ruusteri
Member
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]
Miten aikaisin teille tulee posti? Itse saan oottaa aina tonne kello 13-15 aikavälille, tosin täälläpäin keskustaan jaetaan paketit melkeinpä viimeisenä.

Eikö sulle ollut vielä tullut minkäänlaista postia? Itse tyhjensin postilootan aamulla ja siellä oli vain mainoslehtiä (Anttilan top-ten -lehtiö, Veikon kone -mainoslehti, jne.), ei esimerkiksi yhtään laskua. Oliskohan nuo mainokset sitten tulleet joskus eilen illalla (tarkistin postin eilen joskus kolmen aikaan, joten sen jälkeen olis saattanut tulla)? Ainakin tuolla PS3-hypeaiheessa joku kehotti käymään postiluukulla uudestaan kahden aikaan... Hmm hmm.
Miten aikaisin teille tulee posti? Itse saan oottaa aina tonne kello 13-15 aikavälille, tosin täälläpäin keskustaan jaetaan paketit melkeinpä viimeisenä.

oliskohan pomo armollinen tänään...
 oliskohan pomo armollinen tänään... Ja kohta tulisi vielä assassins creed sekä saints row ja skyrim. Liikaa hyvää samaan aikaan.
 Ja kohta tulisi vielä assassins creed sekä saints row ja skyrim. Liikaa hyvää samaan aikaan. Kiitos verkkokauppa kun paketoit pelit hyvin.. No mut tärkeintä et peli on ehjä joten pelaamaan ->
 Kiitos verkkokauppa kun paketoit pelit hyvin.. No mut tärkeintä et peli on ehjä joten pelaamaan -> VPD:stä kyllä tuli PC-versio jo eilen, mutta koneen näytönohjain vittuilee niin ei sitäkään sitten pääse korkkaamaan. Voi herranen aika, kun nyt koetellaan
 VPD:stä kyllä tuli PC-versio jo eilen, mutta koneen näytönohjain vittuilee niin ei sitäkään sitten pääse korkkaamaan. Voi herranen aika, kun nyt koetellaan 
 (eli noin kaks viikkoa sitten)
 (eli noin kaks viikkoa sitten) (kivijalkakauppa, maahantuojan toimituksella kuulemma vähän kestää)
 (kivijalkakauppa, maahantuojan toimituksella kuulemma vähän kestää)