Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tohon kohtaan voisin sen verran puuttua, että tietenkin ne ammutaan alas jos vastustaja semmoisen saa. Ja mitä sillä väliä onko se ***un 2 vai 1. En tiedä miksi, mutta alkaa ärsyttämään tommonen kd-vertailu "oot ihan ***ka kun sulla on kd 1.1 ja mä oon hyvä kun mulla on 2." Eipä tainnu toikaan kaveri olla sitä kolmea vuotta enempää"mitä %&ttua sä ammut toisten kill streakeja alas kun et niitä ite edes saa?"
-No totta munassa ammun. Joo, oon paska domissa mutta jopa random tiimin puolesta hoidan taivaat tyhjäksi kaikesta skeidasta
"sun k/d on varmaan jotain alle 2."
-Niin on.
"sun nikkiskin on vammanen, joku vesipää iha ku joku 3 vuotias."
-Joo, hyvää yötä.
Enkä myöskään sitä että miks sen kanssa täytyy kämppiä?
Ei tarvi hävetä !Itsekkään en osaa campata, pakko olla liikkeessä kokoajan tai ainakin itse henk.kohtaisesti turhaudun. Mutta eiköhän näitä pelityylejä ole ihan yhtä paljon kuin on pelaajiakin.
Tietyt pelit ja kentät vaativat hieman rauhoittamaan pelityyliä tai taktiikkaa, randomi porukoissa pelaamalla huomaa jo heti ensimmäisessä pelissä millä tyylillä jengi pelaa. Kaiken parhaimman tuloksen saa muuttamalla omaa pelityyliään kokoajan. Harmi että olen huomannut tiettyjä seikkoja vähän turhankin myöhään, k/d on 0.92 ja w/l taitaa olla 0.6. Tämähän on kuitenkin joukkueiden välistä peliä joissa vain voitot ratkaisee, tuolla k/d:lla ei taida olla merkitystä kuin free 4 all pelissä.
Hävettää tuo w/l ratio...![]()
Jos totta puhutaan, niin ei noilla K/D ja W/L ratioilla pysty tekemään 100% oikeaa päätelmää siitä, onko pelaaja hyvä vai huono, kämpperi/omaan napaan tuijottelija vai todellinen tiimipelaaja.
Juurikin näin. Ite arvostan pelaajia, joiden k/d on siinä vähän alle tai yli yksi, mutta w/l on 1,5 eteenpäin.
Mutta oma kanta koko k/d hässäkkään on selvä: Poistakaa se v***n leaderboard hel******n koko pelistä!!! Ei mulla muuta.
Leaderboardissa pääsee korkeemmille sijoille mitä parempi on score per min. Eli objectivea pelaamalla pärjää. Eli mitä haittaa siitä on?
Eikö muiden mielestä ghost ole black opsin suurimpia ongelmia? Ilman blackbirdiä ei voi juoksennella ympäriinsä vaan on pakko pelata puolustavasti tai muuten ghost sankari ampuu galil + silulla selkään.
Ghost hidastaa pelinkulkua kaikista eniten.
Jos totta puhutaan, niin ei noilla K/D ja W/L ratioilla pysty tekemään 100% oikeaa päätelmää siitä, onko pelaaja hyvä vai huono, kämpperi/omaan napaan tuijottelija vai todellinen tiimipelaaja. Eli ei sitä nyt tarvi hävetä jos ratiot eivät ole ihan sitä kärkitulosta..(Omat ratiot taitaa olla W/L 1,5 ja K/D 1,67. Aika tasan on varmaan peliaika yksin pelatessa ja partylla pelatessa..)
Molemmat riippuu ihan peliseurasta. Jos pelaat pelkästään yksin randomien kanssa, ei ole paljon apua vaikka kuinka Dominationissa valtaat lippuja yms. jos muut tiimiläiset istuu yhdessä nurkassa keräämässä tappoja. --> W/L ratio heikkenee varmasti (ja tuskin K/D ratiokaan nyt mitenkään hyvä on, jos yksin joutuu niitä lippuja kerätä).
Omalta kaverilistaltani löytyy pelaajia, joiden W/L ratio on lähellä 10,0. Kertoo varmasti, että pelaa tiimille, mutta myös sen, että on pelannut suurimman osan ajasta hyvän partyn kanssa. (Myös K/D ratiot ovat siinä 2,0 pinnassa)
En väitä, että hyvät ratiot ovat vain hyvällä partylla hankittuja. Toki "yksinäinen susikin" voi randomien kanssa pelatessa saada hyvät statsit pelaamalla objektivea.![]()
No itteä ei ainakaan jälkeenpäin harmita, sen verran hyvät mapit on. Ja mukavasti toi mielenkiintoa lisää.Mitäs porukka osaa sanoa meikäläiselle tuosta First Strike lisäosasta, että kannattaako sitä hommata, kun kuitenkin suolainen n. 15euron hinta??
Tactical mask pron nova gas tehtävä on ihan naurettava.Kerran sen hankin ja tapot oli tyyliin 10/30 ni ei huvita enää hankkia sitä.
Mitäs porukka osaa sanoa meikäläiselle tuosta First Strike lisäosasta, että kannattaako sitä hommata, kun kuitenkin suolainen n. 15euron hinta??
Ei kannata hankkia. Noista 1-2 mappia on pelattavia ja zombi mappi ihan hauska. Mutta Berlin Wall ja Kowloon aivan kauheita.