Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Stammy Show - KonsoliFINin ehkä paras yhden miehen show

Vastaus: Stammy Show

EP5:

[media]3149[/media]

Katsaus Stammy Shown katsojalukuihin sekä uusi biisi MC Poopelta.
 
Vastaus: Stammy Show

EP6:

[media]3179[/media]

Tällä kertaa luvassa jälleen erittäin syväluotaava katsaus KonsoliFIN Median ihmeelliseen maailmaan.
 
Vastaus: Stammy Show

Toisin kuin varsinaisessa pelimaailmassa, oli eka Masa Effect parempi kuin toinen.

Ääninäyttelystä sen verran, että se yksi "OUMAIGAAD" oli aivan kuin Paavin suusta. Sitä on taidettu ottaa imitointikursseja katsojalukujen nostattamiseksi?

Muuten tällaisena tyhjennyttävänä vastauksena sanottakoon, että voi sitä huonomminkin käyttää kuutisen minuuttia lauantaipäivästään. En vaan ihan heti keksi, että miten...
 
Vastaus: Stammy Show

Ääninäyttelystä sen verran, että se yksi "OUMAIGAAD" oli aivan kuin Paavin suusta. Sitä on taidettu ottaa imitointikursseja katsojalukujen nostattamiseksi?
Nyökkään ja nokitan:

Teitsi kuulostaa Killzone-castin alussa ihan Kari Arvelta.
 
Vastaus: Stammy Show

Pitää paikkansa. Mielestäni kuulostan joka jaksossa paikoitellen tuolta Hienolta Mieheltä.

Kaikkia ei ole siunattu näin miehisellä äänellä. =/

Deathsmilesin traikun musiikki toi kyllä mieleen Nightwishin, ainakin aluksi, kunnes alkoi suurempi tiluttelu.
 
Vastaus: Stammy Show

Yritä nyt sitten keksiä rakentavaa kritiikkiä, kun vieläkin naurattaa nuo sinun kommentit tuosta deathsmilestä. Nämä on erittäin viihdyttäviä pätkiä juurikin tuon rennon meiningin takia.
 
Vastaus: Stammy Show

Yritä nyt sitten keksiä rakentavaa kritiikkiä, kun vieläkin naurattaa nuo sinun kommentit tuosta deathsmilestä. Nämä on erittäin viihdyttäviä pätkiä juurikin tuon rennon meiningin takia.
Kiitos kehuista. Tällaiset kommentit ovat tietysti vähintään yhtä tärkeitä kuin rakentava kritiikki, sillä niistä saa motivaatiota tehdä taas seuraavan jakson. En minä näitä nimittäin omaksi ilokseni (pelkästään) tee, vaan KonsoliFINin käyttäjien iloksi.
 
Vastaus: Stammy Show

Kai mietteitä Dragon Age 2:n demosta on tulossa seuraavaan jaksoon?
Stammy Show on yhden miehen yrityksenä sen verran taipuisa hässäkkä, että tällaisia toiveita on kohtuuden rajoissa suht helppo toteuttaa. Eli nyt kun asia on tuotu esiin, niin yritän jotain tehdä. Aikataulu nyt on suurin kysymysmerkki, sillä töiden jälkeen on hieman puhti poes, joten menneekö lauantaille?

En kuitenkaan lähde lupailemaan mitään varmaksi, sillä tuotetun lopputuloksen täytyy kuitenkin vastata omia matalia laatuvaatimuksiani, jotta julkaisuun asti päästään.
 
Vastaus: Stammy Show

Jos ette oo muista lähteistä vielä bonganneet, niin eilen julkaistiin Stammy Shown DA2-jakso:

[media]3192[/media]

Kaipailisin palautetta, että toimiko vai ei, sillä tämä oli oikeastaan ensimmäinen yritys tehdä semivakavaa sisältöä, jonka nyt ei ollut tarkoitus olla pelkästään läpänderiä. Toki aiemminkin on jotain vastaavaa ollut, mutta suurin osa materiaalista on ollut sitä hihittelyyn kallistuvaa.

Tosta commentarysta sanoisin että kompromissiksihan se jäi. Ehkä olisin enemmänkin halunnut jostain jutuista puhua, mutta yritin kuitenkin pitää jutun jollain lailla pelikuvaan liitännäisenä, mikä sitten määritti tahtia.
 
Vastaus: Stammy Show

Uus Stammy Show med mediakatsaus:

[media]3207[/media]

Ei ol oikeen mitään sopivia postauksia näkynyt The Forum Post of The Wiitä ajatellen.
 
Vastaus: Stammy Show

Mul ois eräs uus projekti aika lailla valmiina, muttei sitä voi oikein julkaistakaan, kun vanhaakaan tossa yllä ei olla katsottu. ;) Tänä iltana haluaisin uppia, mutta voi olla että joutuu venyttämään.

En lupaa että luvassa ois mitään hyvää, mutta ainakin jotain tosi erilaista. Itse nautin sen tekemisestä erittäin paljon.

dub
 
Vastaus: Stammy Show

Stammy Show:n Dragon Age 2 DUB, osa1:

[media]3213[/media]

Tilanne on nyt se, että mun piti istua tämän päällä vielä ainakin keskiviikkoon, koska olen pettynyt edellisen Stammy Shown erittäin kehnoihin katsojalukuihin, enkä halua ylisaturoida mediapaikkaa, mikä on ilmeisesti tapahtunut?

Sain kuitenkin juuri päätökseen 12 tunnin työpäivän ja tuli vaan sellanen fiilis, että "menkööt". Uuden materiaalin uppiminen kuitenkin aina piristää.

Jauhan tästä aina, mistä pahoittelut, mutta silti: palautetta saa antaa. Ns. tyhjille seinille on paljon vaikeempaa tehdä matskua, kun ei yhtään tiedä mitä mieltä porukka on.
 
Vastaus: Stammy Show

En tiedä oliko tuon viimeisimmän videon tarkoitus olla hauska, mutta minulla se ei ainakaan saanut edes hymyä huulille. Noi "darrajutut" on mun mielestä jo melko loppuun käytetty. Sun pitäis keksiä jotain uutta ja nasevaa niin näitä jaksaisi kattella.. :) Ja vähän vähemmän muokata noita äänityksiä. Sain pinnistellä että sain selvää tuon "bitchin" selostuksista. Tulee lähinnä mieleen prätkähiiret, puhuttu suomeksi mutta tartteis ehdottomasti subit. Sori ei oo tarkoitus olla mitenkään vittumainen, nämä on vain mun mielipiteitä.. :)
 
Vastaus: Stammy Show

Tulee lähinnä mieleen prätkähiiret, puhuttu suomeksi mutta tartteis ehdottomasti subit.
:p Tää on jo toinen prätkähiirivertaus (toinen tuli privassa). Kai se sitten on niin.

Sori ei oo tarkoitus olla mitenkään vittumainen, nämä on vain mun mielipiteitä.. :)
Siis just palautetta kaipaan. Ei muuten pysty mitenkään kehittämään. En mä nokkiini ota.

Onko muilla ongelmia Bitchin suhteen? Tosi vaikea asettua katsojan asemaan, kun itse kuitenkin tietää mitä se sanoo, jolloin saa aivan hyvin selvän.
 
Vastaus: Stammy Show

Onko muilla ongelmia Bitchin suhteen? Tosi vaikea asettua katsojan asemaan, kun itse kuitenkin tietää mitä se sanoo, jolloin saa aivan hyvin selvän.

Kovat oli odotukset pätkälle, mutta kieltämättä oli vaikeaa saada tuosta naikkosen äänestä selvää, eikä se korville muutenkaan mieluisalta kuulostanut. Juttujen osalta olen melkein jäävi sanomaan, kun en ole koskaan krapulaa potenut, HEH HEH. Ymmärrän tietenkin, että hankala sitä on mitään määgistä taikoa, kun kuvamateriaalia on rajoitetusti. Ehkä olisikin kannattanut ottaa dubbauskohteeksi jokin vanhempi peli, josta on tarjolla videota runsaammin?
 
Vastaus: Stammy Show

kieltämättä oli vaikeaa saada tuosta naikkosen äänestä selvää, eikä se korville muutenkaan mieluisalta kuulostanut.
Jos ei muuta, niin ainakin tästä saa huiman aasinsillan "Paavin kellariin", kuten videonkin tapahtumapaikka esitellään. Kaikkihan tietävät, mitä Paavin kellarissa tapahtuu.

Ehkä olisikin kannattanut ottaa dubbauskohteeksi jokin vanhempi peli, josta on tarjolla videota runsaammin?
Ei mulla materiaalin riittävyyden kanssa ollut ongelmaa. Tää oli mun eka dubbi ja sinällään testi, joten homma toimi hyvin lyhyenä. Yksi läppä ja se oli siinä. Hauska tämä oli kuitenkin tehdä, joten jatkoa luultavasti seuraa jollain aikataululla, niin katsotaan mitä materiaalia silloin käytetään.

Tämän palautteen perusteella aion ainakin testailla äänien kanssa enemmän. Olen täysi amatööri näiden äänijuttujen kanssa, joten ainoastaan kokeilemalla selviää.

Vitsipuoli onkin sitten vähän vaikeemmin toteutettavissa. Tässä lähdin aika perinteisellä dubbilinjalla, eli tarkoitus oli epäsovinnaisuudella luoda ristiriita siihen, mistä pätkässä oikeasti puhutaan. Tuosta epäsovinnaisuuden tavoittelusta nyt seuraa automaattisesti tuollaista känni/kiroiluhuumoria, mikä ei sinällään tavoittelekaan mitään korkeampaa tasoa. Ei tosiaan varmaan jaksa kaikkia enää kiinnostaa, vähän iästäkin riippuen.
 
Vastaus: Stammy Show

Ensin mietin, että voisko lopun "antakaa palautetta yms" höpöttelyn jättää pois ja ilmaista samat asiat viestissä videon yhteydessä. Mutta sehän ei näy tietenkään mediaosastolla, joten se siitä.

DA2 dubbauksesta on kyllä sanottava, että chantry bitch on tosiaan kuin suoraan Prätkähiiristä. :D
 
Ylös Bottom