Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 2

Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

voi perkele oon meinannu missata koko homman, kun ei oo tullu käytyä foorumilla. Mut mä oon kans mukana jos vielä mahtuu...
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

voi perkele oon meinannu missata koko homman, kun ei oo tullu käytyä foorumilla. Mut mä oon kans mukana jos vielä mahtuu...
Joo vielä mahtui :) Eli nyt olisi ainakin yksi lohko valmis, joten eiköhän ruveta miettimään aikoja, asetuksia ym. Mites autot, otetaanko ihan vuorotellen valitaan vai "arvalla"?
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

jos autoa pääsee valitsemaan niin mä haluaisin jatkaa rellulla :) mutta jos menee tappeluks niin sitten varmaan se "arvonta" on hyvä ratkaisu.

Asetukset minulle ihan sama, mutta itse kannatan että kaikki mahdolliset avut poissa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Kaikki ajoavut pois (en kyllä oo ite paljon ajanu ilman absia, mut kokeellaan nyt :D) niin ja sitten autot arvotaan.. Eikä silläkään nyt niin väliä oo mikä auto tulee, kun asetuksiin laitetaan autot samantasoisiksi. Ja sitten se, että koska aloitettaisiin. Nyt on sunnuntai, joten jos vaikka ensi viikon lauantai ? Ja siitä viikon välein lauantaisin. Ajasta sen verran, että mulle käy kello 18:00 jälkeen. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Sunnuntai-illat olisi ainakin itselle ne varmimmat ajat milloin pääsisi ajamaan. Autot voidaan minun puolesta arpoa. Mutta sellainen juttu että olisiko ideaa pistää 'tallit' värityksen mukaan? Esim. Red Bull-Toro Rosso, Ferrari-Virgin, Renault-Lotus.. Joo, eihän Rellu ja Lotus samanvärisiä ole mutta erivärisiä kuin muut.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

itsellä on kyllä lauantaisin yleensä jotain muuta tekemistä kuin pelata pleikkaria, joten en kannata sitä. Joku arki-ilta maanantaita ja perjantaita lukuunottamatta olisi paras minulle. Sunnuntai-ilta käy myös, mutta mieluiten aikaisintaan klo 19.30.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Valitettavasti en ole jatkamassa toiselle kaudelle. Joulun jälkeen on tullut pelattua ylipäänsä aika vähän eikä jostain syystä edes harmita. Ei vaan tunnu aika riittävän, varsinkaan pidempiin ja paneutumista vaativiin koitoksiin kuten formulakisoihin.

Ehkä sitten taas jossain vaiheessa. Tiukkoja kisoja kaikille!
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Itselle kävisi mieluiten ma-to kisapäiväksi. Muutkin kyllä käyvät, mutta mieluiten nämä päivät. :)
Tuolle teppoilin mainitsemalle talliväritykselle ääni!
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Joo teppoilin ehdotus on hyvä, joten käytetään sitä. Lauantait on kyllä itselle aika kiireisiä kun tuppaa aina olemaan pelejä silloin. Sunnuntai on myös ihan hyvä päivä kun treenit yleensä jo päivällä. Arkipäivisin yleensä maanantaina tai tiistaina on treenit ja torstaina on aina treenit. Voisi melkein tehdä niin, että ei oteta vakituista aikaa vaan katsotaan joka viikolle sopiva aika tai voidaan ajaa useampi kisa viikossa jos löytyy aikoja. Näin saataisiin kausi vähänä vauhdikkaammin ohi, eikä porukka kyllästyisi samanlailla kuin viimeksi. Yhdeksän viikkoa on kuitenkin aika pitkä aika.

Mutta joo tämä nyt oli vaan ehdotus. Sitten siitä arvonnasta, mitenkäs sen sitten toteuttaisi :D

E. Arvonta on pian suoritettu :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Arvonta suoritettu ja etusivua päivitetty. Arpojana toimi Jontsa93
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Huh..onneksei tullu taas lotus:D no rellu on hyvä..nyt viikonloppuna mulla kävis ihan koska vaan :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Tein etusivulle pienet kuljettajaprofiilit, käykää katsomassa jos kiinnostaa :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Nyt kun saatais vielä kisapäivä päätettyä. Alkaa jo formula-innostus kasvamaan! :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Niin ja vois niitä tallien nimiäkin sopia :) Player sovitaan meiän tallin nimi tuola toises keskustelu jutussa :) u know what i mean ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Minä voin tulla varakuskiksi, mikäli moiselle on tarvetta.

Vakuutti viime kaudella, mutta alkukauden virheet meinasivat maksaa mestaruuden. Ilman virheitä taistelee mestaruudesta myös tulevalla kaudella

Aika vaatimaton olet kyllä nyt itsestäsi, kuitenkin melko ylivoimaisesti voitit. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Vakuutti viime kaudella, mutta alkukauden virheet meinasivat maksaa mestaruuden. Ilman virheitä taistelee mestaruudesta myös tulevalla kaudella.


Aika vaatimaton olet kyllä nyt itsestäsi, kuitenkin melko ylivoimaisesti voitit. :)
Hernerokka, player sanoi mulle, että kirjota sä musta joku tollanen, kun en itestä keksi mitään.. Kirjotin sitten ja pistin hänelle niin kohta tulee takaisin, että "onkohan toi vähän liian ylistävä ? noh.. mä muokkaan ite sitä vähän" :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Hernerokka, player sanoi mulle, että kirjota sä musta joku tollanen, kun en itestä keksi mitään.. Kirjotin sitten ja pistin hänelle niin kohta tulee takaisin, että "onkohan toi vähän liian ylistävä ? noh.. mä muokkaan ite sitä vähän" :D
Haha joo näinhän se meni :D. Mutta joo Rokka pistän sut varakuskiksi.

E:
Niin ja vois niitä tallien nimiäkin sopia :) Player sovitaan meiän tallin nimi tuola toises keskustelu jutussa :)
Joo sovittu on ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Hernerokan kuljettajaprofiili lisätty.

Niin olisi varmaan hyvä jo miettiä ensimmäisen kisan ajankohtaa. Mielestäni olisi hyvä ajaa pari kisaa viikossa, jos suinkin mahdollista.
 
Ylös Bottom