Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 2

Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Niin olisi varmaan hyvä jo miettiä ensimmäisen kisan ajankohtaa. Mielestäni olisi hyvä ajaa pari kisaa viikossa, jos suinkin mahdollista.

Mulle käy parhaiten aloitus su klo 19-21 tai ti-to klo 17-21. Ja vois tosiaan ajaa pari kisaa viikossa niin säilyy mielenkiinto yllä...
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Niin olisi varmaan hyvä jo miettiä ensimmäisen kisan ajankohtaa. Mielestäni olisi hyvä ajaa pari kisaa viikossa, jos suinkin mahdollista.

Kyllähän tuo kaksi kisaa olisi ihan hyvä. Aina vaikka sunnuntaisin kisa ja sitten ti-to toinen kisa?
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Mulle käy parhaiten pe-su et arkipäivät on aika täynnä harkkoja ja muita menoja. Joskus myös maanantait, mutta ei 17.1 eikä 31.1 käy
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Ollaan menossa Jontsan kanssa kohta ajamaan, joten voi tulla mukaan jos haluaa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

No voi harmi, ois ollu halua tulla mut ei vissii mahu enää :( Luulin et ku lohkot jaettu ni tulee viestiä sit mite jatketaan, en hoksannu käydä täällä kattoon.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

No voi harmi, ois ollu halua tulla mut ei vissii mahu enää :( Luulin et ku lohkot jaettu ni tulee viestiä sit mite jatketaan, en hoksannu käydä täällä kattoon.
No hemmetti, olisi ehkä sittenki pitänyt laittaa kaikille viestiä. Mutta laitan sut varakuljettajaksi.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Nunnukan kuljettajaprofiili lisätty. Profiilit näkyvät nyt spoilerin alta.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

onko KepaGT:llä hyviä ehdotuksia meidän tallin nimeksi?

Itse voisin lähteä puolustamaan tallimestaruutta (joka ei ollut minun ansiota :D ) "Mobile Chicane Racing" nimellä. Nimi osuu ainakin omalle kohdalle sopivasti :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

onko KepaGT:llä hyviä ehdotuksia meidän tallin nimeksi?

Itse voisin lähteä puolustamaan tallimestaruutta (joka ei ollut minun ansiota :D ) "Mobile Chicane Racing" nimellä. Nimi osuu ainakin omalle kohdalle sopivasti :)

Tuo kuulostaa hyvältä ja samalla nasahti paineet niskaan "tallimestaruus" pitänee yrittää uusia.

t.kepagt
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Eiköhän me ajeta ne loput 9 jotka jäi ajamatta. Hockenheim, Unkari, Spa, Monza, Singapore, Suzuka, Korea, Brasilia ja Abu Dhabi.

Jaaniin juu :) Pitäskö ens kisa olla 20-23.1 välissä? Esimerkiksi hocke torstaina ja unkari sunnuntaina?
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Jaaniin juu :) Pitäskö ens kisa olla 20-23.1 välissä? Esimerkiksi hocke torstaina ja unkari sunnuntaina?
Joo itselle ainakin sopii nämä, paitsi että sunnuntaina melkein pitää ajaa silloin 20.45 koska oma kiekkopeli loppuu noin 20.15. Torstaina sopii 20.15.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Joo itselle ainakin sopii nämä, paitsi että sunnuntaina melkein pitää ajaa silloin 20.45 koska oma kiekkopeli loppuu noin 20.15. Torstaina sopii 20.15.

Mulle ei käy sunnuntaisin ennen 21.00 oman kiekkovuoron takia. Olisi hyvä jos kisat alkaisi 21.15 niin kisaan ehtiminen ei olisi minuuteista kiinni.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

mielummin ei perjantai tai lauantai... yleensä on jotain muuta tekemistä
 
Ylös Bottom