Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Tossa sunnuntaina kun ajettiin ja hostasin huonetta niin kyllä siellä aika-ajo toimi ihan ok. Ajat ei nollaantunu vaikka välillä tuli säätämään autoa (tai näin ainakin jäi mielikuva). Kisanhan voisi ottaa niin, että ei aika-ajoa ja sitten 2 lähtöä, jossa käännetty lähtöjärjestys. Ehtisi vaikka ajaa 2 pitkää kisaa samaan aikaan tai jopa 3 lyhyempää. Mutta tietenkin jos sarjaa ajetaan ja pisteistä niin sittenhän tämä ei käy...
Joo,tämä tapa ois paljon kiinnostavampi,joutus Metsapicassokin lähteä viimesenä,ainakin seuraavaan starttiin ja myös seuraviin,ku kuiteski ajaa voittoihin.:)Kyl se pistesysteemikin käy tähän kisamuotoon.Kisa-illan jokasen kisan pisteet vain lasketaan yhteen,onhan siinä kyl lisä vaivaa hostille/pisteiden laskijoille.Mulle on sama vaik ei pisteitä lasketa ollenkaan,pääasia ett saadaan hyviä kisoja aikasex.:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Minkäslaista rataa/autoa tiistaille? Oliskos mitään mieltä ottaa samanlaista pirssiä kaikille?
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Minkäslaista rataa/autoa tiistaille? Oliskos mitään mieltä ottaa samanlaista pirssiä kaikille?
Mun puolesta voitas ainaki tää seuraava kisa koittaa ajaa samoilla autoilla,auto voitas äänestää tääl tai sit ennen aika-ajoa.Aika-ajo tuloksethan on täs sarjassa määräytynyt huoneeseen saapumisjärjestyksen mukaan.Eilisessä sunday cupissa 7-spoke ennen aika-ajoa vaihtoi toiselle radalle ja sit takas kisaradalle ja aika-ajot oli oiken.Täs sarjassa ei näin ole tehty ja aika-ajot ovat olleet väärin.Ja sit tuo sashan ehdottama systeemi,ett ajetaan kax tai useampi lyhyt kisa käännetyllä lähtöjärjestyksellä saa mun kannatuksen.:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Mut jos halukkaita kuskeja löytyy,ni voin huomisessa kisassa toimia (vara)hostina?Ei muutakuin rata/autoehdotuksia tulemaan.Aika-ajot voitas alottaa ysiltä ja startti 21.15?
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Mut jos halukkaita kuskeja löytyy,ni voin huomisessa kisassa toimia (vara)hostina?Ei muutakuin rata/autoehdotuksia tulemaan.Aika-ajot voitas alottaa ysiltä ja startti 21.15?

Minä tulen ainakin. Jos tosiaan vaikka nopea aika ajo ja sitten 2 10 kierroksen kisaa käännetyllä lähtöjärjestyksellä. Hostihan pystyy määräämään auton, mutta en oikein tiedä pystyykö sitä yhtään säätämään silloin. Mutta jos otetaan oma auto niin olisko se joku palkintoautoista mitä varmasti kaikilla on? Silloin sen saa säätää mieleiseksi. Mitään rajoituksia ei tarvitse olla.
Maserati Gran Turismo S ’08
Ferrari California ‘08
Dodge Challenger SRT8 ‘08
HPA Motorsport Stage II R32
Opel Speedster Turbo ‘00
Gran Turismo 350Z RS
AMUSE Carbon R (R34) '04
Calsonic Skyline GT-R race car '93

tuo HPA Golffi olis F&F hengen mukainen ainakin.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Minä tulen ainakin. Jos tosiaan vaikka nopea aika ajo ja sitten 2 10 kierroksen kisaa käännetyllä lähtöjärjestyksellä. Hostihan pystyy määräämään auton, mutta en oikein tiedä pystyykö sitä yhtään säätämään silloin. Mutta jos otetaan oma auto niin olisko se joku palkintoautoista mitä varmasti kaikilla on? Silloin sen saa säätää mieleiseksi. Mitään rajoituksia ei tarvitse olla.
Maserati Gran Turismo S ’08
Ferrari California ‘08
Dodge Challenger SRT8 ‘08
HPA Motorsport Stage II R32
Opel Speedster Turbo ‘00
Gran Turismo 350Z RS
AMUSE Carbon R (R34) '04
Calsonic Skyline GT-R race car '93

tuo HPA Golffi olis F&F hengen mukainen ainakin.
Joo,ei pysty säätämään jos hosti "määrää"auton. HPA Golffille ääni multa.Siis jos valitaan "palkintoauto",ni sit kaikki ottaa saman auton,ku ei laiteta pp/teho/painorajotuksia. Metsapicassolle pitää antaa 100hv tehottomampi auto ja comfort renkaat,mut siitä huolimatta hän menis kovaa.:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Huomenna en kerkiä kisailemaan,mutta jatkossa olen mukana näissäkin "säädöissä"...:D
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Jep,ni tuo menee.:D Helpommalla pääsis,ku vain liittyis kisaan mukaan ja ajais,eikä tois foorumilla julki omia ajatuksia/ehdotuksia kisoista millään muotoa.:D

Jep, sen takia mä jätän säätämisen hostille ja jatkan ite säätämistä tuol rallisarjassa :D
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Teretulemist vaa. :D Onneks se o helpompi sarja järjestää, tai kaikkiha sarjat ois helppoja järjestää, jos vaa hosti ite päättää kaikki jutskat ;)
Niinpä,mut kuiteski joku haluaa aina säätää,kuten mä.:D Mä taidan järjestää sarjan mis on kaikki "säätäminen" kiellettyä maastakarkotuksenuhalla.:DNo ni,nyt pitää palata/keskittyä säätämiseen,eikä säätämisen säätämiseen.:D
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Teretulemist vaa. :D Onneks se o helpompi sarja järjestää, tai kaikkiha sarjat ois helppoja järjestää, jos vaa hosti ite päättää kaikki jutskat ;)
Ehkä jotkut sarjan vetäjät myös tykkäävät säätämisestä ja mitä enempi säädettävää sen parempi...tuli jostain syystä mieleen myös lähiaikoina perustetun rallisarjan vetäjän aloitusviestissä ollut kommentti "en halua olla sarjassa mikään diktatuuri"...:D
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Tämä Hurjapäät-sarja on kyllä omasta mielestä todella mielenkiintoinen, mutta ilmeisesti autojen(/kuskien) epätasaisuus on turmioksi. Eipä oikein taida olla konstia saada "kunnon" kilpailua aikaseks niin kuin Kovalchukin ajatus alunperin oli. Olisko sitten noista PP-pisteistä apua tähän? Sama auto kaikille tietenkin auttaa, mutta meneekö sitten kisa tylsäks?
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Jos siis huomenna ajetaan, minäkin teen Comebackin. :) Jos vedetään kaks kisaa samalla radalla, eikö ois mukavampaa ajaa jälkimmäinen kisa "väärään" suuntaan? ;)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Sunnuntaisuhailu oli sen verran kivaa, että ilmoittaudun huomiselle mukaan, jos varasijoja on tarjolla. PSN: Lokki83
 
Ylös Bottom