Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Virtual Legends-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henkka-123
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu jäi vähän puuttelliseksi tiedot. Voin olla vastuuhenkilö ja ilmoitan loput tiedot illemmalla. PSN ID: Riisseli

Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Kukas toimii näillä näkymin hostina? Itseä alkoi vähän pelottamaan, kun sanotaan ekana 5 tallin sarja ja sitten nostetaan 8 talliin. Ei sillä, että tulisi kolareita vaan oma yhteys ei oikeen toiminut Historic sarjassa (16 ajajaa), mutta eilen toimi hyvin vaikka oli (jopa) 9 ajajaa samaan aikaan. :)

Kukas toimii näillä näkymin hostina? Itseä alkoi vähän pelottamaan, kun sanotaan ekana 5 tallin sarja ja sitten nostetaan 8 talliin. Ei sillä, että tulisi kolareita vaan oma yhteys ei oikeen toiminut Historic sarjassa (16 ajajaa), mutta eilen toimi hyvin vaikka oli (jopa) 9 ajajaa samaan aikaan. :)

Minä meinasin toimia, jos tuo 10/2 sopii hostaamiseen kunnolla.

Kannattaisko hostaajana toimia etukäteen arvioiden toimivamman yhteyden omaava peluri,mutta Henkka-123 toimis muuten kisan "päällikkönä"?
Itsellä Soneran 24/1 laajakaistayhteys verkkojohdolla kiinni pleikkarissa (ei wlan yhteyttä välissä),kuinkas muilla???

EDIT:Mennäänkö eka kisa Henkan yhteydellä ja jos tulee toimivuus ongelmia koitetaan jotain muuta?

Kannattaisko hostaajana toimia etukäteen arvioiden toimivamman yhteyden omaava peluri,mutta Henkka-123 toimis muuten kisan "päällikkönä"?
Itsellä Soneran 24/1 laajakaistayhteys verkkojohdolla kiinni pleikkarissa (ei wlan yhteyttä välissä),kuinkas muilla???

EDIT:Mennäänkö eka kisa Henkan yhteydellä ja jos tulee toimivuus ongelmia koitetaan jotain muuta?

Niin kuulostaa hyvältä, kun ei saada täyttä ruudukkoa kuitenkaan, kun 2 taitaa olla poissa. Otetaanko huomenna testiä?

EDIT: Vaikuttaako lataus vai lähetysnopeus hostaamiseen?

Niin kuulostaa hyvältä, kun ei saada täyttä ruudukkoa kuitenkaan, kun 2 taitaa olla poissa. Otetaanko huomenna testiä?

EDIT: Vaikuttaako lataus vai lähetysnopeus hostaamiseen?

Ehkä kokeilemalla selviää yhteyden toimivuus verkkopeleihin (myös hostaamiseen) parhaiten ja ainakin PING arvo täytyis olla suht hyvä(esim. speedtest antaa jotain viitettä yhteydestä)...tässä linkki keskusteluun tästä aiheesta...

http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-verkkoasiat/46263-nopea-nettiyhteys-vaaditaan-hyvaan-playstation-3-verkkopelaamiseen.html

EDIT:ja voidaan mun puolesta tehdä testiä,vaikka huomennakin,jos värkkäät huoneen johonkin aikaan...

Ehkä kokeilemalla selviää yhteyden toimivuus verkkopeleihin (myös hostaamiseen) parhaiten ja ainakin PING arvo täytyis olla suht hyvä(esim. speedtest antaa jotain viitettä yhteydestä)...tässä linkki keskusteluun tästä aiheesta...

http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-verkkoasiat/46263-nopea-nettiyhteys-vaaditaan-hyvaan-playstation-3-verkkopelaamiseen.html

EDIT:ja voidaan mun puolesta tehdä testiä,vaikka huomennakin,jos värkkäät huoneen johonkin aikaan...

tämä käy minulle, mutta tämän pitää olla jossain päivällä, kun illalla on harkat.

tämä käy minulle, mutta tämän pitää olla jossain päivällä, kun illalla on harkat.
Niinpä...oisko kuitenkin parempi vaihtoehto,että avaat huoneen lauantaina hieman aikaisemmin "lämmittelyajoa" varten,niin eiköhän siinä aika nopeasti selviä kuinka yhteys toimii ja kuinka pahasti yhteydet porukalla lagailee...voihan hostaajan siinä nopeasti vaihtaa sit tarvittaessa(tähän asti missä kisoissa oon ollut,ei ole ollut ongelmia ja tuskin on nytkään ja mokkulayhteyden omistajille ei hostaajan vaihtaminen taida tilannetta muuttaa)...

Niinpä...oisko kuitenkin parempi vaihtoehto,että avaat huoneen lauantaina hieman aikaisemmin "lämmittelyajoa" varten,niin eiköhän siinä aika nopeasti selviä kuinka yhteys toimii ja kuinka pahasti yhteydet porukalla lagailee...voihan hostaajan siinä nopeasti vaihtaa sit tarvittaessa(tähän asti missä kisoissa oon ollut,ei ole ollut ongelmia ja tuskin on nytkään ja mokkulayhteyden omistajille ei hostaajan vaihtaminen taida tilannetta muuttaa)...

Tehdään näin.

Noniin tuli eilen otettua sivistyneesti alkoholia että tänään pääsee kisaileen :D Nyt pitäs ostaa auto ja alkaa testaileen säätöjä siihen.

Noniin nyt se sitten varmistu etten ainakaan tähän kisaan pääse osallistumaan...:mad: Tuppaa olemaan nyt taas viikonloput ihan mahdottomia, katsellaan mihin ajankohtaan nuo seuraavat kisat osuvat, että olenko sitten sarjassa mukana ollenkaan. Tänä iltana minä en tuoksi kerkeä millään, myöhempi ajankohta voisi olla mahdollinen... Anteeks nyt vielä kayheasri näin myöhäisestä ilmoituksesta:(

Noniin nyt se sitten varmistu etten ainakaan tähän kisaan pääse osallistumaan...:mad: Tuppaa olemaan nyt taas viikonloput ihan mahdottomia, katsellaan mihin ajankohtaan nuo seuraavat kisat osuvat, että olenko sitten sarjassa mukana ollenkaan. Tänä iltana minä en tuoksi kerkeä millään, myöhempi ajankohta voisi olla mahdollinen... Anteeks nyt vielä kayheasri näin myöhäisestä ilmoituksesta:(

Eipä tuo mitään, mennään sillä porukalla ketä tulee.

Vois melkeen tuon mun ja Suomi-Rampa :n tallin värin vaihtaa Purpleks, ku on 2 vihreetä. Jos vain muutoksia vielä sallitaan ja Rampalle käy.

Voin tulla mukaan mutta minulla jää nykyisellä aikataululla ensimmäinen kisa välistä koska olen silloin kiekkoa pelaamassa. Psn: Juhohfin nro:83

Pääsen sittenkin kisaan mukaan kun ei tarvitsekaan mennä pelaamaan.

Henkka-123: lisäisitkö otsikkoon lue ensimmäinen viesti tai jotain vastaavaa jotta osallistumista harkitsevat uudet kuskit tietäisivät paremmin millaisesta ja missä tilanteessa sarja on menossa.

Vielä pari kysymys säännöistä:

1) Onko pakollista varikkokäyntiä?

2) Oikominen on kielletty. Autosta on kahden renkaan kosketettava aina rataa(asfaltti/muu alusta).
Tämän säännön lopusta voisi ottaa epäselvyyksien välttämikseksi tuon muu alusta pois sillä ainakin monzassa sillä voidaa tarkoittaa myös shikaanien sisäpuolella olevaa vihreää alustaa josta oikaisemalla saadaan monta sekunttia per kierros etua.

3) Voiko numerointia muuttaa hieman kun nyt on kaksi autoja samalla värillä ja numerolla niin replayssa, valokuvissa ja kolari/oikaisu-tilanteissa kuski voi olla vaikea tunnistaa kumpi tallin kuskeista oli kysessä. Eri numerot niin kuskit olisi helpommin tunnistettavissa. Esim. minun ja Nordqv1st:in tallin numero on 83 niin meillä olisi käytössä numerot 82-83 tai 83-84.

Tuo numeroiden muuttaminen olisi kyllä fiksua, eihän oikeastikaan saman tallin kuskit aja samalla numerolla.

Vieläkö ois mitään mahiksia päästä kisaamaan?
PSN: Mafialehikoinen

Lue ketjun ensimmäinen viesti, sieltä löytyy sarjan säännöt ja osallistujat. Tällä hetkellä näyttää siltä että ensimmäisen kauden on jo kisakuskien paikat on jo täytetty mutta varakuskiksi uskoisin pääsevän.

Kun kerta tämä kausi on 4 kisan mittainen, mitä jos ensi kaudelle mestaritallin autot ottaisivat numerot 1 ja 2 ja muut sitten tallien pistejärjestyksen mukaan? Toki nyt ekalla kaudella numerot ihan hyvin voisivat olla nuo nyt ilmoitetut. Kunhan vaan ideoin tässä.. ;)

Täytyykö saman tallin autojen olla myös saman säväyisiä keskenään, vai riittääkö pelkkä väri? Ja tuosiaan me vaihdettiin tallimme väri violetiksi/purpleksi tai ihan miksi tahansa sitä haluaa kutsua.

Ylös Bottom