Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Snipereille tehty jotain? Pelasin eile muutaman pelin L96A1 nii tuntu osuvan hyvin eikä antanu edes paljon shitmarkkereita.

Viimeisin päivitys sisälsi sniper tweekkii. Sen tarkemmin ei vissiin kuitenkaan tiedetä mitä tarkalleen säätivät.

Testauksella tullut tuo Snipujen "parannus" selville. Eli enemmän hitmarkkia, parempi osumatarkkuus. Toisinsanoen ei mitään apua. Tuota tupla exp jatkettiin parilla tunnilla lagailujen takia, mutta en osaa sanoa että toimiko tuo päälle jättäminen vai ei kun en itse testannut. kuitenki...

Pelasin splitscreenia kaverin kans netissä. Hanoi tdm:ää.
Sillä statsit 13/5
Mulla jtn 9/2
Vedettiin L96A1 molemmat.
Ja tuo päivitys on keilasta. Truly.
Siis Juggernaut proota tuli koko ajan.
Juggernaut pro meinaa siis shitmarkkeria.
Sain aksulta pataan sen takia että snipu ei tappanu.

Nyt on tullut huomattua kyllä jotain ne on kyllä tehnyt tuolle sniper-touhulle... Useita kertoja on tapahtunut niin että, kun ampuu vihollista rintaan vähänkin kauempaa niin ei jannu kuole... Tänäänkin sain ampua 3 kertaa rintaan (ilman silenceriä) niin ei kuollut.

Ennen tota pätsiä niin kerta riitti kun ampui kaukaa rintaan.

Tässä mun lempiclassi:

M14-No attachments, Woodland Camo
CZ75-No attach.
Frag Grenade
Flashbang
Motion Sensor

Ghost (pian Pro)
Sleight of Hand (pian Pro)
Hacker Pro

Killstreakit:

3 - RC-XD
5 - Care P.
6 - Mortar Team

Face Paint: Jester :D

M14 = Pelin aliarvostetuin ase, IMO pelin paras ase. M16 ja AK47 on myös hyviä. :cool:

No pakkohan se lempiclassi laittaa tänne.

Galil, Äänenvaimennin.

Python, Speed Reload

Semtex, Flashbank, Motion Sensur (vai mikä onkaan)

Killsteakit:

- Care
-Blackbird
-Chopper Gunner

Perkit:
-Hardline (PRO)
-Sledari (PRO)
-Ninja (PRO)

Siinä mun lempiclass :cool:

EDIT: Pelaan ylensä vain S&D

Lempi classini:

Primary: Olympia
Secondary: Python w/ Speed Reloader
Lethal: Semtex
Tactical: Concussion
Equipment: Claymore
Perk 1: Lightweight
Perk 2: Sleight of Hand
Perk 3: Ninja

Siinä on kova.

Lempi classini:

Primary: Olympia
Secondary: Python w/ Speed Reloader
Lethal: Semtex
Tactical: Concussion
Equipment: Claymore
Perk 1: Lightweight
Perk 2: Sleight of Hand
Perk 3: Ninja

Siinä on kova.

Jos oikeasti pelaat Olympialla, niin nostan hattua. Ne jotka sitä vakavissaan käyttävät -ja heitä on hyvin vähän- osaavat oikeasti pelata sillä, joten ehkä olet yksi näistä harvoista. ;) Itse en osaa Olympiaa käyttää ollenkaan, pidän SPAS:sta enemmän. Sen kanssa ei tule niin herkästi niitä harmittavia tilanteita, joissa sinun täytyy alkaa ladata asetta, vaikka vastustajia on vielä näköpiirissä.

Olympiasta tuli mieleen, onko kukaan muu sattunut katsomaan näitä mahtavia aseoppaita Black Opsiin? Erittäin laadukkaita, ja lataaja tuntuu osaavan käyttää joka ikistä asetta koko pelissä erittäin hyvin.

Olympia - Black Ops Multiplayer Weapon Guide

Olympia on pirun hyvä jos kentässä on mahollisuus kulkea niin ettei missään vaiheessa ole pitkiä etäisyyksiä. Ja sleight of hand auttaa kovasti tuon lataamis asian kans. Ja ainakin hcssä olympia tappaa useamanki kaverin yhellä patilla jos lähekkäin sattuvat olemaan. =D

Tietenki coressa siitä pääsee kunnolla ottaan tehot irti ku ei haittaa vaikka vastustaja vähän enemmänki kerkeäis ampua takasin.

JA "no attachment" juttuun, minusta kannattaisi edes RDS laittaa kun sillä tähtäämis alue näkyy paremmin, siis alaskin kun kuitenkin m14 pomppuakin jonkuverran on niin helposti katoaa vihu oman aseen taka. Tietenki mistä tykkää. Ja minusta RDS on siistin näkönen aseessa kun aseessa, yleensä vaan aseet tarvii jotain muuta attachmenttiä enemmän.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tässä mun lempiclassi:

Käytätkö sää sitä fukin aim assistia? Kiva ase aim assistilla, mutta mää en pärjää kovin hyvin ilman... Toki se vika lienee tattien päissä. (Siis en käytä aim assistia, siksi en käytä tätä asetta)

Käytätkö sää sitä fukin aim assistia? Kiva ase aim assistilla, mutta mää en pärjää kovin hyvin ilman... Toki se vika lienee tattien päissä. (Siis en käytä aim assistia, siksi en käytä tätä asetta)
En käytä assistia.

Oma mielipiteeni Red dot sighteista on, että ne on ''easy mode''. Ja toiseks, ihan vatun ruma joku linssi aseessa... Mut älkää suuttuko, toi on mun mielipide.

Tässä mun lempiclassi:
CZ75-No attach.
Frag Grenade
Flashbang
Motion Sensor

Ghost (pian Pro)
Sleight of Hand (pian Pro)
Hacker Pro

Killstreakit:
3 - RC-XD
5 - Care P.
6 - Mortar Team
Face Paint: Jester
M14 = Pelin aliarvostetuin ase, IMO pelin paras ase. M16 ja AK47 on myös hyviä

Rispektit jos osaat käyttää tuota M14, ite en kyseisestä aseesta tykkää yhtään. (Tehokas kyllä, mutta R1 ja sormi hajoaa siitä rämpytyksestä... :D)
Jos tuota sun settiä kommentoin, niin jos ei pyssyjen ulkonäköä halua pilata attachmenteilla, niin kyllä tuo extented mags kannattaa ainaki pistää jos ei mitään muuta halua laittaa... Ulkonäössä ei huomaa eroa, mutta on enemmän kuulia pyssyssä..
Perkeistä sen verran, että itse en käytä Ghostia muuta kuin vastustajien saadessa paljon ilmatukea. (Yksi classi tehtynä ilmatuen tuhoamiseen, eli ghost + joku launcher secondaryna.) Omasta mielestäni tuota Ghostia on aika turha pistää ainakaan heti matsin alussa käyttöön, vaan mieluummin tekisin varalla ns. kakkosclassin joka sisältää ghostin, ja minkä voi tarvittaessa ottaa käyttöön. Oikeastaan kaikki ykkösperkit on ihan käytännöllisiä. :)
Killstreakeista sen verran, että ensimmäisenä tuo nikko-auto vaihtoon ja vaikka spy plane tilalle. Spy plane hyödyttää itseä ja koko tiimiä kymmenen kertaa enemmän kuin RC-auto..

No pakkohan se lempiclassi laittaa tänne.
Galil, Äänenvaimennin.
Python, Speed Reload
Semtex, Flashbank, Motion Sensor
Killsteakit:
- Care
-Blackbird
-Chopper Gunner
EDIT: Pelaan ylensä vain S&D

Noita sun killstreakeja vähän ihmettelen, jos kerta pelaat yleensä vain S&D:tä... :confused: Blackbirdin vielä ymmärrän jotenkin, mutta chopper gunneria ei ole kyllä enää mitään järkeä käyttää.. Hyvällä tuurilla sen ehtii vikaan erään saada, joudut odottaa sen 10 sekuntia (vai 15sek?) ja itselle on aina käynyt niin, että kun on chopperin saanut, niin hyvällä tuurilla kaksi vihollista ehtii ampua ja rundi on jo ohi.. :D
Oma vakiosettini S&D:ssä on spy plane, napalm strike ja sit attack helicopter... Jos oikein hyvässä iskussa on niin sitten vaihdan tuon helikopterin johonkin "parempaan". Riippuu ihan peliseurasta, jos yksin pelaan niin sitten käytössä on noita vähemmällä tappomäärällä saatavia killstreak rewardeja, mutta esim. täydellä, osaavalla suomipartylla pelatessa esim. HQ:ta käytössä on blackbird, chopper gunner ja attack dogs... ;)

Perkeistä sen verran, että itse en käytä Ghostia muuta kuin vastustajien saadessa paljon ilmatukea. (Yksi classi tehtynä ilmatuen tuhoamiseen, eli ghost + joku launcher secondaryna.) Omasta mielestäni tuota Ghostia on aika turha pistää ainakaan heti matsin alussa käyttöön, vaan mieluummin tekisin varalla ns. kakkosclassin joka sisältää ghostin, ja minkä voi tarvittaessa ottaa käyttöön. Oikeastaan kaikki ykkösperkit on ihan käytännöllisiä. :)

Minusta Ghost on erittäin käytännöllinen, jos se on pro. Esimerkiksi Arrayn TDM:ssä jokainen matsi alkaa samalla tavoin, eli molemmat joukkueet juoksevat sinne lähimmän auton viereen. Hyvin usein olen saanut Blackbirdin jo sillä, että menen joukkueesta riippuen makaamaan jommalle kummalle puolelle taistelua, ja niitän vastaan tulevia vihuja. Monesti on käynyt niinkin, että kun vastustajat käyvät oveliksi, ja kiertävät kentän päästäkseen taaksemme, niin saan lisää tappoja kun he juoksevat kylmästi ohitseni.

Minusta Ghost on erittäin käytännöllinen, jos se on pro. Esimerkiksi Arrayn TDM:ssä jokainen matsi alkaa samalla tavoin, eli molemmat joukkueet juoksevat sinne lähimmän auton viereen. Hyvin usein olen saanut Blackbirdin jo sillä, että menen joukkueesta riippuen makaamaan jommalle kummalle puolelle taistelua, ja niitän vastaan tulevia vihuja. Monesti on käynyt niinkin, että kun vastustajat käyvät oveliksi, ja kiertävät kentän päästäkseen taaksemme, niin saan lisää tappoja kun he juoksevat kylmästi ohitseni.

Joo no ehkä tuollaisella pelityylillä ja tuossa pelimuodossa Ghostista (pro:sta) on jotain hyötyä, mutta ei esim. S&D:tä voiteta toisessa päässä makoilemalla... :D (Ellei vastustajat ole sitten ihan uunoja ja kävele 10 sekunnin välein samaan paikkaan tykin ruuaksi..)

Makuasioitahan nämä on, ja totta kai perkit(kin) valitaan omaan pelityyliin sopivaksi. Itse suosin "salamahyökkäyksiä" ja niillä saan parhaita tuloksia. (Yleensä siis käytän lightweight - SOH - marathon -settiä) En vaan jaksa istua pitkään samassa paikassa ja odottaa esim. motion sensorin kans, että milloin vastustajia on lähettyvillä... :) (Paitsi silloin kun teen hackeria pro:ksi :D)

Noita sun killstreakeja vähän ihmettelen, jos kerta pelaat yleensä vain S&D:tä... :confused: Blackbirdin vielä ymmärrän jotenkin, mutta chopper gunneria ei ole kyllä enää mitään järkeä käyttää.. Hyvällä tuurilla sen ehtii vikaan erään saada, joudut odottaa sen 10 sekuntia (vai 15sek?) ja itselle on aina käynyt niin, että kun on chopperin saanut, niin hyvällä tuurilla kaksi vihollista ehtii ampua ja rundi on jo ohi.. :D
Oma vakiosettini S&D:ssä on spy plane, napalm strike ja sit attack helicopter... Jos oikein hyvässä iskussa on niin sitten vaihdan tuon helikopterin johonkin "parempaan". Riippuu ihan peliseurasta, jos yksin pelaan niin sitten käytössä on noita vähemmällä tappomäärällä saatavia killstreak rewardeja, mutta esim. täydellä, osaavalla suomipartylla pelatessa esim. HQ:ta käytössä on blackbird, chopper gunner ja attack dogs... ;)

Toi Chopper Gunner meni vahinkossa tonne, piti laittaa Spy Plane... (Meikkä osaa..)

Itse lähes joka pelissä saan kyllä blackbirdin, ja tuohon sun settiin (eli killsteakit) niin itse käyttäisin esim Valkyrieta tai jotain muuta. tuon Attack Helikopterin tilalla. Koska ylensä se ammutaan aika nopeasti alas. (Mutta se hän on sun päätös)

Toi Chopper Gunner meni vahinkossa tonne, piti laittaa Spy Plane... (Meikkä osaa..)

Itse lähes joka pelissä saan kyllä blackbirdin, ja tuohon sun settiin (eli killsteakit) niin itse käyttäisin esim Valkyrieta tai jotain muuta. tuon Attack Helikopterin tilalla. Koska ylensä se ammutaan aika nopeasti alas. (Mutta se hän on sun päätös)

Okei, no sitten :D

Jaa no hyvin sä sitten vedät, jos lähes joka pelissä saat S&D:ssä Blackbirdin. ;) Itse en oikein tykkää noista Valkyerie raketeista... Enpä kyllä ole monesti kokeillutkaan niitä. Ja S&D:ssä kyllä oman kokemuksen pohjalta käytetään harvemmin secondaryna launchereita, joten hyvin toimii tuo Attach helicopter siellä. En kai mä sitä käyttäisi, jos se joka kerta ammuttaisiin 5 sekunnissa alas. :D Muun muassa viikonloppuna sain kolmessa peräkkäisessä pelissä final killin helikopterilla...

Ylös Bottom