Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Virtual Legends-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henkka-123
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Minä ainakin oikaisin kerran ykkösshikaanissa ja kerran siinä viimeisessä loivassa shikaanissa, molempien jälkeen päästin yhden/kaksi autoa ohitseni suoralla. Suomi-rampaa osuin rumasti kylkeen joskus puolivälin jälkeen ja kuten jo heti kisan jälkeen ilmoitin niin olen valmis vapaaehtoisesti päästämään Suomi-ramman ohi lopputuloksissa.
Myös jompaa kumpaa -93 loppuista osuin perään/kylkeen viimeisessä mutkassa, johtui siitä että autosi hyppäsi kymmenkunta metriä kohti minun ajolinjaa. Toisen 93 loppuisen kanssa oli alussa hyvää vääntöä mielestäni :)

Henkkahan tosiaan ilmoitti selkeästi että aluksi ajetaan yhdistetysti lämmittely/aika-ajo, koska hän saapui hieman myöhässä. Asiallisesti myös pahoitteli myöhästymistään.

Hienoja ja tiukkoja vääntöjä oli kyllä monia ja väkisinhän noissa osuu puolin ja toisin. Niissä shikaaneissa on melko hankala ajaa kaksi rintaa. Tietenkin tuo jäätävä imuboosti heittää vielä oman lusikkansa soppaan.

Muutama vaihdemissi tuli tehtyä suorilla. Oli tuo Timppaq:n tekemä ajopenkki ensimmäistä kertaa ns. tosi testissä ja vaihdekepin paikkaan kesti hieman tottua.

Jatkan ehdottomasti sarjassa. Toivoisin myös että kisat ajetaan jatkossakin lauantaina, 2-vuorotyö haittaa ajamista viikolla. Alkamisajalla taasen ei ole merkitystä.

Minä myös jatkan edelleenkin sarjassa, vaikka en ole edes kerennyt vielä aloitellakkaan...

Hyvä metsapicasso !!! seuraavassa kisassa siirrytäänkin sitten tallipisteissä kärkeen....:D

Omalta osalta kisa oli täydellinen pettymys. Spinnasin ennen ensimmäistä mutkaa kun oikean puolen renkaat meni radalta ulos. Onneksi en pilannut kenenkään muun kisaa siihen paikkaan.
Olen jatkamassa sarjassa vaikka ensimmäinen kisa oli mitä oli.

Myös minulla kävi mielessä tuo numero systeemi jota kannatan jo seuraavaan kisaan otettavaksi.

Joo, vaihdetaan numerot heti. Kävisikö porukalle seuraava kisa jo Tiistaina samoihin aikoihin, että 20.45 aika-ajot ja 21.15 kisa?

EDIT: joo ei ajetakkaan, kun kaikki ei näköjään pääse kisaan. :)

Suomi-rampaa osuin rumasti kylkeen joskus puolivälin jälkeen ja kuten jo heti kisan jälkeen ilmoitin niin olen valmis vapaaehtoisesti päästämään Suomi-ramman ohi lopputuloksissa.

Arvostan kyllä ehdotustasi, mutta en halua kohottaa sijoitustani noin. Turhaa sitä on normaaleista kilpailutilanteista toista sakottaa.

Minä voin sitten vaihtaa numerokseni #70, olettaen että miksu jatkaa numerolla #69.
Onko muuten seuraava kisa siis ensi viikon lauantaina vai?

Arvostan kyllä ehdotustasi, mutta en halua kohottaa sijoitustani noin. Turhaa sitä on normaaleista kilpailutilanteista toista sakottaa.

Minä voin sitten vaihtaa numerokseni #70, olettaen että miksu jatkaa numerolla #69.
Onko muuten seuraava kisa siis ensi viikon lauantaina vai?

Alustavasti taitaa olla lauantaina samoihin aikoihin.

Mystisten yhteysongelmien vuoksi en tähän kisaan päässyt osallistumaan, kokeillaan nyt vielä ensi kisassa uudestaan jos pääsisi mukaan. Jos ei, niin sitten ei auta muuta kuin sanoutua irti tästä sarjasta.

Aikamoista luettavaa kyllä nuo kisakuvaukset. Koittakaa nyt ihmeessä rauhoittua hiukan siellä radalla. ;)

P.S. Ja jos satun pääsemään mukaan, niin #33 tänne, kiitos.

Hehee, hienoja kuvia oli. Viimesessä kuvassa meikä pyörähtelii ekalla kierroksella, kun jarrutin nurtsilla. :D

EDIT:Eddie voidaan tänään kokeilla pääsetkö nytten kisaan.

Hehee, hienoja kuvia oli. Viimesessä kuvassa meikä pyörähtelii ekalla kierroksella, kun jarrutin nurtsilla. :D

EDIT:Eddie voidaan tänään kokeilla pääsetkö nytten kisaan.

Vaikka eddie onkin tallikaverini on pakkoa sanoa että vaikka pääsisi nyt, ei välttämättä pääse kun kaikki 16 ajajaa ovat radalla. Se tuli todistettua tuossa historic sarjassa. :(

Joo ehdottomasti tuo kisa ei ollut siisti, sun muuta _melkein_ kenelläkään en tiedä muista, mutta ei ainakaan minulla... Tuo epäluonnollinen imuapu on jotain kamalaa, siitä seuraa hemmetin moisia buusteja ja sun muuta kivaa. Rata on kiva, mutta ei sovellu näihin skaboihin näiden kolmestasadasta --> nollaan mutkien takia ja pitkien suorien takia. Toivottavasti homma rauhoittuu seuraavassa kisassa... Sitten välillä minulla kyllä hukkui ihan jarrumerkki kun katon jarrutuspaikan niistä maantasalla olevista lätyistä ja eikö siinä ole joku tietysti melkein aina katkaisemassa sen näköyhteyden siihen. Ezkanderille anteeksi, jos olin osallinen sinun ulosajoosi, en edes nähnyt sinua taustapeilistä. Näin sitten vasta, kun sujahdit oikealta nurmikolle :(

Ezkanderille anteeksi, jos olin osallinen sinun ulosajoosi, en edes nähnyt sinua taustapeilistä. Näin sitten vasta, kun sujahdit oikealta nurmikolle :(

Minun ulosajo tuli siinä kun Martti osu, mutta replaystä en oikein nähnyt osuitko Martin kanssa vai oliko Martilla ajatus ihan hukassa, sen verta kovaa tuli. :D
Rampa meni oikealta nurmikolle.

Ylös Bottom