Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -Liiga [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Defored
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Tulee että yhteys vastustajaan katkennut, kun hyväksyy toisen pelikutsun.

Eikö toimi hupipeleinäkään? Ihme juttu kyllä...

Omat statsit varmaan 6-0-1 :rolleyes: no jos ei nyt mitään hirveää romahdusta tule niin jatkopaikassa kiinni.

Uudet kokoonpanot tuli!
Oli peli juuri kesken larpppia vastaan, 2½ erää pelattuna tilanteessa 6-3 meikäläiselle. Sovittiin, että jätetään tohon tilanteeseen.
3. peli pelattiin hupipelinä, Ducks - Coyotes 8-5

Viimeksi muokannut moderaattori:

Lohko3 kaatui kokoonpanopäivityksen myötä, uusi liiga on tehty ja siitä infoa lähetettyä lohkon jäsenille boksin puolella. Sarjataulukko tällä hetkellä:

Pelaaja------V------H--------JAH------TM------- PM------P
Maiqqi------11------1---------0--------60--------39------22
11-----------10-------2---------0--------64---------33------20
Hevis------ 4-------7---------1---------39--------51-------9
MiKiM-------1-------6---------2--------18---------32------4
Larppp-----1-------8---------0-------- 23--------50------2

Jäljellä olevat pelit: MiKiM-Larppp x3

Ylläolevasta taulukosta voi valittaa jos huomaa kokevansa suurta vääryyttä, ei ollut ihan nopea juttu laskea näitä keskeytyneitä pelejä tuonne taulukkoon :)

Koittakaas pelata nuo pelit pois ennen tiistaita (NHL tradeline) niin ei tarvitse kolmatta liigaa tehdä.

Maiqqi tuossa taisi jotain puhua "taistelusta" lohkovoitosta, itse en siinä suurempaa taistelua näe kun en voi enää tuloksiin vaikuttaa :D

Mun maaliero on 12-20, tuossa näkyy tällä hetkellä ne kaksi keskeytynyttä ottelua, joista on merkattu minulle 0-3 tappiot. Jos niillä nyt jotain merkitystä on.

Tosiaan resetoin modeemin ja reitittimen eikä auttanut vieläkään. Vika taitaa olla modeemin NAT:ssa, sillä en saa sitä pois päältä. Tai saan, mutta sillattuna yhteytenä netti ei tunnu toimivan ollenkaan. Modeemina toimii Telewellin EA-501 v3 (b) ja reititin on Siemensin Gigaset SE505. Olen avannut erikseen tuohon modeemiin tuon nhl11 vaatiman 3074 portin auki, mutta se ei näköjään vielä yksistään riitä.

Kaikki avut otetaan vastaan.

Kokeillaan pelejä maiqqin ja larppin kanssa sunnuntaina uudestaan, minulla menee tämä ja huominen päivä töiden merkeissä.

Eli rosteripäivityksen takia kaikki liigat täytyy nyt uusia, kaikille ykköslohkolaisille on pistetty livessä viestiä ja katsokaa sieltä vanhasta liigasta mitä pelejä on jäljellä ja pelatkaa ne uudessa.

En vielä ala sarja-taulukkoa väsäilemään, kun siellä näyttää olevan paljon pelejä vielä kesken.

Noniin meikäläinen olisi taas menossa mukana. Tänään voisin ruveta pelaamaan pelejä pois, ettei minun takia jää liiga polkemaan paikalleen. Oisko lohko 2 ukkoja linjoilla tänään jossain vaiheessa..

Onko rosteripäivitys muuten taas kaatanu liigan ja tarvitseeko tehdä uusi? On tää kyllä mekoista pelleilyä näitten EA:n systeemien kanssa..

Tein taas uuden liigan meidän lohkolle. Nimi: KFIN lohko2 uusin salasana: lohko2

Tuli tänään aikaisemmin pelattua todella jännittävät pelit pedrofonia vastaan. En nyt jaksa mitään hirveää selostusta alkaa kirjottamaan, joten lyhyesti: Ensimmäinen peli jatko ajalle 3-3 tilanteessa ja voittomaali oli aika sähellystä: OT Winner | EA SPORTS 4-3 eka peli minulle. Toinen peli päättyi minulle 5-4 hirveään pedrofoni myllytykseen lopussa.

Toi lohko1 ei oikee tunnu etenevän mihkää suuntaa :mad: kohta oo 2 viikkoo päässy pelaa peliäkää.
Yks harjottelee jo varmaa kolmatta viikkoo ja toisii ei vaa näy

Juup, Deforedin kanssa eilen oli melkosen hauskat väännöt, en tainnut itse johtoon päästä kertaakaan, mutta näitä yhden maalin pelejä on hauska pelata kuitenkin. Hieman jäi hämäämään toisessa pelissä sössimäni rankkari, jossa peli vihellettiin kesken kaiken poikki, näitä tosin on sattunut omalle kohdalle useampiakin. Viimeinen peli sitten pääsi repeämään muistaakseni 4-0 tulokseen. Mutta saipahan sitä sentään yhden pisteen napattua ennakkosuosikilta:)

Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Taas linjoilla 15 eteenpäin aina 19 asti ja uudestaan 22 maissa. Saas nähdä jos toimisi jo pelit maiqqia ja larppia vastaan... :confused:

Jaahas, lähetin tuolle Kormylle vähän viestiä boxilla. Jos vielä quittailee, niin seuraavaan liigaan ei ole asiaa. Asiasta kukkaruukkuun, mites muut lohkot edityvät? Ykkös lohkossa vissiin noin puolet peleistä vielä pelaamatta.

Dääm, väärinkäsitys. Luulin, että molemmat tarkoittivat Kormya...en tiedä miten niin päättelin. En sitten tiedä ketä armks tarkoitti?:confused: Noh jatketaan.

noh ei sitten jatkossa enää poistumisia, vaikuttaa maalieroon.

olisko tietoa starttaako enää uutta turneeta ku saatte tän pelattua?
se joka osaa asiasta kertoa tai on järkkäämässä uutta nii saisko pm viestiä sitten;)

Ylös Bottom