin tosiaan tuon first strike-paketin tänään. Suurin ihmetys on se että ladattavaksi tuli kuusi eri tiedostoa joista jokainen on kooltaan noin 1,5gb:n luokkaa... onko tuon paketin koko tosissaan yhdeksän gigaa?

Joo kannattaa tosiaan selata sivu kaks taaksepäin, hyvin todennäköistä että samaa asiaa on kysytty...

Mutta vielä kerran...: Siellä on siis 6 vaihtoehtoa, mistä yksi sopii omalle peliversiolle. Katsot sen koodin (BLES-*numeroita*) pelikotelon kannesta, ja lataat sen map packin minkä koodi täsmää omaan pelilevyysi. ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tere!Mitäs kikkoja tuossa uudessa zombie kentässä on?Missä mahtaa saada aseet päivitettyä?
 
Ylös Bottom