Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muuten tarkkaa tietoa Fragin ja Semtexin damageista? Onko niissä mitään todellista eroa tai vaikuttaako toinen esim. suuremmalle alueelle?

Sama kantama molemmilla(6,5m), fragin minidamage on suurempi eli 75, semtexillä se on 55. Maksimidamage sama eli 200.

Taitaa tuo lagaaminen olla ihan tuurista kiinni, että pystyykö pelata ilman sitä vai ei. Alussa (julkaisupäivästä se kuukausi eteenpäin) oli yhtä tuskaa, joka pelissä oli itselläni lagia eikä pelaamisesta tahtonut tulla oikein mitään. Muuten peli on kyllä toiminut itselläni kohtalaisen hyvin, välillä tulee lagisia pelejä, mutta servua vaihtamalla kyllä yleensä löytyy "kunnollinen" servu. :)

Map packin julkaisun jälkeen (ja tupla-XP viikonloppujen aikana) kun pelaajamäärä on tavallista suurempi, niin lagia ilmenee normaalia enemmän.

Tuolla netin nopeudella ei näyttäisi keskusteluviestien perusteella olevan merkitystä. (Ei väliä onko megan vai kahdeksan megan netti) Itselläni on megan netti ja hyvin on sillä toiminut kaikki nettipelit. :) Joillakin taas ei toimi tämä peli vaikka olisi tuo kahdeksan megaakin..

Suosittelen, että pelin hankkimista harkitsevien kannattaisi vaikka pyytää kaverilta peliä testattavaksi, ettei turhaan maksa 50 euroa pelistä, joka ei sitten toimikaan..

Enemmän se on hostista kiinni kuin omasta kaistan leveydestä. Itsellä on 100meganen yhteys ja ei siitä mitään iloa ole, jos hostilla on huonohko netti ja asuu palmun alla.
Paras puoli tuossa omassa netissä on, että yleensä tulee hostiksi valituksi, ellei lennä johonkin toiseen lobbyyn. Eikä lagita tietenkään itselle jos itse hostaa :) Party(suomalaisia) saa myös suht lagi vapaan pelin. Muut eivät, But like I care.

Mulla on kanssa 100 megan netti ja hostina tulee oltua aika useasti. Siinäkin on huonot puolensa vaikka peli ei lagaakaan (ainakin mulla). Heti kun on hosti, niin framerate tuntuu tippuvan jonkin verran. Enkä nyt tarkoita näitä Firing Rangen napalmi notkahduksia vaan ihan kokoajan tuntuu vähän tahmaavan.

Eipä tuolla lataus nopeudella niin suurta merkitystä ees ole, enemmän väliä paljo on uppia. On muuten ainaki HC-muodois tuo telttailu lisääntynyt räjähdysmäisesti :(

Taitaa tuo lagaaminen olla ihan tuurista kiinni, että pystyykö pelata ilman sitä vai ei.

Lähinnä tuurista on kiinni se, valitseeko peli sinut/sun partylaisen hostiksi vai jonkun nevarin. Joka tapauksessa jokainen peli lagaa joillakin. Elikkäs jos kaks kuuden miehen partya pelaa vastakkain niin yleensä toisella tiimillä on hyvä yhteys ja toisella sitten keltaisella.

Joka tapauksessa noin 400h aikana en ole moninpelissä törmännyt peliin, jossa kenelläkään ei olisi lagannut.

Eikä tuo netin nopeuskaan paljoa vaikuta, jos on paska nettikoodi. En oo koskaan pelannu hyvällä jenkkihostilla, vaikka netti olis ollu mikä...

Peli-iloa pilaa paljon mielestäni pelkkä tietoisuus siitä, että peli lagaa muilla. Itse ainakin kaipaan peleiltä haastetta ja rehellisiä voittajafiiliksiä. Huono nettkikoodi, pelinhaku jne. ovat omiaan pilaaman tällaista peli-iloa.

Peli-iloa pilaa paljon mielestäni pelkkä tietoisuus siitä, että peli lagaa muilla. Itse ainakin kaipaan peleiltä haastetta ja rehellisiä voittajafiiliksiä. Huono nettkikoodi, pelinhaku jne. ovat omiaan pilaaman tällaista peli-iloa.

Juurikin näin. Itsekin olen muutamia kertoja ihmetellyt, kun vastassa on ollut kovilla ratioilla pelaavia suuri-prestigisiä partyjä ja jotka ovat sitten ottaneet meidän partyltä kovasti nokkaan. Sitten selectistä katsonut niin toisella tiimillä punaisella ja keltaisella yhteydet. EI ihmekään, että jengi on sitten ragequitannut muutaman minuutin jälkeen.

Kamalintahan tässä pelissä on se, että hostin etua vastaan et voi oikeastaan mitenkään puolustautua, koska peli on niin helppo. Pari kutia sinne päin tappaa, joten se joka ehtii ampua sen 10 kutia ennen, on yleensä voittaja 1v1:ssä.

EDIT: M16 vs hostin Famas <3

Itse olen tykästynyt tuohon Olympiaan,:cool: ja tässä classi millä pelaan...

Omani näyttää tältä:
Primary: Galil (Suppressor & Dual Mag)
Secondary: CVZ75 (Full Auto Upgrade)
Equipmentit: Semtex, Nova Gas, Claymore
Perkit: Ghost, Warlord, Marathon

Killstreakit vaihtelee hieman tilanteen mukaan.

Voitteko kertoa tyhmälle mistä sen target assistin saa?? Siitä näky olevan puhetta jossain ketjun alkupäässä ja tuntu porukka pitävän..

Onko tietoa että, onko siinä tupla-XP viikonloppua kun se mappack julkaistaan PC:lle?

Eipä tuolla lataus nopeudella niin suurta merkitystä ees ole, enemmän väliä paljo on uppia. On muuten ainaki HC-muodois tuo telttailu lisääntynyt räjähdysmäisesti :(

Komppaan tätä. Raivostuttavaa telttailua. Vaikka minua ei haittaa jos osa tyypeistä telttailee jossain HC TDMssa, mutta ku välillä tuntuu että koko vasta tiimi kämppää, syö miestä todenteolla. Tai sitten S&Dssä, puolustavillahan on täys lupa telttaillakki, mutta ku hyökkäävä joukkue pitää lähteä hakemalla hakemaan ku ei jaksais koko erää pyöriä pommipaikoilla ku ei sinne kukaan ees yritä. Tai saati sitten jos ei oo täyttä partyä niin 50% muista pelaajista tuntuu hyökätessä jäävän alkuun kämpille ja parasta on että tyypit kiirehtii ottaan pommin, mutta sitten pakittaa jonnekki ja pistää teltan pystyyn. Teamkillejä tulee kyllä harrastettua tuommosissa tilanteissa.

Jos tunnet piston sydämmessäsi niin TDMsiin mars ja pian. =D

Kaipa tämän pelin vois taas alottaa kun saan kaverilta pummattua mapit...
Mitenkäs ne First Striken nettipeli mapit, onko hyviä?

Kaipa tämän pelin vois taas alottaa kun saan kaverilta pummattua mapit...
Mitenkäs ne First Striken nettipeli mapit, onko hyviä?
Mielestäni mapit ovat erittäin hyviä ! Mukavasti tuovat lisää ikää pelille (ainakin omassa tapauksessani) :)

Pelasin Search And Destroytä, ja ei tullut voittoa kun tilanne oli 4-1. Siinä sitten porukka nauroi seuraavan roundin ja hävisimme sen mukana koko ottelun. Siis peli päättyi 4-2 defeat:D

Meillä kävi joku viikko sitten suomipartyllä vähän samalailla. Joku mukana olleista vois varmistaa muistanko oikein, että me johdettiin 3-0 ja hävittiin neljäs rundi. Ruutuun tuli tulokseksi 4-1 ja meille defeat! Jotenkin noin se meni... :p

Nyt olisi First Strikesta tutuksi tulleen Ascensionin kanssa ongelmia. Aikaisemmista mapeista ylivoimaisesti paras (Der Rieseä lukuunottamatta). Mutta nyt kuitenkin olisi tälläinen ongelma: Ascension ei lataudu. Kavereiden kanssa kun ollaan menossa pelaamaan, niin kaverit pääsevät peliin, mutta minä tipun. Mappi vaan ei ilmeisesti suostu latautumaan. Olen jo koittanut ladata Map packin uudestaan, mutta eipä ollut apua.

Onkos vinkkejä?

Hekeke sanoi:
Nyt olisi First Strikesta tutuksi tulleen Ascensionin kanssa ongelmia. Aikaisemmista mapeista ylivoimaisesti paras (Der Rieseä lukuunottamatta). Mutta nyt kuitenkin olisi tälläinen ongelma: Ascension ei lataudu. Kavereiden kanssa kun ollaan menossa pelaamaan, niin kaverit pääsevät peliin, mutta minä tipun. Mappi vaan ei ilmeisesti suostu latautumaan. Olen jo koittanut ladata Map packin uudestaan, mutta eipä ollut apua.

Onkos vinkkejä?

Uskoisin että tuo johtuu ihan huonosta nettiyhteydestä, tai NAT-tyypistä. Kun menet moninpelivalikkoon, näetkö jossain ilmoituksen että "yhdellä tai useammalla henkilöllä tässä partyssa on "strict NAT"? Tuo on ainakin itselläni se syy miksei joidenkin henkilöiden kanssa voi pelata.

Zombeihin liittyvistä asioista/ongelmista kannattaa muuten hakea apua täältä! :)

Tuosta netin nopudesta, ite raastan 2/1 netillä ja peli on edelleenkin melko kuraa erityisesti iltaisin servereiden ollessa täysiä. Iltapäivisin, öisin ja aamuisin lagi on huomattavasti vähäisempää. Enimmäkseen tuntuu olevan tuurista kiinni tuo lagin määrä kuten joku jo mainitsikin. Hostin saamiseen tuo netin nopeus kylläkin tuntuisi vaikuttavan. Itellä on ollut hosti ehkä sen viisi kertaa Black Opsissa (pelattuna arviolta 100h), ja sekin on aina loppunut lyhyeen, host migration ja ite lentänyt pihalle. Muutaman kaverin luona kun on käyny pelailemassa (heillä molemmilla 16/jotain yhteydet) niin on huomannut että hosti irtoaa siellä tasaiseen tahtiin. Ja vaikkei hostia olisikaan niin noina ruuhka-aikoinakin voi huomattavasti paremmin pelata heidän luonaan.
Toki voi olla, että alkoholi saa pelin vaan tuntumaan vähemmän lagiselta :)

E: Tuo viimeinen nyt pätee ainakin joissain tapauksissa, muttei kaikissa kuitenkaan. Eli kyllä nuo havainnot ihan todellisia ovat.

Ylös Bottom