RamoSapiens
New Member
Vastaus: GT5 Super GT Suomisarja
Moro.
Hommasin nyt sen Lexuksen ja tein pientä testiä.Ratana oli Deep Forest, jonka osaan
omasta mielestäni niin hyvin että pystyn tekemään puolueettoman testin.Käytin kaikissa autoissa samoja säätöjä.Renkaina Racing Softit.Huiput säädetty 300km/h. Ajoin jokaisella autolla 10 kierrosta että varmasti yksi osuisi kohdalleen.
Kaikki AIDSit Off, ABS1.Grip reduction Low, ja käytin koko rataaluetta hyväkseni
Tässä tulokset:
1.Nissan Nismo Z..(vakio/öv/sisäänajettu).......534hp.............1´07.486
2.Honda Raybrig..(Uusi/ei öv/3 Turbo)............530hp..-3hp.....1´07.708....+0.222
3.Nissan YH GT-R..(vakio/öv/sisäänajettu?)......518hp..-16hp...1´07.722....+0.236
4.Toyota YH Supra..(Uusi/öv/eng.stage 3)........534hp.............1´07.856....+0.370
5.Lexus Tom´s P..(Uusi/öv/2 Turbo)................525hp..-9hp....1´07.995....+0.509
6.......-ll-............(Uusi/Vakio/öv)....................490hp..-44hp...1´08.880....+1.394
Tuloksista voin sanoa että odotetusti Nismo oli nopein vaikka muita vähän viritelty (paitsi GT-R).Erot olisi vieläkin suuremmat ilman virityksiä, niinkuin näkyy vakio Lexuksen ajasta...
Ratana Deep Forest on aika nopea, ainoastaan yksi tiukka jarrutuspaikka ensimmäiseen mutkaan.
Nissan:
Nissanin jarrut, varsinkin Nismon vaikuttavat ylivoimaisilta, tämä saattaa selittää
osaltaan miksi se on nopein.
Honda:
Tuntuu että kaikki pyörät olisi jotenkin löysällä.Vaikka sillä paras huippunopeus niin ei pärjää mutkissa.Ja varsinkin online ajoissa missä vielä liukkaampaa, niin tämä on se huonoin auto näistä. Spinnaus tulee ennemmin tai myöhemmin.
Toyota:
Keskiverto, ihan hyvä ajettavuus, pysyy suhtkoht hyvin Nissanin vauhdissa jos viritetty.Huonoimmat jarrut kaikista ? Ainakin siltä tuntui.
Lexus:
Vakiona hidas, mutta kiva ajettava. En oikein löytänyt huonoja puolia mistään
vaikka ajoin tätä ekan kerran. Viritettynä vieläkin joukon hitain, mutta pitkässä
kisassa niin varmasti vähiten virheitä.
Tein tämän testin pelkästään omasta mielenkiinnosta autojen eroista. Hyvä se on
jos tulokset herättää keskustelua mahdollisesta teho ylärajasta (542hp) tulevissa
sarjoissa.Jos näillä autoilla (ilman viritystä) ajaisi sama kaveri 10 kisaa eri radoilla, niin veikkauksena olisi että Nismo voittaisi ne kaikki. Jos yksi kisa olisi ovaalilla niin
Honda saattaisi viedä sen.Mutta jos viritykset sallittaisiin niin en pysty sanomaan
mikä auto veisi minkä kisan, koska jotkut radat varmasti sopii jollekin autolle paremmin.Jos tässä vielä jaksan niin haluaisin tehdä saman testin Nurb/F:llä.
T:Macke
Moro.
Hommasin nyt sen Lexuksen ja tein pientä testiä.Ratana oli Deep Forest, jonka osaan
omasta mielestäni niin hyvin että pystyn tekemään puolueettoman testin.Käytin kaikissa autoissa samoja säätöjä.Renkaina Racing Softit.Huiput säädetty 300km/h. Ajoin jokaisella autolla 10 kierrosta että varmasti yksi osuisi kohdalleen.
Kaikki AIDSit Off, ABS1.Grip reduction Low, ja käytin koko rataaluetta hyväkseni

Tässä tulokset:
1.Nissan Nismo Z..(vakio/öv/sisäänajettu).......534hp.............1´07.486
2.Honda Raybrig..(Uusi/ei öv/3 Turbo)............530hp..-3hp.....1´07.708....+0.222
3.Nissan YH GT-R..(vakio/öv/sisäänajettu?)......518hp..-16hp...1´07.722....+0.236
4.Toyota YH Supra..(Uusi/öv/eng.stage 3)........534hp.............1´07.856....+0.370
5.Lexus Tom´s P..(Uusi/öv/2 Turbo)................525hp..-9hp....1´07.995....+0.509
6.......-ll-............(Uusi/Vakio/öv)....................490hp..-44hp...1´08.880....+1.394
Tuloksista voin sanoa että odotetusti Nismo oli nopein vaikka muita vähän viritelty (paitsi GT-R).Erot olisi vieläkin suuremmat ilman virityksiä, niinkuin näkyy vakio Lexuksen ajasta...
Ratana Deep Forest on aika nopea, ainoastaan yksi tiukka jarrutuspaikka ensimmäiseen mutkaan.
Nissan:
Nissanin jarrut, varsinkin Nismon vaikuttavat ylivoimaisilta, tämä saattaa selittää
osaltaan miksi se on nopein.
Honda:
Tuntuu että kaikki pyörät olisi jotenkin löysällä.Vaikka sillä paras huippunopeus niin ei pärjää mutkissa.Ja varsinkin online ajoissa missä vielä liukkaampaa, niin tämä on se huonoin auto näistä. Spinnaus tulee ennemmin tai myöhemmin.
Toyota:
Keskiverto, ihan hyvä ajettavuus, pysyy suhtkoht hyvin Nissanin vauhdissa jos viritetty.Huonoimmat jarrut kaikista ? Ainakin siltä tuntui.
Lexus:
Vakiona hidas, mutta kiva ajettava. En oikein löytänyt huonoja puolia mistään
vaikka ajoin tätä ekan kerran. Viritettynä vieläkin joukon hitain, mutta pitkässä
kisassa niin varmasti vähiten virheitä.
Tein tämän testin pelkästään omasta mielenkiinnosta autojen eroista. Hyvä se on
jos tulokset herättää keskustelua mahdollisesta teho ylärajasta (542hp) tulevissa
sarjoissa.Jos näillä autoilla (ilman viritystä) ajaisi sama kaveri 10 kisaa eri radoilla, niin veikkauksena olisi että Nismo voittaisi ne kaikki. Jos yksi kisa olisi ovaalilla niin
Honda saattaisi viedä sen.Mutta jos viritykset sallittaisiin niin en pysty sanomaan
mikä auto veisi minkä kisan, koska jotkut radat varmasti sopii jollekin autolle paremmin.Jos tässä vielä jaksan niin haluaisin tehdä saman testin Nurb/F:llä.

T:Macke
Viimeksi muokannut moderaattori: