Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Lainaanpa vanhaa viestiäni:

Kyl mä nyt tiedän että esim. GTA:n kanssa tuli monia YLODeja ja en oo niin tyhmä että väittäisin että se on BO:n syy että Pleikka leikkas kiinni.

Mutta jos nyt ei ihan offtopiccia tulis ni vois sen sanoo pelistä että ei oo ehkä niin sulava kuin MW2, mutta ihan ostamisen arvoinen. Kaikkein hauskinta on FFA Nuketownissa jossa on aina tiivis tunnelma.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipa taas näyhtyä suomalaisten(ihan kfinistäkin tuttuja nimimerkkejä) taso tuolla verkkopelissä.. Siellä pojilla stunit lentää. miinaa on kylvetty nurkat täyteen ja istutaan oman respan takana väijyssä olipa hyökkäys tai puollustus. Omalla hostilla pelataan 6 partyssä 2-3palkkisi random nyyppä brittejä vastaan ja hävitään peli toisensa jälkeen. Noh eihä tässä mitään, ei ole väärin olla huono pelaaman tietenkään, mutta sitten ku pitää viellä ennen ja jälkeen pelin lobbyssä ryssitellä ja huudella rasistista kommentti on paketti valmis.. Huh hu.. hävettää oikeen.:(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Niiii... limppu, hävisittekö? Mää ainakin hävisin tänään. Koitin viä ihan täysiä mun famas-classilla, mutta olin kai liian humalassa :(
Nii, jos ei viä selvinny: Iha täysiä pelasin selvin päin.

Paska nettikoodi, paskaaks siinä

MuiSi
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ei ku myö voitin britti poikien kanssa ja sit oltiin mustia-somalialisia-venäläisijä ja mitä kaikkee sieltä tulikaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipa taas näyhtyä suomalaisten(ihan kfinistäkin tuttuja nimimerkkejä) taso tuolla verkkopelissä.. Siellä pojilla stunit lentää. miinaa on kylvetty nurkat täyteen ja istutaan oman respan takana väijyssä olipa hyökkäys tai puollustus. Omalla hostilla pelataan 6 partyssä 2-3palkkisi random nyyppä brittejä vastaan ja hävitään peli toisensa jälkeen. Noh eihä tässä mitään, ei ole väärin olla huono pelaaman tietenkään, mutta sitten ku pitää viellä ennen ja jälkeen pelin lobbyssä ryssitellä ja huudella rasistista kommentti on paketti valmis.. Huh hu.. hävettää oikeen.:(

Kuulosti ihan omalt eiliselt kännipelilt, paitsi toi istuminen. Ainakin itellä tarve hermostuttaa vastustajia sanahelinällä kun ei niitä saa kännissä(kään) tapettua.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä tarkoitus/tehtävä on motion sensorilla? Sit toinen kysymys, jos pelaan combat trainingia esim. helpoimmalla tasolla ja saan 200 tappoa ja 10 kuolemaa niin vaikuttaako nämä combat trainingin matsit k/d ratioihin ym. tilastoihin?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä tarkoitus/tehtävä on motion sensorilla? Sit toinen kysymys, jos pelaan combat trainingia esim. helpoimmalla tasolla ja saan 200 tappoa ja 10 kuolemaa niin vaikuttaako nämä combat trainingin matsit k/d ratioihin ym. tilastoihin?
Tässä olis ekaan kysymykseen vastaus.

Motion Sensoria käytetään paljon Core S&D:ssä paljon viemällä se pommien lähettyville jolloin näkee kartasta jos vihollinen on asettamassa pommia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipa taas näyhtyä suomalaisten(ihan kfinistäkin tuttuja nimimerkkejä) taso tuolla verkkopelissä.. Siellä pojilla stunit lentää. miinaa on kylvetty nurkat täyteen ja istutaan oman respan takana väijyssä olipa hyökkäys tai puollustus. Omalla hostilla pelataan 6 partyssä 2-3palkkisi random nyyppä brittejä vastaan ja hävitään peli toisensa jälkeen. Noh eihä tässä mitään, ei ole väärin olla huono pelaaman tietenkään, mutta sitten ku pitää viellä ennen ja jälkeen pelin lobbyssä ryssitellä ja huudella rasistista kommentti on paketti valmis.. Huh hu.. hävettää oikeen.:(

Yhden pelin perusteella on hyvä tehdä päätelmä koko foorumin pelaajista. :rolleyes:

Ei sillä, onhan suomalaiset järkyttävää peliseuraa publalla, jos vastapuolelle sattuvat. Enemmän itteä kuitenkin ärsyttää nämä GB S&D -only suomalaiset, jotka luulevat olevansa hyviä, kun pelaavat geebeetä ja sadia. Lähinnä odottelen sitä hetkeä, että suomalaiset täällä PS3:kin puolella kasvavat ulos tosta SD scenestä muihin, taidokkaampiin pelimuotoihin. PC sitten tietenkin erikseen.

Toi motion sensor aka motukka on kyllä loistava väline. Ei ole mitään tyydyttävämpää kuin mennä pelaamaan domia, pistää motukka maahan ja kämpit pystyyn. Tulee joka kerta 1-3 kertaa pelissä dogit. Oma enkka taitaa olla 4 koiralaumaa. xD Tiedä sitten kenen aivopieru tuo motukkakin ollu.

Tänään tuli taas 1000. kerran todettua, että onhan HC ja GW paskaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Yhden pelin perusteella on hyvä tehdä päätelmä koko foorumin pelaajista. :rolleyes:

Ei sillä, onhan suomalaiset järkyttävää peliseuraa publalla, jos vastapuolelle sattuvat. Enemmän itteä kuitenkin ärsyttää nämä GB S&D -only suomalaiset, jotka luulevat olevansa hyviä, kun pelaavat geebeetä ja sadia. Lähinnä odottelen sitä hetkeä, että suomalaiset täällä PS3:kin puolella kasvavat ulos tosta SD scenestä muihin, taidokkaampiin pelimuotoihin. PC sitten tietenkin erikseen.

Toi motion sensor aka motukka on kyllä loistava väline. Ei ole mitään tyydyttävämpää kuin mennä pelaamaan domia, pistää motukka maahan ja kämpit pystyyn. Tulee joka kerta 1-3 kertaa pelissä dogit. Oma enkka taitaa olla 4 koiralaumaa. xD Tiedä sitten kenen aivopieru tuo motukkakin ollu.

Tänään tuli taas 1000. kerran todettua, että onhan HC ja GW paskaa.

Imo SD nyt vaan on codin ylivoimaisesti paras pelimuoto, lyhyet perustelut objective eikä respausta. Mitkä ovat ne taidokkaammat pelimuodot ja puhutko publasta vai geebeestä?

PS. Motionsensorit aka dildot voivat mun puolesta tehdä aurinkomatkan käyttäjiensä ruskettuville alueille ja pysyä siellä. Core puolen yks ärsyttävimmistä elementeistä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Motithan ovat telttailijoiden peruskalustoa...
Mottien (ja kleikkojen) takia vaihoin maratoonin hackeriin..
Ei ole kleikoista vastusta ja näkee missä on motti niin tietää että joku istuu siellä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Juurikin näin toi hacker pro suojaa sd:ssä noilta motion sensoreilta ja ne dildot paljastaa poikien istuma paikat ja sillä dildolla saa nopeesti domissa noi vaadittavat 25 tappoa siihen hacker prohon.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla meni hermo lopullisesti motioniin joku yö viimeviikolla SD:ssä, kun vastapuolella oli osaava pelaaja ja se tunki sitä kapinetta joka koloon. Tää toistui joka kentässä. Tietenkin otin hacker pron käyttöön, mut mitä se jeesaa ku se uuvatti(ei psn id) pelas kuulokkeil ja sit äänien perusteella osas spottaa vihut. Näin nopeesti ajateltuna ois ollu ehkä tasapainosempaa et ninjal ei näkyis siinä, kuten mw2 ninjal ei näkyny HBS:ssä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Yhden pelin perusteella on hyvä tehdä päätelmä koko foorumin pelaajista. :rolleyes:

Ei sillä, onhan suomalaiset järkyttävää peliseuraa publalla, jos vastapuolelle sattuvat. Enemmän itteä kuitenkin ärsyttää nämä GB S&D -only suomalaiset, jotka luulevat olevansa hyviä, kun pelaavat geebeetä ja sadia. Lähinnä odottelen sitä hetkeä, että suomalaiset täällä PS3:kin puolella kasvavat ulos tosta SD scenestä muihin, taidokkaampiin pelimuotoihin. PC sitten tietenkin erikseen.

Toi motion sensor aka motukka on kyllä loistava väline. Ei ole mitään tyydyttävämpää kuin mennä pelaamaan domia, pistää motukka maahan ja kämpit pystyyn. Tulee joka kerta 1-3 kertaa pelissä dogit. Oma enkka taitaa olla 4 koiralaumaa. xD Tiedä sitten kenen aivopieru tuo motukkakin ollu.

Tänään tuli taas 1000. kerran todettua, että onhan HC ja GW paskaa.

Mä en enään pelaa muutakun hardcorea kun meillä on siinä hyvä porukka. Mutta olen aina välillä käynyt pelailemassa tuota normi systeemiä niin haluasin vaan kysyä että kun puhut täällä kokoajan sillein että kaikki jotaka pelaa tuota sd:tä tai HC on paskoja pelaajia, niiin mikä peli muoto tuolla sitten tarvii taitoa?

Yleisellä normi servulla jopa mäkin pystyn tappaa ketä vaan milloin vaan ja olee listan kärjessä. Kaikki noi ctf tai domination jutut on ihan paskaa kun kukaan ei koskaan siellä tee sitä tehtävää vaan hankkii sitä k/d rationii.

Mulla on yleisesti käsitys että nimen omaan nuo hc muodot tarvitsevat eniten taitoa ja nää muut pelit tarvitsee sen että käytännössä oot hosti ja sun kaikki tatti sensorit on täysillä että voit raflekseillä pelaa.

Joo siis noissa hc muodoissa suomalaiset kyllä on pahimpia kämppiöitä se on totta. Muutenkin olen huomannut että kaikki nykyään siellä suurimmaks osaks kökkii kulmissa. Mutta silti tällä porukalla millä pelaillaan niin ollaan aika hyvin voitettu matseja just sentakia että jos on taitoa niin silloin pärjää oli vihut minkälaisia vaan..

jee olipas kirjoitus:)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että S&D on Call of Dutyjen ehdoton kuningaspelimuoto. Ihan sama puhutaanko publa- vai klaanipelaamisesta.

Publalla respamuotojen pelaaminen ilman partya on täyttä kuraa, Dominationissa joutuu itse vallata lippuja, suojata niitä ja siinä sivussa vielä koittaa saaha tappoja.. CTF:ssä taas liian usein joutuu yksin hyökätä hakemaan sitä lippua, kun omat "suojaa" omaa lippua. (Yleensä tämä suojaaminen on aivan järkyttävää katseltavaa, istutaan yhdessä nurkassa eikä ehditä edes ampua laukaustakaan kun vihu juoksee munaravia lipun kanssa..)

Jotain S&D:n "ylivoimasta" kertoo myös se, että meneillään olevassa liigassa välittömästi S&D-kierroksen jälkeen kun siirryttiin pelaamaan respamuotoja, porukalta loppui mielenkiinto. Respamuotoja ei vaan yksinkertaisesti jaksa.. :rolleyes:

S&D:ssä publalla sentään "yksinäinen susikin" voi ratkaista voiton, vaikka käytännössä pelaisikin 1vs6 peliä koko ajan.. Eikä tarvi aina pyyhkiä tuskan hikeä otsalta, kun katselee "tiimiläisten" sekoilua..

Klaanipeleissä S&D:ssä taas korostuu tiimin kommunikointi (pelitaitojen ohessa), ja muutenkin itse ainakin pidän S&D:tä paljon taktisempana pelimuotona.. (En väitä, etteikö respamuodoissakin pitäisi osata muutakin kuin ampua)

Itsekin kysyisin iTz_Smulilta, että mitkä sitten on näitä taidokkaampia pelimuotoja? En halua aloittaa mitään väittelyä, mutta sen verran tiiän että itse pelaat aika paljon TDM:ää... Vaatiiko se sitten taitoa ownata porukkaa, joista puolet ei tiedä mihin päin pitäisi edes liikkua ja joilla ei pienen spectauksen jälkeen tunnu näkyvän edes sitä pientä karttaa vasemmassa ylälaidassa, josta kenties näkyisi jotain punaisia pisteitä..? :D

Onko tuohon motion sensoriin muuten mitään vastaperkkiä? Hackerilla tietenkin näkee sen, mutta esim. näkyykö siinä "tutkassa" jos itsellä on Ghosti päällä? Ei ole tullut itse paljon käytettyä noita perkkejä eikä motion sensoria. Onhan se hyvin käytettynä taktisesti aika käyttökelpoinen vehje, mutta aiheuttaa kyllä kämppimistäkin...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuohon motion sensoriin muuten mitään vastaperkkiä? Hackerilla tietenkin näkee sen, mutta esim. näkyykö siinä "tutkassa" jos itsellä on Ghosti päällä? Ei ole tullut itse paljon käytettyä noita perkkejä eikä motion sensoria. Onhan se hyvin käytettynä taktisesti aika käyttökelpoinen vehje, mutta aiheuttaa kyllä kämppimistäkin...

Hacker Pro, ni jättidildo ei paljasta sua kartassa. Se kolina onkin si eri juttu..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Aluksikin, mulle on ihan sama mitä kukainenkin tykkää pelata. Jos joku tykkää HC:sta, niin senkus tykkää ja pelaa sitä 24/7. Sitten taas jos mennään sanomaan HC:ta parhaaksi pelimuodoksi kilpatasolle, ollaan metsässä. Todisteita löytyy useita, ettei nämä HC-tiimit koskaan pärjää core-tiimeille. Joten siksi HC:ssa ehkä on nämä huonommat pelaajat, vaikken näin ole koskaan väittänytkään, paitsi nyt. Se miksi HC on surkeampi pelimuoto paremmuutta ratkaisemaan, johtuu taas pelimuodon ultimaattisesti randomiudesta ja telttailusta. AK74u rapidillä ja munat turpeeseen. Toki jotkut tykkää ja pelatkoon sitä silloin, ei mua kiinnosta.

Toisekseen, hostihan ratkaisee HC:ssa enemmän kuin coressa, koska HC:ssa se joka ehtii ampua eka voittaa = ei kannata liikkua.

Jotain S&D:n "ylivoimasta" kertoo myös se, että meneillään olevassa liigassa välittömästi S&D-kierroksen jälkeen kun siirryttiin pelaamaan respamuotoja, porukalta loppui mielenkiinto. Respamuotoja ei vaan yksinkertaisesti jaksa.. :rolleyes:

Jees, ei oteta konsolifinin liigoista mitään argumetteja. PC:llä Sadin ylivoima on oikeutettua, siellä promodilla loistava pelimuoto. Muutenkin PC alustana paljon parempi luomaan kilpasceneä. Lähinnä kysymys kuuluu, miksi konsolipelien kilpascenessä turnauksissa on aina useampi pelimuoto mukana?

S&D:ssä publalla sentään "yksinäinen susikin" voi ratkaista voiton, vaikka käytännössä pelaisikin 1vs6 peliä koko ajan.. Eikä tarvi aina pyyhkiä tuskan hikeä otsalta, kun katselee "tiimiläisten" sekoilua..

Klaanipeleissä S&D:ssä taas korostuu tiimin kommunikointi (pelitaitojen ohessa), ja muutenkin itse ainakin pidän S&D:tä paljon taktisempana pelimuotona.. (En väitä, etteikö respamuodoissakin pitäisi osata muutakin kuin ampua)

Tuossa vähän tiivistitkin tilannetta. SD:ssa yksi hyvä pelaaja voi viedä koko toisen tiimin. Toisekseen, mitä taktista SD:ssa oikeasti on? Se, että osaat huutaa, että "hei, B pommilla on jätkä" - "joo, mä makaan tääl, tapan sen mun pikkuaksulla/famasilla heti ku tulee ovest sisää". Pakko korjata edellistä viestiä hiukan: Tottakai SD on todella hyvä pelimuoto, mutta taidon määrittäminen pelkän SD:n avulla on typerää. Kyllä respapelimuodoissa yleensä sitä taitoa eniten tarvitaan, jotta saadaan mappikontrolli.

Itse oon pelannu melko paljon tommosia 1 life/gameover -pelimuotoja, ja parhaiten niissä toimii se, että ennakkoon katsotaan parhaat kämpit ennen matsia ja se on sitten siinä. Komminukointi on hyvin vähäistä, verrattuna respamuotoihin.

Itsekin tiedän, respamuotoihin menee hermot/niihin kyllästyy, jos ei osaa pelata niitä.

Itsekin kysyisin iTz_Smulilta, että mitkä sitten on näitä taidokkaampia pelimuotoja? En halua aloittaa mitään väittelyä, mutta sen verran tiiän että itse pelaat aika paljon TDM:ää... Vaatiiko se sitten taitoa ownata porukkaa, joista puolet ei tiedä mihin päin pitäisi edes liikkua ja joilla ei pienen spectauksen jälkeen tunnu näkyvän edes sitä pientä karttaa vasemmassa ylälaidassa, josta kenties näkyisi jotain punaisia pisteitä..? :D

Decerton luomat säännöt on aika hyvät. Yks sadi/matsi, loput sitten respallisia muotoja.

Oon pelannu TDM viimeksi tyyliin 2kk sitten, sitäkin yksin. Loistava pelimuoto, kun juokset ympäri mappia ja klaaraat voiton kotiin ilman hostia, chopperia ja koiria. TDM on loistava pelimuoto, kun pelaa yksin ja publalla. Ei se toki ole kilpascenessä mistään kotoisin, täyttä paskaa. Mutta eihän me nyt publasta puhutakkaan.

Enkä tiedä onko toi TDM nyt niin helppoa nimimerkillä HQ:ssa paras ränkki 40., TDM:ssä hyvä jos oon päässy ees 1000 parhaan joukkoon. TDM:kin riippuu millä pelityylillä pelaa. Itse ainakin tyydytyn publalla yksin pelatessa, kun saan TDM:ssä jonkun koirakämpit tuhottua.

Onhan se hyvin käytettynä taktisesti aika käyttökelpoinen vehje, mutta aiheuttaa kyllä kämppimistäkin...

Yhtä taktinen kuin alkutuubit ja kleikat. Tolla logiigalla CoD8:ssa on banaaneja tai koiran paskakasoja, joita voi jättää yhden kentälle/äijä ja jos semmosen päältä kävelee, kaatuu ja stunnaantuu maahan muutamaksi sekunniksi... :rolleyes:

Ollaan joskus muuten mietitty publalla pelatessa, että olishan se täyttä kiimaa pelata Sadipeliä, missä koko vastapuolella olis motukat käytössä. Et voi mennä mistään paljastumatta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jees, ei oteta konsolifinin liigoista mitään argumetteja. PC:llä Sadin ylivoima on oikeutettua, siellä promodilla loistava pelimuoto. Muutenkin PC alustana paljon parempi luomaan kilpasceneä. Lähinnä kysymys kuuluu, miksi konsolipelien kilpascenessä turnauksissa on aina useampi pelimuoto mukana?

Tämä on PS3 keskustelu. Kannattaa kokeilla suomi24 keskustelupalstaa, sieltä varmasti löydät kavereita.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tämä on PS3 keskustelu. Kannattaa kokeilla suomi24 keskustelupalstaa, sieltä varmasti löydät kavereita.

Ei mulla oo muuta tarkotusta kuin saada GB only jätkät pelaamaan decertoa. Saatais PS3:kin hyvät pelit aikaan. ;)
 
Ylös Bottom