Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miks hemmetissä mut on laitettu jatkoon vaikka ei olla pelattu vielä? Eikös eka kierros ollut 4.12-10.12? Olishan se pelaamalla mukavempi päästä jatkoon ku tälleen.
Edit: ainiin 10. pivä olikin eilen, muistin, että oli tänään, mutta kuitenkin olisi ollut kiva pelata.
Moi,
Sammug jatkoon voitoin 3-2.
Virheistä rokotettiin kyllä välittömästi, kyllä kerrassaan tiukkoja matseja sekä loistavia pelejä.
Kiitos Sammug ja onnea jatkoon.
onko mahollista pelata tsoko vs. janetzki -sarja 26. tai 27.päivä kun kummallakin mennyt aikataulut aivan ristiin, eikä ennen sitä kerkeä mitenkään!?
onko mahollista pelata tsoko vs. janetzki -sarja 26. tai 27.päivä kun kummallakin mennyt aikataulut aivan ristiin, eikä ennen sitä kerkeä mitenkään!?
Jos se tulevalle vastustajalle(sammug) sopii.
Moro
Joo sopiihan se, itse olen kehissä taas maanantaina, jotta ei mitään ongelmaa.
oon vasta joskus illal 26pv kotona ja kauhees kankkuses niin tuskin pystyn pelaamaanmut maanantaina 27pv mul on duunii 12-21:45 et ehditäänkö tsoko sillo missää vaihees? tiistaina 28pv mul on kyl jo normi aamuvuoro et sillo viimeistään mul ois hyvin saumaa pelaa pelit jos sammug pystyy sinne asti venailee. Joulu kyl sekoitti tän kierroksen pelei
![]()
koska uus turnaus