Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Virtual Legends-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henkka-123
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Missä on itse kisan järjestäjä? eikö kisa pitäisi nyt alkaa??tai vapaat harjoitukset? No nyt tuli

Voiko paskempaa sarjaa ettii? no ei !!!! kukaan ei osaa edes ajaa..pojat kurvailee mistä sattuu ja kuinka haluaa.. hydrogen koko ajan ajaa perää ja tönii ku yrittää poika tulla ohi..KAIKKI oiko kuinka halus..maailman huonoin peliseura..tää sarja jäi ny multa tähä..hävekkää !!!!! LISÄKSI järjestäjä kusee koko aika-ajon..aluksi piti olla harjoitukset jonka jälkee aika-ajot..no jätkä sanoo kesken harjoituksen että tämä onkin aika-ajot että en osaa laittaa uudestaa..jaa mitä paskaa...olin "aika-ajois" 4 nii lähdös 9..jaa mitä ******....on siinä hyvä sarja..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voiko paskempaa sarjaa ettii? no ei !!!! kukaan ei osaa edes ajaa..pojat kurvailee mistä sattuu ja kuinka haluaa.. hydrogen koko ajan ajaa perää ja tönii ku yrittää poika tulla ohi..KAIKKI oiko kuinka halus..maailman huonoin peliseura..tää sarja jäi ny multa tähä..hävekkää !!!!! LISÄKSI järjestäjä kusee koko aika-ajon..aluksi piti olla harjoitukset jonka jälkee aika-ajot..no jätkä sanoo kesken harjoituksen että tämä onkin aika-ajot että en osaa laittaa uudestaa..jaa mitä paskaa...olin "aika-ajois" 4 nii lähdös 9..jaa mitä ******....on siinä hyvä sarja..

Joo ensimmäiseksi anteeksi, että olin myöhässä tuli yllättävä meno. Sanoin kyllä 20.45, että ajetaan vapaita harjoituksia/aika-ajoja putkee--21.15 joilloin alkaa kisa. Itse en voi puuttua toisten oikomiseen enkä miten toiset ajaa tai jos GT bugaa aika-ajoissa. Pitää vielä katsoa replay ja jakaa sanktiot.

EDIT:Lämmittelyn piti olla ns. yhteyden testaus, mutta kun melkein kaikilla yhteys pelasi päätin aloittaa aika-ajot.
PS: Ei ollu kyllä mahtava aloitus sarjalle

Semmonen kisa oli sitte se. Olin aika-ajoissa 2 mutta kisaan lähin 10 ruudusta. Muuten hyvä kisa mutta kerran tulin hieman liian lujaa mutkaan ja oma tallikaverin eteen. Sori siitä gpedro. Eka mutkan jouduin vetään pihalle ku jouduin väistään jotaki ihan omaa syytä oli tuo moka kyllä mutta 10 kierroksella viimesen shikaanin ekassa mutkassa tuli kylki osuma ja meikäläinen hiekalle. Sitte paloki käpy ja piti lähtä kisasta pois.

En nyt kuitenkaan henkkaa syyttäis kaikesta ku kuitenki kuskit tuolla enemmän töpeksi itteni mukaanlukien. Ite oisin kuitenki pitäny aika-ajot erikseen.

Kyllähän kaikkien olisi pitänyt tietää tämä monzan luonne, että tämä rata on vähän niin ja näin oikomisen suhteen. Kuitenkin tuo imuapu on aivan törkeä, joten jos joku pääsi oikaisten ohi esim. sille suoralle ennen Parabolicaa, ohitettu kyllä pääsee imusta takaisin ohi.

Mun mielestä tuo kisa oli kyllä loistavaa viihdettä. Ohituksia ja vaarallisia tilanteita ainakin riitti.

Ja kyllä minä ymmärsin, ettei mitään lämmittelyä ollut. Ensinnäkin, se lämmittely on ihan turhaa, sama se aika on käyttää aika-ajoihin. Ja toiseksi Henkka kyllä sanoi mikkiinsä ymmärrettävästi, että nämä on aika-ajot.

Vähiten mua nyt harmittaa se, että aika-ajot bugas vaan se täs harmittaa, kun porukka oli kaukana siitä rehdistä ajamisesta. :mad: Sielä tuli iskua perään ja kylkeen, eikä edellämenevän ajolinjoja kunnioitettu yhtään. :mad:

Semmonen kisa oli sitte se. Olin aika-ajoissa 2 mutta kisaan lähin 10 ruudusta. Muuten hyvä kisa mutta kerran tulin hieman liian lujaa mutkaan ja oma tallikaverin eteen. Sori siitä gpedro. Eka mutkan jouduin vetään pihalle ku jouduin väistään jotaki ihan omaa syytä oli tuo moka kyllä mutta 10 kierroksella viimesen shikaanin ekassa mutkassa tuli kylki osuma ja meikäläinen hiekalle. Sitte paloki käpy ja piti lähtä kisasta pois.

En nyt kuitenkaan henkkaa syyttäis kaikesta ku kuitenki kuskit tuolla enemmän töpeksi itteni mukaanlukien. Ite oisin kuitenki pitäny aika-ajot erikseen.

Joo, ensimmäinen sarja/kisa, jonka järjestän, niin vähän oli haparointia/myöhästyminen. =(

Nytten haluaisin tietää ketkä ovat jatkamassa sarjaa vai pistetäänkö pillit pussiin.

Joo ei se aika-ajon tulokset ole henkan syytä.. Näytti välillä, että on sen mukaan paalulla vaikka olin 2.5 sekkaa sitä taululla olevaa aikaa jäljessä. Sitten kuka siellä minua nyt syyttelikään, niin myönnän osuneeni, mutta et sinäkään puhdas pulmunen ollut.. Kumpikin -93 loppuinen nimimerkki oikoi vähän väliä ja sukelteli kylkeen.. Kaiken huipuksi toinen teistä pisti ezkanderin vikal kiekal ittensä mukana ulos ;) PS. Oliko rangaistukset päällä? Jos ei olleet ensi kerralla ehdottomasti mukaan!

Ei millään pahalla, mutta kyllä sinäkin yritit vähän liian tiukkoihin paikkoihin tunkea autosi keulaa. Tosin niin teki varmaan kaikki muutkin. Kannattaa myös vähän rauhoittua, tämä on vain peliä. Aika-ajoissahan tuo peli kusee siinä, että jos laittaa start-menun kautta itsensä varikolle, se nollaa ajan tuloslistassa, muttei koneen muistista. Eli aika-ajon lopussa voi listassa olla eri järjestys kuin kaikenkaikkiian nopein ensin.

Niin, ja minä kyllä jatkan tätä sarjaa.

Joo ei se aika-ajon tulokset ole henkan syytä.. Näytti välillä, että on sen mukaan paalulla vaikka olin 2.5 sekkaa sitä taululla olevaa aikaa jäljessä. Sitten kuka siellä minua nyt syyttelikään, niin myönnän osuneeni, mutta et sinäkään puhdas pulmunen ollut.. Kumpikin -93 loppuinen nimimerkki oikoi vähän väliä ja sukelteli kylkeen.. Kaiken huipuksi toinen teistä pisti ezkanderin vikal kiekal ittensä mukana ulos ;) PS. Oliko rangaistukset päällä? Jos ei olleet ensi kerralla ehdottomasti mukaan!

Rangaistukset eivät olleet päällä, koska ajattelin, että jengillä olisi sen verran järki mukana, että ajettaisi siististi, eikä eikä se voittaminen olisi pääasia, vaikka kivaa se on. :D

PS: Katson huomenna replay:n, mutta veikkaa, että lopputulokset ovat nämä, koska rikkeitä tuli melkein kaikilta.

Kerrot ajosi sisällön erittäin lyhyesti ja ytimekkäästi.

Sinuna katsoisin peiliin. Hydrogen ajoi 2 kertaa tosikovaa minua perään (jarrumerkki hukkusi?:D) jolloin jouduin oikaisemaan, sinä pistit jatkuvasti perään ja jos oli tosi pieni reikä jossain, ei se ollut ongelma sisään vaan... Muistat varmaan että minä ajelin siinä teidän takana ja voin sanoa että hydro ajoi suorat suoraan.

Mutta Rampan ulosajosta sen verta, että olisiko tuo vältytty jotenkin, jos vaikka hydro olisi antanut hieman tietä, kun eihän Rampa päässyt kuin 2 renkaalla asfaltille. :D

Omasta ulosajosta en osaa sanoa mutta Martti tuli perään jolloin betoni kutsui. Sitä en tiedä osuitko hydron kanssa vai mitä ajattelit?

Toivottavasti ensi kilpailu ei ole kopio tästä, koska silloin jää tämän ajajan kisat ajamatta. :p
Edit: Toivottavasti tallikaverini yhteys toimisi ensikerralla paremmin, jotta voidaan kostaa tämä kisa kaksoisvoitolla!

Katoin jo ton uusinnan ja kyllä sielä oli sellasta romurallia. Hydrogenille sen verran, että se oli martti jonka mukana lähti Ezkander ja mun tietääkseni mä en aiheuttanu kyllä yhtäkään kolaria tai pilannut kenenkään kisaa ? :confused:

Itselleni tämä kisa oli hienoin kokemus online peleissä tähän mennessä...Kerrankin kunnon kilvanajon tunnetta lukuisine ohituksineen ja kaksinkamppailuineen(mieleenjäävin taistelu käytiin Metsapicasson kanssa).Okei,ei ollut toisten kilpailijoiden kunnioittaminen ihan parhaalla tasolla,mutta uskon,että seuraava kisa on senkin suhteen jo huomattavasti parempi.Erittäin lupaava sarja ja toivonkin,että tätä jatketaan ilman muuta!Kiitos Henkka-123 hyvän sarjan järjestämisestä(ihan hyvinhän sait ton ensimmäiseksi kisaksi läpi vietyä) ja lukekaa säännöt vielä kaikki kertaalleen sekä aloitus sivun lause -Sarjan tarkoitus on ajaa hyvässä hengessä Legends-sarjassa.-...ei mulla muuta...

Mutta Rampan ulosajosta sen verta, että olisiko tuo vältytty jotenkin, jos vaikka hydro olisi antanut hieman tietä, kun eihän Rampa päässyt kuin 2 renkaalla asfaltille. :D

Luultavasti oltaisiin vältytty tuolta ulosajolta, jos mulla ois ollut enemmän tilaa. En sitten tiedä, minkä verran hydrolla oli tilaa oikealla puolellaan, kun Martti taisi olla siellä päin ohittamassa meitä molempia. Onnenksi en kuitenkaan törmännyt keneenkään,vaikka auto lähtikin melko vauhdikkaasti radan yli päin toisella puolella olleita hidaste-esteitä.

Varmaan minunkin ajossa on valittamisen varaa, ainakin parannettavaa löytyy. Ainoa asia, mistä olen ylpeä, on viimeisen mutkan jälkeiset 2 ohitustani. Taisi olla sijat 4, 5 ja 6 kahden kymmenyksen sisällä toisistansa. Siitähän huomaa kisan tiukkuuden. Toki kärkikaksikolla ero oli vielä pienempi.

Eipä ole ihme jos kolisee kun rata on täynnä 300km/h->0km/h paikkoja. Vielä kun lisätään jokseenkin yliluonnollinen imu boosti joka suurinpiirtein nollaa ilmavastuksen jo 1.5s päästä niin meneehän siinä vaiheessa jo viimeistään jarrutuspaikat sekaisin. Summa summarum olin yllättynyt kisan siisteydestä, ainakin mitä itse olin havaitsemassa. Toivottavasti porukka ei turhaan hylkää tätä sarjaa, meno loppukauden radoilla on varmasti täysin erilaista. Itse olen ehdottomasti mukana, kunhan seuraavaa kisaa ei ajeta ennen 8.1..

Koodi:
Grand Turismo 5: Virtual Legents - sarja   Monza    kierrosmäärä: 12

Sija Kuski		Kokonaisaika	  Ero	      Paras kierros

1. Hydrogen				+0.000		1.50.006
2. Metsapicasso				+0.056		1.48.579
3. Dieselman				+10.186		1.50.335
4. Hernerokka				+13.087		1.48.834
5. Jontsa93				+13.163		1.49.897
6. qpedroq				+13.219		1.49.984
7. Henkka-123				+17.207		1.50.780
8. Ezkander				+21.525		1.50.671
9. Juhohfin				+30.611		1.50.326
10.Martti93				+1.04.347	1.50.043

Jos joltakin löytyy kisan kokonaisajat niin olisin kiitollinen niistä. Itse unohdin ottaa ne ylös ja replaystä niitä ei saa.

Ensimmäiseksi pahoittelut henkka-123:lle kierroksen 11 osumasta. Jarrutin suomi-rampan perässä hieman liian myöhään ja osuin suoraan kylkeen vaikka yritin vetää vasemmalta kaikista ohi mutta en onnistunut. Toivottavasti en pilannut muiden kisaa samalla.

Itseltä jäi kisasta vähän kaksijakoinen fiilis sillä lähdössä jäin liikaa sutimaan ja otin ekan mutkan liian varovasti ja taisi kaikki mennä ohi. Puolivälissä kierrosta jarrutus ennen takasuoraa oleva nopeaan vasen-oikea-vasen yhdistelmään meni pitkäksi ja hiekalla meni noin 20 sekunttia ylimääräista aikaa ennen kuin pääsin hiekalta pois. Kisa oli yksinajelua lähes loppuun asti kunnes sain edellämenevät kiinni ja suomi-rampan kanssa kierroksella 10 hyvää taistelua vajaa kierroksen verran ennen yllä mainittua tilannetta. Lopussa vielä henkka-123:n kanssa taistellessa toiseksi viimeisellä kieroksella viimeinen mutka leveäksi ja aikaa meni taas reilusti. Loppu yksin ajelua maaliin.

Ilman omia virheitä olisi ollut mahdollisuus taistella mahdollisesti jopa voitosta. Toivottavasti seuraava kisa menee paremmin.

Omalta osalta kisa oli täydellinen pettymys. Spinnasin ennen ensimmäistä mutkaa kun oikean puolen renkaat meni radalta ulos. Onneksi en pilannut kenenkään muun kisaa siihen paikkaan.
Olen jatkamassa sarjassa vaikka ensimmäinen kisa oli mitä oli.
3) Voiko numerointia muuttaa hieman kun nyt on kaksi autoja samalla värillä ja numerolla niin replayssa, valokuvissa ja kolari/oikaisu-tilanteissa kuski voi olla vaikea tunnistaa kumpi tallin kuskeista oli kysessä. Eri numerot niin kuskit olisi helpommin tunnistettavissa. Esim. minun ja Nordqv1st:in tallin numero on 83 niin meillä olisi käytössä numerot 82-83 tai 83-84.
Myös minulla kävi mielessä tuo numero systeemi jota kannatan jo seuraavaan kisaan otettavaksi.

Ylös Bottom