Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voiko paskempaa sarjaa ettii? no ei !!!! kukaan ei osaa edes ajaa..pojat kurvailee mistä sattuu ja kuinka haluaa.. hydrogen koko ajan ajaa perää ja tönii ku yrittää poika tulla ohi..KAIKKI oiko kuinka halus..maailman huonoin peliseura..tää sarja jäi ny multa tähä..hävekkää !!!!! LISÄKSI järjestäjä kusee koko aika-ajon..aluksi piti olla harjoitukset jonka jälkee aika-ajot..no jätkä sanoo kesken harjoituksen että tämä onkin aika-ajot että en osaa laittaa uudestaa..jaa mitä paskaa...olin "aika-ajois" 4 nii lähdös 9..jaa mitä ******....on siinä hyvä sarja..
Vai et ollut vaihtanut asetuksista että nopein lähtee ensin..että oliko random päällä?? No pitää ny kattoo et jatkaako sarjaa vai ei....GT bugaa aika-ajoissa.
Vai et ollut vaihtanut asetuksista että nopein lähtee ensin..että oliko random päällä?? No pitää ny kattoo et jatkaako sarjaa vai ei....
Semmonen kisa oli sitte se. Olin aika-ajoissa 2 mutta kisaan lähin 10 ruudusta. Muuten hyvä kisa mutta kerran tulin hieman liian lujaa mutkaan ja oma tallikaverin eteen. Sori siitä gpedro. Eka mutkan jouduin vetään pihalle ku jouduin väistään jotaki ihan omaa syytä oli tuo moka kyllä mutta 10 kierroksella viimesen shikaanin ekassa mutkassa tuli kylki osuma ja meikäläinen hiekalle. Sitte paloki käpy ja piti lähtä kisasta pois.
En nyt kuitenkaan henkkaa syyttäis kaikesta ku kuitenki kuskit tuolla enemmän töpeksi itteni mukaanlukien. Ite oisin kuitenki pitäny aika-ajot erikseen.
Voiko paskempaa sarjaa ettii? no ei !!!! kukaan ei osaa edes ajaa..pojat kurvailee mistä sattuu ja kuinka haluaa.. hydrogen koko ajan ajaa perää ja tönii ku yrittää poika tulla ohi..KAIKKI oiko kuinka halus..maailman huonoin peliseura..tää sarja jäi ny multa tähä..hävekkää !!!!! LISÄKSI järjestäjä kusee koko aika-ajon..aluksi piti olla harjoitukset jonka jälkee aika-ajot..no jätkä sanoo kesken harjoituksen että tämä onkin aika-ajot että en osaa laittaa uudestaa..jaa mitä paskaa...olin "aika-ajois" 4 nii lähdös 9..jaa mitä ******....on siinä hyvä sarja..
Joo ei se aika-ajon tulokset ole henkan syytä.. Näytti välillä, että on sen mukaan paalulla vaikka olin 2.5 sekkaa sitä taululla olevaa aikaa jäljessä. Sitten kuka siellä minua nyt syyttelikään, niin myönnän osuneeni, mutta et sinäkään puhdas pulmunen ollut.. Kumpikin -93 loppuinen nimimerkki oikoi vähän väliä ja sukelteli kylkeen.. Kaiken huipuksi toinen teistä pisti ezkanderin vikal kiekal ittensä mukana ulosPS. Oliko rangaistukset päällä? Jos ei olleet ensi kerralla ehdottomasti mukaan!
Kerrot ajosi sisällön erittäin lyhyesti ja ytimekkäästi.Voiko paskempaa sarjaa ettii? no ei !!!! kukaan ei osaa edes ajaa..pojat kurvailee mistä sattuu ja kuinka haluaa.. hydrogen koko ajan ajaa perää ja tönii ku yrittää poika tulla ohi..KAIKKI oiko kuinka halus..maailman huonoin peliseura..tää sarja jäi ny multa tähä..hävekkää !!!!! LISÄKSI järjestäjä kusee koko aika-ajon..aluksi piti olla harjoitukset jonka jälkee aika-ajot..no jätkä sanoo kesken harjoituksen että tämä onkin aika-ajot että en osaa laittaa uudestaa..jaa mitä paskaa...olin "aika-ajois" 4 nii lähdös 9..jaa mitä ******....on siinä hyvä sarja..
Mutta Rampan ulosajosta sen verta, että olisiko tuo vältytty jotenkin, jos vaikka hydro olisi antanut hieman tietä, kun eihän Rampa päässyt kuin 2 renkaalla asfaltille.![]()
Grand Turismo 5: Virtual Legents - sarja Monza kierrosmäärä: 12
Sija Kuski Kokonaisaika Ero Paras kierros
1. Hydrogen +0.000 1.50.006
2. Metsapicasso +0.056 1.48.579
3. Dieselman +10.186 1.50.335
4. Hernerokka +13.087 1.48.834
5. Jontsa93 +13.163 1.49.897
6. qpedroq +13.219 1.49.984
7. Henkka-123 +17.207 1.50.780
8. Ezkander +21.525 1.50.671
9. Juhohfin +30.611 1.50.326
10.Martti93 +1.04.347 1.50.043
Myös minulla kävi mielessä tuo numero systeemi jota kannatan jo seuraavaan kisaan otettavaksi.3) Voiko numerointia muuttaa hieman kun nyt on kaksi autoja samalla värillä ja numerolla niin replayssa, valokuvissa ja kolari/oikaisu-tilanteissa kuski voi olla vaikea tunnistaa kumpi tallin kuskeista oli kysessä. Eri numerot niin kuskit olisi helpommin tunnistettavissa. Esim. minun ja Nordqv1st:in tallin numero on 83 niin meillä olisi käytössä numerot 82-83 tai 83-84.