Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
juu pistin sinut. Haluat varmaan olla vastuuhenkilö, kun hernerokka ilmoitti, että hän ei halua olla.
Kukas toimii näillä näkymin hostina? Itseä alkoi vähän pelottamaan, kun sanotaan ekana 5 tallin sarja ja sitten nostetaan 8 talliin. Ei sillä, että tulisi kolareita vaan oma yhteys ei oikeen toiminut Historic sarjassa (16 ajajaa), mutta eilen toimi hyvin vaikka oli (jopa) 9 ajajaa samaan aikaan.![]()
Kannattaisko hostaajana toimia etukäteen arvioiden toimivamman yhteyden omaava peluri,mutta Henkka-123 toimis muuten kisan "päällikkönä"?Kukas toimii näillä näkymin hostina? Itseä alkoi vähän pelottamaan, kun sanotaan ekana 5 tallin sarja ja sitten nostetaan 8 talliin. Ei sillä, että tulisi kolareita vaan oma yhteys ei oikeen toiminut Historic sarjassa (16 ajajaa), mutta eilen toimi hyvin vaikka oli (jopa) 9 ajajaa samaan aikaan.![]()
Kannattaisko hostaajana toimia etukäteen arvioiden toimivamman yhteyden omaava peluri,mutta Henkka-123 toimis muuten kisan "päällikkönä"?
Itsellä Soneran 24/1 laajakaistayhteys verkkojohdolla kiinni pleikkarissa (ei wlan yhteyttä välissä),kuinkas muilla???
EDIT:Mennäänkö eka kisa Henkan yhteydellä ja jos tulee toimivuus ongelmia koitetaan jotain muuta?
Niin kuulostaa hyvältä, kun ei saada täyttä ruudukkoa kuitenkaan, kun 2 taitaa olla poissa. Otetaanko huomenna testiä?
EDIT: Vaikuttaako lataus vai lähetysnopeus hostaamiseen?
Ehkä kokeilemalla selviää yhteyden toimivuus verkkopeleihin (myös hostaamiseen) parhaiten ja ainakin PING arvo täytyis olla suht hyvä(esim. speedtest antaa jotain viitettä yhteydestä)...tässä linkki keskusteluun tästä aiheesta...
http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-verkkoasiat/46263-nopea-nettiyhteys-vaaditaan-hyvaan-playstation-3-verkkopelaamiseen.html
EDIT:ja voidaan mun puolesta tehdä testiä,vaikka huomennakin,jos värkkäät huoneen johonkin aikaan...
Niinpä...oisko kuitenkin parempi vaihtoehto,että avaat huoneen lauantaina hieman aikaisemmin "lämmittelyajoa" varten,niin eiköhän siinä aika nopeasti selviä kuinka yhteys toimii ja kuinka pahasti yhteydet porukalla lagailee...voihan hostaajan siinä nopeasti vaihtaa sit tarvittaessa(tähän asti missä kisoissa oon ollut,ei ole ollut ongelmia ja tuskin on nytkään ja mokkulayhteyden omistajille ei hostaajan vaihtaminen taida tilannetta muuttaa)...tämä käy minulle, mutta tämän pitää olla jossain päivällä, kun illalla on harkat.
Niinpä...oisko kuitenkin parempi vaihtoehto,että avaat huoneen lauantaina hieman aikaisemmin "lämmittelyajoa" varten,niin eiköhän siinä aika nopeasti selviä kuinka yhteys toimii ja kuinka pahasti yhteydet porukalla lagailee...voihan hostaajan siinä nopeasti vaihtaa sit tarvittaessa(tähän asti missä kisoissa oon ollut,ei ole ollut ongelmia ja tuskin on nytkään ja mokkulayhteyden omistajille ei hostaajan vaihtaminen taida tilannetta muuttaa)...
Noniin nyt se sitten varmistu etten ainakaan tähän kisaan pääse osallistumaan...Tuppaa olemaan nyt taas viikonloput ihan mahdottomia, katsellaan mihin ajankohtaan nuo seuraavat kisat osuvat, että olenko sitten sarjassa mukana ollenkaan. Tänä iltana minä en tuoksi kerkeä millään, myöhempi ajankohta voisi olla mahdollinen... Anteeks nyt vielä kayheasri näin myöhäisestä ilmoituksesta
![]()
Voin tulla mukaan mutta minulla jää nykyisellä aikataululla ensimmäinen kisa välistä koska olen silloin kiekkoa pelaamassa. Psn: Juhohfin nro:83
Vieläkö ois mitään mahiksia päästä kisaamaan?
PSN: Mafialehikoinen