Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mikähän tossa black opsissa nyt on. Tähän mennessä se on toiminut ihan moitteettomasti, mutta eilisestä lähtien en ole pystynyt liittymään kavereiden partyihin. Peleihin pääsen iha moitteettomasti, mutta muiden partyihin ei millään. Olen kokeillut buutata yms. mutta ei auta. Mitäköhän tän kanssa pitäis tehä. Olis kiva saada se toimiin kun ei tätä paljo enään yksin jaksa pelata.

Näyttääkö sulla JA sun kavereilla NAT-type openia. Jos ei näytä, ongelma hoituu avaamalla NAT.

Mulla oli samanlaisia ongelmia erään tietyn kaverin kanssa ämveekakkosessa, molempien NATit open, eikä partyn muodostaminen onnistunut siitä huolimatta. Ongelmaa ei ole enää Bopsin kanssa, mutta ei se ikinä ratkennut. On nää masiinat ihmeellisiä.:confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen pelailin BO:ta kunnes Pleikkaani tuli YLOD. :(
Enkä ole ensimmäinen jolla tulee YLOD kun pelaa Black Opsia...

BO:n paras ase on mielestäni FAMAS.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onko se ihme, että et ole ainoa jolle YLODi tullut Black Opsia pelatessa?
Tätä peliä pelaa aika monta ihmistä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Näyttääkö sulla JA sun kavereilla NAT-type openia. Jos ei näytä, ongelma hoituu avaamalla NAT.
:

No mun se NAT on 3, mitä tarkotat sen avaamisella. Jaa että se muuttuu 1 tai 2. Luin sen topicin verkkoongelmista, mutta en ole ihan varma mitä pitää tehä. Huomenna koitan isän kaa säätää niitä verkkoasetuksia.:)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No mun se NAT on 3, mitä tarkotat sen avaamisella. Jaa että se muuttuu 1 tai 2. Luin sen topicin verkkoongelmista, mutta en ole ihan varma mitä pitää tehä. Huomenna koitan isän kaa säätää niitä verkkoasetuksia.:)

Jep avaaminen tarkoittaa sitä että Nat 3:n muuttaa 1 tai 2 tyypin natiksi :rolleyes:
Meikä on kerran kokeillut kaverin luona black opsia jossa on ollut NAT 3 ei tullut mitään, heitin ohjaimen seinille ja kirosin pari kertaa :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tämä peli on kyllä WaWiin verrattuna aika laimea, ja kun tässä on niin pienet mapitkin, niin koko ajan luoti niskassa... (Ostin WaWin perjantaina) Suosittelen WaWia kaikille!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No mun se NAT on 3, mitä tarkotat sen avaamisella. Jaa että se muuttuu 1 tai 2. Luin sen topicin verkkoongelmista, mutta en ole ihan varma mitä pitää tehä. Huomenna koitan isän kaa säätää niitä verkkoasetuksia.:)

Pitää muistaakseni avata muutama portti palomuurista ja jotain muitakin asetuksia muuttaa. Google auttaa, ite käytin youtuubia, oman modeemin valmistajalla oli opastusvideo siellä ja helppoa oli. Täysin samat asetusmuutokset pitää siis tehä ps3:lla ja boxilla.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen pelailin BO:ta kunnes Pleikkaani tuli YLOD. :(
Enkä ole ensimmäinen jolla tulee YLOD kun pelaa Black Opsia...

Jep, Itsehän olen kerännyt näitä keltaisia valoja bopsissa 2 mutta tuskin kuitenkaan liittyvät toisiinsa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen pelailin BO:ta kunnes Pleikkaani tuli YLOD. :(
Lainaanpa vanhaa viestiäni:

Googlaa sanoilla "suositun pelin syndrooma", niin löydät vastauksen.

<tai pikakelaus suoraan salaisuuteen>
Eli Black Ops ei tappanut konsoliasi tai kenenkään muunkaan konsolia, huono tuuri ja aika tappoivat.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kysymys konkareille:
Olen itse pelannut CoDia vasta MW2:sta alkaen ja nyt siis BO:kin alkaa olemaan sen verran tahkottu lisämäppienkin kanssa, että kaipaisi vähän vaihtelua. Kannattaisiko siis sijoittaa johonkin vanhaan CoDiin, esim WaWiin tms? Mitä suosittelette? Onko vanhoissa hakkeriongelmaa tms mikä pilaisi peli-iloa netissä?

Kiitos jo etukäteen! :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kannattaisiko siis sijoittaa johonkin vanhaan CoDiin, esim WaWiin tms? Mitä suosittelette? Onko vanhoissa hakkeriongelmaa tms mikä pilaisi peli-iloa netissä?

Jos uudemmatkin on uponneet niin kai sitä voi suositella mitä tahansa CODia, vanhemmista konsoli codeista ite suosittelen lähinnä COD4:sta, mutta on siinä WAWissakin omat hyvät puolensa.

CODit on kyllä taas sitten toisaalta polkeneet paikallaan ties kuinka monen vuoden ajan, jos tuntuu siltä että et enää samaa jaksa niin suosittelen tutustumaan Battlefield sarjaan tai MAGiin, sillä vaikka vanhemmissa CODeissa on uudet mapit jne on ne pohjimmiltaan samaa huttua.

Hakkeri ongelmia on kaikissa codeissa ollut ja on luultavasti jossain määrin vieläkin, mutta kyllä kaikki ihan pelattavissa vieläkin on.

Vähän nyt eksyttiin offtopicin puolelle, pahoitteluni.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Wawia ei ilmeisesti ole vielä paikattu, eikä kyllä ole tietoa tullaanko sitä koskaan paikkaamaankaan. Eli ainakin joku lento haxi siellä on toiminnassa, mitä oon foorumeilta lukenu.
Cod4:sta voi kyllä suositella jollei ole vielä hyllyssä. Peli irtoaa jo naurettavan halvallakin jostain alekorista...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mites olis TAAS yks tyhmä kysymys.. Miten saa esim. kaksi claymorea tai kaksi tomahawkkia? Jollain pro perkillä vissii kai???? Kun kerran näin youtubessa videon missä kaveri kylvää miinoja ku jyviä pellolle.. Tais mennä kolme zipaletta..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mites olis TAAS yks tyhmä kysymys.. Miten saa esim. kaksi claymorea tai kaksi tomahawkkia? Jollain pro perkillä vissii kai???? Kun kerran näin youtubessa videon missä kaveri kylvää miinoja ku jyviä pellolle.. Tais mennä kolme zipaletta..

Tomahawkkeja saa 2 kpl ku on warlord pro ja mun mielestä kleikkoja saa vain yhen koska jos saa vaikka caresta ammot ja laittaa toisenkin kleikan nii se toine räjähtää..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Siis Claymorejahan saa kylvettyä vaikka kuinka Scavenger perkillä. Odotat vaan että saat tapon sillä ensimmäisellä ja sen jälkeen haet nyssykän maasta ja laitat toisen. Kahta ei voi samaan aikaan kuitenkaan olla niinkuin --PS3-- jo sanokin
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos vaihtelua haluat Bopsista ja MW2, osta Cod 4, mutta jos kunnollista vaihtelua osta Waw, se on aivan erilaista verrattuna noihin kolmeen mitä aikanaan PCllä pelasin..
Wawia kyllä PClle suosittelen ellei aio ostaa map packeja. Koska PC saa ilmaseks map packit, ja parhaimmat mapit saa niistä :/
btw: Eikös treyarch sanonu että ne paikkailee wawia lähiaikoina?
En ole varma, muistan lukeneeni jotain tuon tapaista.
(Sori jos meni vähä offiks)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

black opsissa scavengerilla ei saa noukittua lisää claymoreja maasta, eikä niitä saa millään muullakaan perkillä kun "YHDEN per ELÄMÄ"... toisin kun MW2 oli.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pystyykö pleikalla pelaamaan private matchissa botteja vastaan? Jos pystyy niin miten ihmeessä? Yritin sitä niin aika hiljaista oli nuketownissa kun yksin seikkailin siellä ja tuli jo aika aavemainen fiilis! :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pystyykö pleikalla pelaamaan private matchissa botteja vastaan? Jos pystyy niin miten ihmeessä?

Botteja vastaan pystyy pelailemaan "Combat Training" -pelitilassa. Ei siis private matchissa. Muistaakseni löytyy pykälää ylempänä valikoista.
 
Ylös Bottom