Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aikaisemmat jaksot on tullut kaikki katsottua, mutta tämä dubbaus oli pakko lopettaa ajassa 00:54.
Olen miettinyt, että jatkossa tuon voisi dropata ja ehkä laittaa vaikka kommenttiboksiin, jos siltä tuntuu. Eiköhän se ole jo mennyt sen verta perille, että toisto on vain typerää tilan, ajan ja hermojen tuhlausta.Ensin mietin, että voisko lopun "antakaa palautetta yms" höpöttelyn jättää pois ja ilmaista samat asiat viestissä videon yhteydessä.
Arvostan suoraa palautetta, vaikkei se tietenkään aina niin kivaa olekaan. Tuota vaikeaselkoisuutta voihkin jo aiemmin sen piikkiin, että on tosi vaikea asettua ensikertalaisen katsojan asemaan, kun itse tietää replat. Silloin kun replat tietää, niin ei ole mitään vaikeuksia saada selvää.Nyt tulee kylmää kyytiä, mutta tuo oli yksinkertaisesti vain HUONO. CB:n vikinä oli todella rasittavaa ja vaikeaselkoista.
Paavia lainatakseni: "Jumalauta!" Toihan on varsin kunnioitettava lukema. Meidän podcast-jaksoillakin on vaikeuksia tonnin rikkomisessa.Dragon Age 2 demo gameplay ja commentary vidi ylitti eilen tuhat katsojaa, mikä on mulle huima saavutus.
Ei suinkaan. Suurta neroa lainatakseni:Tietty pitäis vaan kasvattaa ballsit ja hyllyttää projekti siinä vaiheessa, jos kovin huonoa palautetta tulee ja niellä muutaman tunnin tappiot.
Never surrender, it's all about the faith you got
don't ever stop, just push it til you hit the top
and if you drop, at least you know you gave your all
be true to you, and that way you can never fall
Jaksossa näkyy tai mainitaan kolme konsolifiniläistä, joista yksi on Tontsa. Näistä kolmesta kaksi kuolee tai on jo kuolleita.Tämä teaser oli kyllä aika uhkaava. Toivottavasti henkeni ei ole vaarassa.
Joo, sori. Tarvitsin jotain videota virittämään oikeanlaisen tunnelman pätkään.Kinect-tanssi oli irrotettu asiayhteydestään, joten kiistän kaiken.
Paavin kellarikytkös selvinnee kuuntelemalla KonsoliFIN Podcastia ihan alusta asti.vaikka en tuota teidän inside-läppää ymmärräkään.![]()
En oikein tiedä mitä tähän vastaisin. Katsoin ton vielä uudestaan, enkä nyt mihinkään raiskaus-tittelin ansaitsevaan törmännyt, vaikka törmäystippoja drinkkeihin lisäiltiinkin. Lopputulos vastaa jotakuinkin mun oikeaa puhetyyliä, vaikka tilanne toki vääristää hieman.Silti päähän ei jäänyt muuta kuin tuo hirveä kielen raiskaus.
Ketä-sanan käyttö kuka-sanan tilalta on kielioppivirheistä hirveimpiä - olkoonkin, että kyseessä on jossain määrin murrejuttu. Siinä jää "alkaa tekemään" -rektiovirheetkin kauas taakse.Lopputulos vastaa jotakuinkin mun oikeaa puhetyyliä, vaikka tilanne toki vääristää hieman.
Ketä-sanan käyttö kuka-sanan tilalta on kielioppivirheistä hirveimpiä - olkoonkin, että kyseessä on jossain määrin murrejuttu. Siinä jää "alkaa tekemään" -rektiovirheetkin kauas taakse.