Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Oon ite ihan eri mieltä.

Kaikki mapit on meneviä, kowloon selvästi paras, muut menettelee.

Uusia mappejä kyllä kaipaisi peli, pitkästä aikaa taas pelaillu peliä, mutta taas 10-15h jälkeen alkaa kyllästyttämään mapit taas hieman. Ehkä voisi harkita tuon ostoa, kun vaan raapii tuon 15euroa kasaan. Ylimääräisistä rahoista nuo on hankittava. :P

Nyt lähtee kyllä aivan mahtavasti kvikskoupit Steady Aim Prolla, varsinkin kun hostina olen :D Aivan pistää suun virneeseen kun joka kuti landaa.

Jaahas, tänään tuli sitten ostettua tämäkin peli. Vielä en ole peliä koneeseen ehtinyt laittaa, mutta illemmalla sitten. Onkos aloittajalle mitään vinkkejä antaa? Olen pelannut BF:BC2:ta aika paljon, mutta nyt ajattelin hankkia vaihtelun vuoksi ekan CoD sarjan pelin. Kuinka paljon meno eroaa Battlefieldistä (puhun siis moninpelistä)?

Codissa pienemmät kentät ja kävellään. varmaan isoimmat erot siinä.

Tuli tänään hommattua tuo first strike paketti. Omasta mielestäni kentät ovat mahtavia, suosikiksi nousi stadium, eikä mikään uusista kentissä heti herättänyt närästystä.
Yllättävän monta kertaa tuli koteloon sniperin skode, liekö kentissä hieman ajateltu puskajusseja. Ainakin tuntui mukavasti linjoja niille löytyvän.. :)

Mitäs porukka osaa sanoa meikäläiselle tuosta First Strike lisäosasta, että kannattaako sitä hommata, kun kuitenkin suolainen n. 15euron hinta??

Munkin mielestä tuosta kill death ratiosta voitaisiin hankkiutua eroon, mutta sillä tavalla että pystyisit kuitenkin nähdä tappojen ja deathien kokonaismäärän. Näin jengi voisi ite laskea kdr jos huvittaa, mutta se ei olisi konkreettisesti näkyvillä aina.

Itse olen tykästynyt tuohon Olympiaan,:cool: ja tässä classi millä pelaan...

Olympia

Python Duel Field

Semtex, Flashbank, Claymore

Perkit: Hardline, Sledari, Ninja. (kaikki PRO)

Killsteakit:

Care, Blackbird Chopper Gunner.

Itse olen tykästynyt tuohon Olympiaan,:cool: ja tässä classi millä pelaan...

Olympia

Python Duel Field

Semtex, Flashbank, Claymore

Perkit: Hardline, Sledari, Ninja. (kaikki PRO)

Killsteakit:

Care, Blackbird Chopper Gunner.
Itsekkin tykästynyt tohon Olympiaan :) Sillä vaan tulee niin miehekäs olo kun lahtaa jätkiä toisensa perään :D Muuten mielestäni ei tossa setissä ole valittamista, mutta kuitenkin vaihtaisin Hardlinen vaikka lightweightiin/flak jackettiin. Kun ei oo tosta hardlinesta mun mielestä niin paljon hyötyä kuin flak jacketista/lightweightistä ja toi FJ auttais myös claymoreissa, kun ei sulla näy olevan hackeriäkään :) Ja jos vaihdat ton hardlinen pois, niin vaihda ihmeessä myös care vaikka spy planeen.

Täällä mennään seuraavalla setillä:

Famas RDS / Galil silu
Strela

Flak Jackett PRO
SOH PRO
Tactical mask PRO

Frag / Flashbang / Claymore
Killstreakit: Spy plane, Counter Spy plane ja Napalm.
Ja yleensä pelaan HQ:ta.

Välillä vaihtelun vuoksi käyttelen jotain LMG:tä. Strela tai se sinko alussa on aina mukana. Onko muuten tarkkaa tietoa Fragin ja Semtexin damageista? Onko niissä mitään todellista eroa tai vaikuttaako toinen esim. suuremmalle alueelle?

Täällä mennään seuraavalla setillä:

Itekkin enimmäkseen pelailen HQ:ta ja vieläpä lähes samanlaisella classilla killstreakeja myöten. Ainut ero on SOH -> Warlord Pro. Dual Magsit ja RDS jossain rynnäkkökiväärissä, yleensä AK47 tai Famas. Kyllä tuolla setillä pystyy cappimaan noita HQ:ita melkoisen hyvin ja voittoja tulee aika usein.

Taas olisin hankkimassa tätä peliä, ni olisi jälleen muutama kysymys. :o

Onko pelissä edelleen kuinka paljon hakkereita jotka pilaa kaikki matsit?

Onko vielä joillakin niitä yhteysongelmia netin puolella?

Ja onko vielä jotain mikä saattaisi pilata nettipelaamisen tai jotain isompia ongelmia?

(En löytänyt sitä Hype ketjua ni viestitin tänne)

Ja onko vielä jotain mikä saattaisi pilata nettipelaamisen tai jotain isompia ongelmia?

Hakkereita ei ole näkyny eikä taida ollakkaan

Hyvin on pyörinyt mutta joskus harvoin voi tulla connection interrupted mutta sekin johtuu tietääkseni paskasta hostista

Ei ole ongelmia muuta kuin tuo harvinainen connection interrupted se taitaa olla ainut "ongelma"

Sekotatkohan tän pelin MW2:seen? Tässä Black Opsissa en oo ikinä törmänny hakkereihin, (oon pelannu n. 220 tuntia multiplayeria) paitsi tietty noita 15. prestige hakkereita mut sehän ei vaikuta kenenkään pelaamiseen.
Ja joillaki tää peli kai lagii edelleen pahasti mut mulla ei oo ikinä ollu yhteyksien kans suurempia ongelmia, tottakai muutamia pelejä on katkennu. Pelaan 1 megan netillä ja hyvin toimii :)

Jaahas, jotain positiivista. Viimeks kun kyselin näitä samoja, ni palaute oli negatiivista. Tuli heti jotain "Paska peli" jne.

Taidankin sitten ostaa tämän jos ei mitään ongelmia edes yhden megan netillä (meilläkin on).

Kiitos vastauksista! Ja saahan niitä vielä tulla lisääkin. :)

Itekkin enimmäkseen pelailen HQ:ta ja vieläpä lähes samanlaisella classilla killstreakeja myöten. Ainut ero on SOH -> Warlord Pro. Dual Magsit ja RDS jossain rynnäkkökiväärissä, yleensä AK47 tai Famas. Kyllä tuolla setillä pystyy cappimaan noita HQ:ita melkoisen hyvin ja voittoja tulee aika usein.

Ite oon kokenu tuon SOH Pron melkein pakkona lähes kaikilla aseilla, jotta saa sen nopeamman ADS:än. Muuten tulee melko useasti turpaan kaikenlaisilta SMG:ltä 1 vs 1 tilanteissa. Ja LMG:tä käyttäessä on edes jotain mahkuja nopeissa tilanteissa.

Ite oon kokenu tuon SOH Pron melkein pakkona lähes kaikilla aseilla, jotta saa sen nopeamman ADS:än. Muuten tulee melko useasti turpaan kaikenlaisilta SMG:ltä 1 vs 1 tilanteissa. Ja LMG:tä käyttäessä on edes jotain mahkuja nopeissa tilanteissa.

Itse taas vihaan tuota faster ADS, ja kaarran sitä kuin ruttoa. :rolleyes:
Paljon helpompi sillä normaalilla tähtäyksellä vetää.

Mikäs perkele nyt on kun ei servut toimi
Edit: servut back

Jaahas, jotain positiivista. Viimeks kun kyselin näitä samoja, ni palaute oli negatiivista. Tuli heti jotain "Paska peli" jne.

Taidankin sitten ostaa tämän jos ei mitään ongelmia edes yhden megan netillä (meilläkin on).

Yhden megan netti? Kävin tänään Gamestopissa, ajatuksena ostaa DA2. Kaksi miestä jutteli peleistä siinä vieressä. Keskustelu rönsyili lopulta Black Opsiin, jonka moninpeliä toinen mies havainnollisti.

"Siinä on vieläkin kauhea lagi. Kun sä tähtäät vastustajaa päähän moninpelissä, voi hyvinkin olla että se ehtii tappaa sut vaikka kaikki ammukset olisi osuneet. Jopa tollaset 8-10 megan netit voi lagata pahasti."

Miehen kertomuksesta en sano mitään, mutta kyllä itselläni on kymmenen megan netti, ja kovasti pätkii moninpeli.

Yhden megan netti? Kävin tänään Gamestopissa, ajatuksena ostaa DA2. Kaksi miestä jutteli peleistä siinä vieressä. Keskustelu rönsyili lopulta Black Opsiin, jonka moninpeliä toinen mies havainnollisti.

"Siinä on vieläkin kauhea lagi. Kun sä tähtäät vastustajaa päähän moninpelissä, voi hyvinkin olla että se ehtii tappaa sut vaikka kaikki ammukset olisi osuneet. Jopa tollaset 8-10 megan netit voi lagata pahasti."

Miehen kertomuksesta en sano mitään, mutta kyllä itselläni on kymmenen megan netti, ja kovasti pätkii moninpeli.

Jep, itsellä 8 megan netti ja tänään kun Blopsin aloitin (kun siis kävin ostamassa) niin heti kolmannessa pelissä rupesi lagaamaan.
Ja onhan se hostistakin kiinni? Ja mistä johtuu että välillä (tietääkseni) ilman mitään syytä, hukkuu connectioni? Palautuu sitten 5 sec päästä, mutta on häiritsevä.

Itellä taas on kahdeksan megan netti ja ei oo ikinä opsi lagaillu niinku kaikki aina kertoo. Ei lagannut silloin kun pelin olin juuri kaupasta hakenut, eikä lagi vieläkään.

Ylös Bottom