Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Virtual Legends-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henkka-123
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Tää kyllä kiinostais itteä kovasti mutta tuo ajankohta on kyllä semmonen että en uskalla luvata että on vielä selvinnyt edellis illan hulinoista.

Voin tulla mukaan mutta minulla jää nykyisellä aikataululla ensimmäinen kisa välistä koska olen silloin kiekkoa pelaamassa. Psn: Juhohfin nro:83

Ajankohtaa voidaan muuttaa, että saadaan täysiruudukko.

Voin olla varasijalla jos tässä semmosia on? Mikään muu ei mua mietitytä tuossa ajankohdassa ku se että onko kauhee rapula että pääseekö penkille istuun ja ajamaan. Muihin kisoihin kyllä varmaan pääsisin ajamaan kuhan tietää tarpeeksi aikasin ajan millon se on.

Mulle käy ainakin loistavasti tuo 20.30

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hiukan sekavan oloinen sarja,mutta olen ilman muuta mukana,joko tallipaikalla tai ilman...

qpedroq

Meidän tallin väri on musta! ilmoitan tallin nimen myöhemmin. Mulle ainakin käy että alkaa 20.30 -> mutta mieluiten ennen 22.00

Voin olla varasijalla jos tässä semmosia on? Mikään muu ei mua mietitytä tuossa ajankohdassa ku se että onko kauhee rapula että pääseekö penkille istuun ja ajamaan. Muihin kisoihin kyllä varmaan pääsisin ajamaan kuhan tietää tarpeeksi aikasin ajan millon se on.

Et ota, kun pari? :D Joo,mutta laitan sinut varapaikalle ja katso jos pääsisit silloin lauantaina mukaan.

Kyllähän tuo ajankohta sopii. Eiköhän siinä ole pahin rapula jo taltutettu jok`ikisellä tuohon iltaan mennessä. :)

Ja onko mahdollista harkita ABS:n sallimista noista ajoavuista? En tiedä, haittaako sen puuttuminen ratilla pelatessa niin paljoa, mutta pädillä homma ainakin vaikeutuu huomattavasti, jos sen nappaa pois.

Kyllähän tuo ajankohta sopii. Eiköhän siinä ole pahin rapula jo taltutettu jok`ikisellä tuohon iltaan mennessä. :)

Ja onko mahdollista harkita ABS:n sallimista noista ajoavuista? En tiedä, haittaako sen puuttuminen ratilla pelatessa niin paljoa, mutta pädillä homma ainakin vaikeutuu huomattavasti, jos sen nappaa pois.

noh, abs:hän ei saa kisa-asetuksista napattua pois, että kaipa se on sallittava.

Kuitenkin olisi parempi ilman mitään ajoapuja.

Voisinhan minäkin tähän sarjaan ilmottautua, mutta en halua olla tallin vastuuhenkilö. Luultavasti tuo ajankohta sopii mulle, kunhan sitä ei vain aikaisteta.

Ja onko tämä oikeasti niin vakavaa ajoa, että mikkejä ei saa käyttää kisan aikana?

Voisinhan minäkin tähän sarjaan ilmottautua, mutta en halua olla tallin vastuuhenkilö. Luultavasti tuo ajankohta sopii mulle, kunhan sitä ei vain aikaisteta.

Ja onko tämä oikeasti niin vakavaa ajoa, että mikkejä ei saa käyttää kisan aikana?

Ok, kyllä mikkijä saa käyttää, kunhan ei häiritse muita.

Hiukan sekavan oloinen sarja,mutta olen ilman muuta mukana,joko tallipaikalla tai ilman...

qpedroq
Varmistukseksi vielä,että tuo #3 on kilpailunumero,mikä aloitusviestissä pyydettiin antamaan Legends 2:een ilmoittautuville...Nyt #3 on näköjään laitettu 6. tallin toiseksi kuskiksi!:)

Edit:Näköjään Paukku125 onkin merkitty 6. tallin varakuskiksi,mitä sitten tarkoittaneekaan???

Varmistukseksi vielä,että tuo #3 on kilpailunumero,mikä aloitusviestissä pyydettiin antamaan Legends 2:een ilmoittautuville...Nyt #3 on näköjään laitettu 6. tallin toiseksi kuskiksi!:)

Edit:Näköjään Paukku125 onkin merkitty 6. tallin varakuskiksi,mitä sitten tarkoittaneekaan???

Joo mun virhe toi #3, paukku125 on ilmoittanut, että hän osallistuu sarjaan, mutta ei ole varma, että pääseekö ekaan kisaan. Laitoin hänet siksi varasijalle.

EDIT: Halutko tallin vastuuhenkilöksi?

Joo mun virhe toi #3, paukku125 on ilmoittanut, että hän osallistuu sarjaan, mutta ei ole varma, että pääseekö ekaan kisaan. Laitoin hänet siksi varasijalle.

EDIT: Halutko tallin vastuuhenkilöksi?
Annan vastuuhenkilön hommat mieluusti Paukulle,mutta jos hän siitä jostain syystä kieltäytyy,niin kai se minäkin voin olla...(tallin numeroa saa vapaasti muuttaa,eikä värilläkään ole väliä...)

Ylös Bottom