Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itse en ymmärrä tota kiukuttelua ghost pro:sta?

Enkä myöskään sitä että miks sen kanssa täytyy kämppiä?
Mun mielestä helposti tärkein classi. Se ja silu aseessa ai ai :)

"mitä %&ttua sä ammut toisten kill streakeja alas kun et niitä ite edes saa?"
-No totta munassa ammun. Joo, oon paska domissa mutta jopa random tiimin puolesta hoidan taivaat tyhjäksi kaikesta skeidasta
"sun k/d on varmaan jotain alle 2."
-Niin on.
"sun nikkiskin on vammanen, joku vesipää iha ku joku 3 vuotias."
-Joo, hyvää yötä.
Tohon kohtaan voisin sen verran puuttua, että tietenkin ne ammutaan alas jos vastustaja semmoisen saa. Ja mitä sillä väliä onko se ***un 2 vai 1. En tiedä miksi, mutta alkaa ärsyttämään tommonen kd-vertailu "oot ihan ***ka kun sulla on kd 1.1 ja mä oon hyvä kun mulla on 2." Eipä tainnu toikaan kaveri olla sitä kolmea vuotta enempää :rolleyes:

Enkä myöskään sitä että miks sen kanssa täytyy kämppiä?

Itsekkään en osaa campata, pakko olla liikkeessä kokoajan tai ainakin itse henk.kohtaisesti turhaudun. Mutta eiköhän näitä pelityylejä ole ihan yhtä paljon kuin on pelaajiakin.
Tietyt pelit ja kentät vaativat hieman rauhoittamaan pelityyliä tai taktiikkaa, randomi porukoissa pelaamalla huomaa jo heti ensimmäisessä pelissä millä tyylillä jengi pelaa. Kaiken parhaimman tuloksen saa muuttamalla omaa pelityyliään kokoajan. Harmi että olen huomannut tiettyjä seikkoja vähän turhankin myöhään, k/d on 0.92 ja w/l taitaa olla 0.6. Tämähän on kuitenkin joukkueiden välistä peliä joissa vain voitot ratkaisee, tuolla k/d:lla ei taida olla merkitystä kuin free 4 all pelissä.
Hävettää tuo w/l ratio... :(

Itsekkään en osaa campata, pakko olla liikkeessä kokoajan tai ainakin itse henk.kohtaisesti turhaudun. Mutta eiköhän näitä pelityylejä ole ihan yhtä paljon kuin on pelaajiakin.
Tietyt pelit ja kentät vaativat hieman rauhoittamaan pelityyliä tai taktiikkaa, randomi porukoissa pelaamalla huomaa jo heti ensimmäisessä pelissä millä tyylillä jengi pelaa. Kaiken parhaimman tuloksen saa muuttamalla omaa pelityyliään kokoajan. Harmi että olen huomannut tiettyjä seikkoja vähän turhankin myöhään, k/d on 0.92 ja w/l taitaa olla 0.6. Tämähän on kuitenkin joukkueiden välistä peliä joissa vain voitot ratkaisee, tuolla k/d:lla ei taida olla merkitystä kuin free 4 all pelissä.
Hävettää tuo w/l ratio... :(
Ei tarvi hävetä ! :) Kyllähän se siitä nousee, itsellänikin se on alle yhden, mutta kokoajan suomipartyllä nousee :)

Jos totta puhutaan, niin ei noilla K/D ja W/L ratioilla pysty tekemään 100% oikeaa päätelmää siitä, onko pelaaja hyvä vai huono, kämpperi/omaan napaan tuijottelija vai todellinen tiimipelaaja. Eli ei sitä nyt tarvi hävetä jos ratiot eivät ole ihan sitä kärkitulosta.. :D (Omat ratiot taitaa olla W/L 1,5 ja K/D 1,67. Aika tasan on varmaan peliaika yksin pelatessa ja partylla pelatessa..)

Molemmat riippuu ihan peliseurasta. Jos pelaat pelkästään yksin randomien kanssa, ei ole paljon apua vaikka kuinka Dominationissa valtaat lippuja yms. jos muut tiimiläiset istuu yhdessä nurkassa keräämässä tappoja. --> W/L ratio heikkenee varmasti (ja tuskin K/D ratiokaan nyt mitenkään hyvä on, jos yksin joutuu niitä lippuja kerätä).

Omalta kaverilistaltani löytyy pelaajia, joiden W/L ratio on lähellä 10,0. Kertoo varmasti, että pelaa tiimille, mutta myös sen, että on pelannut suurimman osan ajasta hyvän partyn kanssa. (Myös K/D ratiot ovat siinä 2,0 pinnassa)

En väitä, että hyvät ratiot ovat vain hyvällä partylla hankittuja. Toki "yksinäinen susikin" voi randomien kanssa pelatessa saada hyvät statsit pelaamalla objektivea. :)

Jos totta puhutaan, niin ei noilla K/D ja W/L ratioilla pysty tekemään 100% oikeaa päätelmää siitä, onko pelaaja hyvä vai huono, kämpperi/omaan napaan tuijottelija vai todellinen tiimipelaaja.

Juurikin näin. Ite arvostan pelaajia, joiden k/d on siinä vähän alle tai yli yksi, mutta w/l on 1,5 eteenpäin.

Mutta oma kanta koko k/d hässäkkään on selvä: Poistakaa se v***n leaderboard hel******n koko pelistä!!! Ei mulla muuta:p.

Mitäs porukka osaa sanoa meikäläiselle tuosta First Strike lisäosasta, että kannattaako sitä hommata, kun kuitenkin suolainen n. 15euron hinta??

Juurikin näin. Ite arvostan pelaajia, joiden k/d on siinä vähän alle tai yli yksi, mutta w/l on 1,5 eteenpäin.

Mutta oma kanta koko k/d hässäkkään on selvä: Poistakaa se v***n leaderboard hel******n koko pelistä!!! Ei mulla muuta:p.

Leaderboardissa pääsee korkeemmille sijoille mitä parempi on score per min. Eli objectivea pelaamalla pärjää. Eli mitä haittaa siitä on?

Eikö muiden mielestä ghost ole black opsin suurimpia ongelmia? Ilman blackbirdiä ei voi juoksennella ympäriinsä vaan on pakko pelata puolustavasti tai muuten ghost sankari ampuu galil + silulla selkään.
Ghost hidastaa pelinkulkua kaikista eniten.

Leaderboardissa pääsee korkeemmille sijoille mitä parempi on score per min. Eli objectivea pelaamalla pärjää. Eli mitä haittaa siitä on?

Mutta sieltä löytyy myös noi em. ratiot. Jättäkööt scoret mun puolesta, vaikka nekin on tässä hakkereiden maailmassa ihan turhat. Turha homma mun mielestä koko leaderboard.......

[video=youtube;bw2pJ3pXzw4]http://www.youtube.com/watch?v=bw2pJ3pXzw4[/video]

Hieno laukaus!

Eikö muiden mielestä ghost ole black opsin suurimpia ongelmia? Ilman blackbirdiä ei voi juoksennella ympäriinsä vaan on pakko pelata puolustavasti tai muuten ghost sankari ampuu galil + silulla selkään.
Ghost hidastaa pelinkulkua kaikista eniten.

Mun mielestä koko codin radar systeemi / vakoilukoneineen on huono. BF.n spotti systeemi on paljon järkevämpi...
Asiasta pystyy tietenkin oleen montaan mieltä ja ymmärrän kantasi tähän asiaan. Nämä nyt vain on asioita joiden kanssa on pakko tulla toimeen ja jos liikaa pistää vihaksi niin kannattaa suunnitella pelin vaihtoa, ei tämän takia kannata mielenterveyttään vaarantaa :D

Yhtä paljon jengi tuntuu vihaavan ghostia ja claymore miinoja, elämä on...

Jos totta puhutaan, niin ei noilla K/D ja W/L ratioilla pysty tekemään 100% oikeaa päätelmää siitä, onko pelaaja hyvä vai huono, kämpperi/omaan napaan tuijottelija vai todellinen tiimipelaaja. Eli ei sitä nyt tarvi hävetä jos ratiot eivät ole ihan sitä kärkitulosta.. :D (Omat ratiot taitaa olla W/L 1,5 ja K/D 1,67. Aika tasan on varmaan peliaika yksin pelatessa ja partylla pelatessa..)

Molemmat riippuu ihan peliseurasta. Jos pelaat pelkästään yksin randomien kanssa, ei ole paljon apua vaikka kuinka Dominationissa valtaat lippuja yms. jos muut tiimiläiset istuu yhdessä nurkassa keräämässä tappoja. --> W/L ratio heikkenee varmasti (ja tuskin K/D ratiokaan nyt mitenkään hyvä on, jos yksin joutuu niitä lippuja kerätä).

Omalta kaverilistaltani löytyy pelaajia, joiden W/L ratio on lähellä 10,0. Kertoo varmasti, että pelaa tiimille, mutta myös sen, että on pelannut suurimman osan ajasta hyvän partyn kanssa. (Myös K/D ratiot ovat siinä 2,0 pinnassa)

En väitä, että hyvät ratiot ovat vain hyvällä partylla hankittuja. Toki "yksinäinen susikin" voi randomien kanssa pelatessa saada hyvät statsit pelaamalla objektivea. :)

Itsellä K/D ja W/L statsit näyttävät lukemia 1.76 ja 0.90. Ja tuo Win/Losehan oli vielä jonkin aikaa sitten toooosi matala, mutta nyt on ruvennut nopeasti nousemaan hyvän partyn ansiosta. Ja randomien kanssa olen varmaankin 70% peleistäni pelannut.

Vastaisuuden varalle tiedoksianto:

Koetetaan pitää pelikokemuksien jakaminen puhtaasti asiatasolla ilman yksityiskohtaisia nimittelyraportteja. Koskee niin seksuaalisuuntautuneita väittämiä kuin muutakin taistelukentällä kuultua päänaukomista.

Jokaisen nettipelin kohdalle mahtuu sopimattomia tai muuten ikäviä lausahduksia lajitovereiden suusta kuultuna, mutta ei niitä enää täällä foorumilla tarvitse sanasta sanaan tapailla. Kohtalokkaita sotakokemuksia voi aina jakaa muille ja yleisellä tasolla mainita kielenkäytöstä, mutta siihen sen voi jättää.

Nimittelypitoisia kenttäraportteja poistetaan jatkossa suoraan keskustelutason säilyttämiseksi, tarvittaessa myös virallisen huomautuksen kera. Jatkossa siis skarppina näiden kanssa.

Suuntaavin bunkkeriohjeistuksin,
KonsoliFINin tulenjohtokeskus

Jaahas, tänään tuli sitten ostettua tämäkin peli. Vielä en ole peliä koneeseen ehtinyt laittaa, mutta illemmalla sitten. Onkos aloittajalle mitään vinkkejä antaa? Olen pelannut BF:BC2:ta aika paljon, mutta nyt ajattelin hankkia vaihtelun vuoksi ekan CoD sarjan pelin. Kuinka paljon meno eroaa Battlefieldistä (puhun siis moninpelistä)?

MP5 kannattaa käyttää alussa.
Red dot sight

Perkit:
Scavengeri (pro)
Sleight of hand (pro)
Marathon (pro)

Noi on väärässä jarjestyksessä. Mut en tiä oliko noi missä perk valikossa (1,2,3)
Että saattaa olla että noi on jotkut samasta..
ite kun en peliä omista, mutta kaverilla olen käyttänyt tuota.
MP5hän on heti alussa käytettävissä.

Mitäs porukka osaa sanoa meikäläiselle tuosta First Strike lisäosasta, että kannattaako sitä hommata, kun kuitenkin suolainen n. 15euron hinta??
No itteä ei ainakaan jälkeenpäin harmita, sen verran hyvät mapit on. Ja mukavasti toi mielenkiintoa lisää.

Tactical mask pron nova gas tehtävä on ihan naurettava.:rolleyes: Kerran sen hankin ja tapot oli tyyliin 10/30 ni ei huvita enää hankkia sitä.

En tiedä mitä pelimuotoja pelaat, mutta esim. HQ:ssa tuon saa melko helposti. Varsinkin, kun tulee tasaiset joukkueet, että vihutkin pääsee HQ:lle niin viskaa ensin kaasun ja sit fragin tai semtexin perään niin kertyy hyvin.

Itsellä meni kans alussa hermot tuon kanssa, kun luulin, että piti saada tapot pelkästään kaasulla ja odottelin aina "napsuja" kuunnellen, että vihu kuolee. Tuota tekiessä on tietty apua, jos on esim. scavenger pro niin saa kerättyä kaasuja aina maasta lisää. Silloin niitä voi viskellä melko huolettomasti.

Tuo tactical mask pro on kyllä tosi hyvä perkki varsinkin objektin puolustamiseen. Useamman kerran on päässyt yllättämään vihun, joka tulee hakemaan sokeasta helppoa tappoa. Ja kun oon ite niin kömpelö viskomaan flasheja niin en oo koko ajan sokeana omasta kämmäilystä.

Tuli kokeiltua tuossa yksi päivä contractin innoittamana M60:stä ja on muuten hauska ase. Miehekäs louskutus lähtee ja iso lipas auttaa hyvin kunnon sarjatuli-rynnäköihin. Ei mikään juoksuase, mutta vähän kun vaihtaa tyyliä niin toimii tämäkin. Ei pääse kylläkään killstreakit kasvamaan kovin pitkiksi, kun näkyy ja kuuluu kaikkialle.

Noista First Strike -kartoista sen verran, että itse tykkään ainakin kaikista. Paras ehkä on Stadium, kun siinä on niin paljon eri vaihtoehtoja kulkureiteille. Sama juttu Kowloonissa. Berlin Wall taas huonoin (ei huono), kun niin selkeät reitit missä pitää mennä ja niihinkin liian paljon "väijy-ikkunoita". Minusta ainakin ollut sen lisäsijoituksen arvoinen.

Ei kannata hankkia. Noista 1-2 mappia on pelattavia ja zombi mappi ihan hauska. Mutta Berlin Wall ja Kowloon aivan kauheita.

Ei kannata hankkia. Noista 1-2 mappia on pelattavia ja zombi mappi ihan hauska. Mutta Berlin Wall ja Kowloon aivan kauheita.

Oon ite ihan eri mieltä.

Kaikki mapit on meneviä, kowloon selvästi paras, muut menettelee.

Ylös Bottom