Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] Sunday cup #3 (16.1.2011)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gendlik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday cup #3 (16.1.2011)

Hemmetti, unohdin vielä, että olen klo 17.30 - 20.30 poissa urheilemassa. Onko pelit kestänyt yleensä iltaan asti vai ehtiiköhän ne pelata päivällä pois? Tuskin tulemaan olemaan kärkisijoilla. :D Voin kyllä pelata taas 20.30 alkaen pelit loppuun, jos niitä jää vielä pelattavaksi. Jos tämä on este, niin sitten täytyy heittää pyyhe kehään.

Hemmetti, unohdin vielä, että olen klo 17.30 - 20.30 poissa urheilemassa. Onko pelit kestänyt yleensä iltaan asti vai ehtiiköhän ne pelata päivällä pois? Tuskin tulemaan olemaan kärkisijoilla. :D Voin kyllä pelata taas 20.30 alkaen pelit loppuun, jos niitä jää vielä pelattavaksi. Jos tämä on este, niin sitten täytyy heittää pyyhe kehään.

Elikkä pelithän alotetaan siinä klo 14. Lohko pelit siinä sitten mahdollisimman putkeen,jonka
jälkeen tunnin tauko. Siitä sitten poffit putkeen,joten voipi olla että kannattaa jätää väliin koska muutenkin voi tulla pientä viivästystä syystä tai toisesta(mielestäni pitää olla valmiis ihan finaaleihin saakka...yhdessä pelissä voi tapahtua mitä vaan):)

JOO ELIKKÄS , kävi nyt näin että en pääse osallistumaan huomiseen turnaukseen:mad: ei voi mitään.. joten, tätä ei nyt järjestetä jos kukaan ei ota hommaa haltuun:confused:. Tosin hpkfani voi taas järjestää tämän? Voin kyllä käydä tekemässä nuo lohkot ja muuta mutta pelaamaan en pääse.. Anteeksi tästä :(

JOO ELIKKÄS , kävi nyt näin että en pääse osallistumaan huomiseen turnaukseen:mad: ei voi mitään.. joten, tätä ei nyt järjestetä jos kukaan ei ota hommaa haltuun:confused:. Tosin hpkfani voi taas järjestää tämän? Voin kyllä käydä tekemässä nuo lohkot ja muuta mutta pelaamaan en pääse.. Anteeksi tästä :(

No eihän täs oo mitään ongelmaa...mä järjestän tän sit huomenna. Mun melkein pitää ne lohkot sit tehdä, et oon tj:nä niis lohkois. Muistakaas sitte että ette poistu liigasta ennenkun jatkoon menijät ja otteluparit on saatu selville;)

minäkään en oo ihan satavarma osallistumisesta ku pitäis kuulemma lähtee emännän kanssa (taas) kaupoille... koitan ehtiä mukaan! :rolleyes:

Elikkä pelithän alotetaan siinä klo 14. Lohko pelit siinä sitten mahdollisimman putkeen,jonka
jälkeen tunnin tauko. Siitä sitten poffit putkeen,joten voipi olla että kannattaa jätää väliin koska muutenkin voi tulla pientä viivästystä syystä tai toisesta(mielestäni pitää olla valmiis ihan finaaleihin saakka...yhdessä pelissä voi tapahtua mitä vaan):)
Täytyy varmaan sitten jättäytyä pois kisoista. :( Käytännössä jokainen sunnuntai oon samaan aikaan poissa, joten taida pystyä osallistumaan koskaan Sunday Cupiin. Saturday Cuppia odotellessa.

A-lohko
- gendlik (buffalo)
- rile79 (san jose)
- osmose_76 (Boston)
- sammug_84 (Detroit)

B-lohko
- Northerni (Canucks)
- samitzuFIN (Chigago)
- J_T_S_81 (Calgary)

C-lohko
-hpkfani(Colorado)
-Julbero(Rangers)
- juha96 (Anaheim)
- kakkosseiska (Montreal)

D-lohko
-Pair4You(Tamba Bay)
-joonas62 (Capitals)
-SamsoNait17(Pittsburgh)
-Nordqv1st (Philadelphia)

A-lohko
- rile79 (san jose)
- osmose_76 (Boston)
- sammug_84 (Detroit)

B-lohko
- Northerni (Canucks)
- samitzuFIN (Chigago)
- J_T_S_81 (Calgary)

C-lohko
-hpkfani(Colorado)
-Julbero(Rangers)
- juha96 (Anaheim)

D-lohko
-Pair4You(Tamba Bay)
-joonas62 (Capitals)
-SamsoNait17(Pittsburgh)

Eli näin ollen tarvittaisiin 2 pelaajaa vielä...yrittäkääs ny jostai saada pari jätkää mukaan:)

A-lohko
- rile79 (san jose)
- osmose_76 (Boston)
- sammug_84 (Detroit)

B-lohko
- Northerni (Canucks)
- samitzuFIN (Chigago)
- J_T_S_81 (Calgary)
- antlaa83 (Dallas)

C-lohko
-hpkfani(Colorado)
-Julbero(Rangers)
- juha96 (Anaheim)

D-lohko
-Pair4You(Tamba Bay)
-joonas62 (Capitals)
-SamsoNait17(Pittsburgh)

A-lohko
- rile79 (san jose)
- sammug_84 (Detroit)

B-lohko
- Northerni (Canucks)
- samitzuFIN (Chigago)
- J_T_S_81 (Calgary)
- antlaa83 (Dallas)

C-lohko
-hpkfani(Colorado)
-Julbero(Rangers)
- juha96 (Anaheim)

D-lohko
-Pair4You(Tamba Bay)
-joonas62 (Capitals)
-SamsoNait17(Pittsburgh)

Im out... sori, ei ehdi pelaamaan!

Eli edelleen tarvitaan 2 pelaajaa. deadline klo 14,joten sen jälkeen jos ei oo täynnä turnaus perutaan:(

Joo o, liigat ammottaa tyhjyyttään, pelaajia uupuu joten....
liiga on peruttu,ainaki tämä järjestäminen minun osalta. eipä näytä muutenkaan joitakin kiinnostavan..

paska homma.. :( ei voi mtn.. en pääsis muutenkaan liittyy tohon ku valittaa keskeysprosenttisi liian suuri.. ;)

Joo o, liigat ammottaa tyhjyyttään, pelaajia uupuu joten....
liiga on peruttu,ainaki tämä järjestäminen minun osalta. eipä näytä muutenkaan joitakin kiinnostavan..

Selvä! harmi kun ei porukkaa tullut :mad:

Jos hpkfani ilmoittelet mulle poissaolijoitten nimet, niin lisään kaverit tuohon porttikielto listaan?

Jos hpkfani ilmoittelet mulle poissaolijoitten nimet, niin lisään kaverit tuohon porttikielto listaan?

Ihan jepa kun ei löydy koko liigaa niin vaikea siihen on liittyä, ja varmasti hyvä idea mätkästä 0% max k%?

Hpkfani, kannattaa jos liigan teet, tehdä se alkupostin mukaisesti ;)

Enivei, voi melkein viisaampaa olla että järjestely lopetetaan, kun ei näytä sujuvan millään.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom