Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Jos kerrot, mitä yrität löytää, niin me muut voidaan auttaa.

Tämä oli vain yleinen heitto, mutta esim. hetki meni etsiessä Xbox 360:n omia laitepuolen lankoja, jotka tuskailun jälkeen löytyivät, kun yhdisteli hakua ja sivujen selaamista ryyditettynä puhtaalla onnella. Toinen on sitten nuo pelipuolen langat, jossa on nyt kaikki sekaisin multiplattareista yksinoikeuksiin. Kyllä lopulta löytyy se etsimänsä aihe, mutta ei enää itsestäni ole niin sulavaa, kuin vanhalla jaetulla tyylillä oli.

Kaippa se vain pitää opetella käyttämään hakua tehokkaammin.

Kannattaa opetella käyttämään noita pfefixejä, jos haluaa vain jonkun tietyn alustan aiheet näkyviin. Aika helppoa kuitenkin ruksia noita mieleisiään tageja käyttöön. Voit esim. ottaa X360 ja MULTI tageilla kaiken pelikeskustelun boxiin liittyen kätevästi, ilman että tarvitsee sohlata muiden alustojen yksinoikeuspelien seassa.

Kannattaa opetella käyttämään noita pfefixejä, jos haluaa vain jonkun tietyn alustan aiheet näkyviin. Aika helppoa kuitenkin ruksia noita mieleisiään tageja käyttöön. Voit esim. ottaa X360 ja MULTI tageilla kaiken pelikeskustelun boxiin liittyen kätevästi, ilman että tarvitsee sohlata muiden alustojen yksinoikeuspelien seassa.

Mennyt tälläinen ominaisuus ihan kokonaan ohi. Kiitos! Helpottaa kummasti selaamista ja etsimistä

Miksei pääsivulla oleva "tuoreimmat keskustelut" loota päivity enää keskusteluketjujen osalta? Siinä näkyy vain tuoreimmat uutiset joita julkaistu, mutta ei esim. nhl13, bf3 yms. ketjuja joihin kirjoitetaan kuitenkin jatkuvasti?

Toi prefix valinta hommeli tohon ylös, kiitos.

E: ei vissiin sitte.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itelläni ainakin viestien kirjottamis-/julkasemis-/mikä lie -aika on tunnin myöhässä.

Ei varsinaisesti bugi mutta konsolifin on aika hitaalla ollut ja olen huomannut että sivusto on hitaalla ladatessa node1.trustedads.adtrustmedia.com kohtaa.

Ei varsinaisesti bugi mutta konsolifin on aika hitaalla ollut ja olen huomannut että sivusto on hitaalla ladatessa node1.trustedads.adtrustmedia.com kohtaa.
Ilmeisesti joku mainosjuttu? Jos näin niin ei oikeen voi mitään tehdä muuta kun itte estää mainokset vaikka adblockilla.

Ilmeisesti joku mainosjuttu?

Meillä ei ole nyt kun googlen mainoksia, niin tuo täytyy olla joku yksittäinen siellä. Jos tuon saa selville, mitä mainosta tuolloin lataa. Pystymme sen estämään kun tiedämme www -osoitteen, minne mainos vie.

Käyttääkö joku vielä ilman adblokia näitäkin sivuja?
Ihan pakollinen nykyään joka paikassa.

Käyttääkö joku vielä ilman adblokia näitäkin sivuja?
Ihan pakollinen nykyään joka paikassa.

Itse en ole ottanut käyttöön lähinnä siitä syystä että esimerkiksi Gamereactor sivuston mainokset rahoittavat gamereactorin toiminnan. Samoin olen nyt päättänyt että annan jokaisen sivuston näyttää minulle mainokset ja samalla tulen tukeneeksi sivustojen toimintaa. Toki sitten jos mainoksia on yksinkertaisesti liikaa niin asia voi olla toisin. Vielä ei ole tullut mitään sivustoa missä olisi ollut liikaa mainoksia.

Itse en ole ottanut käyttöön lähinnä siitä syystä että esimerkiksi Gamereactor sivuston mainokset rahoittavat gamereactorin toiminnan. Samoin olen nyt päättänyt että annan jokaisen sivuston näyttää minulle mainokset ja samalla tulen tukeneeksi sivustojen toimintaa. Toki sitten jos mainoksia on yksinkertaisesti liikaa niin asia voi olla toisin. Vielä ei ole tullut mitään sivustoa missä olisi ollut liikaa mainoksia.

Ei kait se mitään rahaa sivustolle tuo se pelkkä mainos, vaan ne klikkaukset jota kautta sivusto saa katsojia?

Ei kait se mitään rahaa sivustolle tuo se pelkkä mainos, vaan ne klikkaukset jota kautta sivusto saa katsojia?
Tosta tais olla joskus aikasemminkin puhetta, ja muistaakseni molemmista sitä rahaa tulee. Eihän nyt kukaan noita mainoksia varmaan klikkaile, kun aina menee jonnekkin muualle kuin pitäisi :D Mulla on adblock pois käytöstä konsolifinissä.

Kuinkas kauan toi muokkaa profiiliasi on ollut tuolla?
Jokatapauksessa, jos sivun taustakuvaksi laittaa kuvan, se ei näy, vaan sivun taustaväri on se perusväri.
Muuhun sisältöön jne. laitettava kuva toimii.

E:Taustavärikin katoaa heti kun lopettaa muokkauksen.
E:Ja moduulien taustaväri ja rajojen väri tulee näkyviin vasta kun lopettaa muokkauksen ja päivittää sivun.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo tää ei nyt toimi oikein ollenkaan.
Tilanne tiedostettu. Katsotaan, koska joku ehtii korjaamaan.

PS. Myös varsinainen saitti on rikki, eli tarjoaa pelkkää blankkoa etusivua.

Lightweight ainakin toimii normaalisti (pl. yläreunn Tapatalk -mainos), joten vika vissiin korjattu?

Ylös Bottom