Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -Liiga [X360]

Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Joo ei maistunu ei, metrin päästä täysin tyhjästä YLI. Meni muutenkin toisessa pelissä maku samantien koko hommasta kun Brodeur jäi jumittamaan ylivoimalla omalle tolpalleen ja vedit siitä tyhjiin 1-0 viivalta. Ei paljoa napannut siitä eteenpäin kuten varmaan huomasit (joo omasta syötöstä tuli kiekko sulle, mutta en nähny että maalivahti jäi jumiin tolppaan.). :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Lohko3 sarjataulukko taas ajantasalla. Jäljellä olevat pelit MiKiM-Larppp x3. Maiqqi varmisti lohkovoiton ja 11 toinen suora jatkoon menijä. MiKiM nousee Heviksen ohi karsijan paikalle jos voittaa kaikki loput pelinsä, muuten Hevis karsimaan. Panosta siis vielä jäljellä lohkon viimeisissä peleissä :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Joo voitto tuli viimeisistä peleistä Larpp:ia vastaan, 4-2, 3-0 ja 5-4ja.

Ensimmäinen peli oli todella tiukka Larppin kanssa, ensin minulle 2-0 ja hetki niin peli oli tasoissa. Viimeisessä erässä onnistuin kuitenkin ratkaisemaan pelin ylivoimalla. Toinen oli aika nihkeää puurtamista ja maalit vähissä.

Viimeinen peli taas ihan jäätävää hulabaloota. :D Ensin 3-0 mulle, siitä hetki niin kavennus 3-1 larppille. Sitten Larpp ottaa jäähyn ja multa mokke pois, syöttö pakille mutta vitut se oo kerinny vielä kentälle ja pistän omiin TYHJIIN. Hetken päästä minulle 4min jäähyä ja sen lopussa teen av:lla 4-2. Lopussa Larppille 2 tahtomaalia ja peli jatkoajalle. Siellä Larppille jäähy ja yv:llä ratkaisu.

Maiqqia vastaan ei onnistunut mikään, omiin meni kaikki ja itse en saanut edes tyhjiin. :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Joo ja tosiaan yhteysvika oli mun päässä reitittimessä, sen kun otti välistä pois niin rupesi pelit toimimaan. Täytyy jatkossa pelata siis ilman sitä... Lohko 3 siis taitaa olla lopullisesti näin?


Pelaaja------V------H--------JAH------TM------- PM------P
Maiqqi------11------1---------0--------60--------39------22
11-----------10-------2---------0--------64---------33------20
MiKiM-------4-------6---------2--------30---------38------10
Hevis------ 4-------7---------1---------39--------51-------9
Larppp-----1-------10---------1-------- 29--------62------3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Aijai, Lohko 3 näytti olevan tiukka taistelu kolmannesta paikasta. No hyvä, että saitte lohkon pelattua. Lohko1:ssä on ollut vähän hiljaista. Kaksi peliä Kormya vastaan jäljellä, mutta silloin kun hän on paikalla niin ei ole pelannut eikä pariin päivään näkynyt ollenkaan paikalla. Kolme peliä vain Kormylla pelattu 3,5 viikossa. Eli aktiivisuutta vähän sinnepäin ja myös muille, jotka ovat jäljessä muista.

Runkosarjan pelit olisi hyvä saada vähintään parin viikon sisään pelattua. Pitää ottaa kohta uutta naamaa tilalle.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Runkosarjan pelit olisi hyvä saada vähintään parin viikon sisään pelattua. Pitää ottaa kohta uutta naamaa tilalle.

En kyllä pidä ajatuksesta, että otetaan uusia mukaan tähän. Jos kuukaudessa pelaaja saa pelattua 3 peliä, ja odotetaan että 2 viikossa pelaisi loput, mutta ei saa pelattua ja otetaan uusi tilalle niin ei tälläset liigat tule päätökseen ikinä. Minun mielestäni näillä pelaajilla mennään, parin viikon päästä pahimmat jarruttelijat voidaan poistaa liigasta. Tuossa on kuitenkin vielä välisarjakin ennen pleijareita, joten jos nyt saataisin tämä pelattua ja sitten mahdolliseen seuraavaan liigaan uudet mukaan.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

En kyllä pidä ajatuksesta, että otetaan uusia mukaan tähän. Jos kuukaudessa pelaaja saa pelattua 3 peliä, ja odotetaan että 2 viikossa pelaisi loput, mutta ei saa pelattua ja otetaan uusi tilalle niin ei tälläset liigat tule päätökseen ikinä. Minun mielestäni näillä pelaajilla mennään, parin viikon päästä pahimmat jarruttelijat voidaan poistaa liigasta. Tuossa on kuitenkin vielä välisarjakin ennen pleijareita, joten jos nyt saataisin tämä pelattua ja sitten mahdolliseen seuraavaan liigaan uudet mukaan.

En nyt enään parin viikon päästä ottaisi ketään uutta tilalle, jos viestini niin antoi ymmärtää mutta nyt samantien voisi ottaa, kun ei tuo yksi näytä saavan peliä aikaiseksi kenenkään kanssa. Sciensist siellä jo aikaisemmin ilmoittikin olevasa varasijalla ja lupali pelata pelinsä mahdollisimmat nopeasti pois. Mitäs muut ykköslohkolaiset ovat mieltä? Otetaanko tuo Sciencist tilalle vai annetaanko Kormylle mahdollisuus?

Oma vikanihan tämä on, kun en minkäänlaista aikarajaa pistänyt runkosarjalle, kun liiga starttasi. No seuraavassa liigassa ollaan taas viisampia...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Joo oli tiukkaa loppuun asti enkä edes itse tiedostanut sitä. Pelailin nimittäin viimeiset pelit larppia vastaan niin etten tiennyt sarjataulukosta mitään. Oletin olevani jo ulkona jatkosta, mutta pelien jälkeen tuli vilkaistua taulukkoa ja nousinkin pisteellä ohi heviksen. :D

Se näissä liigoissa on ettei aina voi muistaa kaikkea kun alkaa järkkäämään, mutta hyvin tämä on kai sujunut pääosin. Vaikken lohko1:een kuulukaan niin ei tätä hommaa nyt kannata yhden lusmun takia viivästyttää? Moni varmaan haluaisi päästä pelaamaan pelinsä loppuun. Sciencist tilalle ja deadline mihin mennessä pelit pelattuna?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

No sciencist tuli sitten ykköslohkoon kormyn tilalle. Ihan aktiiviselta kaverilta vaikuttaa ja pelattiin nyt kaksi peliäkin

Defored - Sciencist 3-0
Defored - Sciencist 2-3

Jälkimmäisessä pelissä oli vähän draamaa mukana, kun sciencist saa 5min jäähyn pelin lopulla. Jäähyn aikana kiekko kilahti tolppaan ainakin kolmesti ja muuten se kului, kun haeskelin sciencistin purkukiekkoja omalta alueelta :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Vauhtia oli pelissä ja kohta kolmas matsi alta pois ku vieraat lähtee.

Muut 1 lohkon jannut tänään 19 asti pelaan niin monta kun kerkeän sitten huomenna lisää.:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

No sciencist tuli sitten ykköslohkoon kormyn tilalle. Ihan aktiiviselta kaverilta vaikuttaa ja pelattiin nyt kaksi peliäkin

Defored - Sciencist 3-0
Defored - Sciencist 2-3

Jälkimmäisessä pelissä oli vähän draamaa mukana, kun sciencist saa 5min jäähyn pelin lopulla. Jäähyn aikana kiekko kilahti tolppaan ainakin kolmesti ja muuten se kului, kun haeskelin sciencistin purkukiekkoja omalta alueelta :D

Eka matsi Greizirambox pelattu 3-2 mulle voitto.
Eka matsi armks 1-0 maali ja kaveri lähti. sit valitus viesti perään että "tylsin peli ikinä"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

4 matsia pelattu ekapäivänä ja tänään ei enempää kerkee joten huomenna sit ku on onlinessä pelaajia niin laittakee haaste tai viestiä

3-0 tappio defo
3-2 voitto defo
3-2 voitto Greisi
1-0 voitto armks leavas pelistä tahallaan ku ei napannu.

joten saldo on ihan hyvä eka 1\3 peleistä.

defolla oli kyllä fairplay meininki vaikka itse suht fyysistä pelaankin.
greizillä sit taas paskaa tuuria ku ei maalit tullu mutta 3erä 15min pelattu 3-0 nousi maalin päähän.
Armks meni sit hermot ilmeisesti ku oli aika purkkaa tuo matsi mutta koitamma sit vaikka huomenna josko ois parempi mieli.:p

Pedrofoni ei ole vastannu friend invitee vielä vaikka online onkin kait se oli kans tässä 1 lohkossa?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Eka matsi Greizirambox pelattu 3-2 mulle voitto.
Eka matsi armks 1-0 maali ja kaveri lähti. sit valitus viesti perään että "tylsin peli ikinä"

jaaha tää oliki näit kfin pelei :cool: enpä tajunnu kattoo tänne et sut on otettu liigaa mukaa
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

No huomenna sit uusiksi nuo loput ja asenne mukaan :O

laitoin kaikille lohkon jäsenille f-invitet ja sitä mukaan haasteltu sakkia, mutta yks peli sinne tänne ota noista kahdesta nahka takas:D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Joo oisin kyl pelannu loppuu jos oisin tienny täst pelaajavaihdoksest
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Lohko1 Tilanne:
Nimi-----V---H---JH---TM---PM---Pts
Defored --9---1---1---48---27---19
GreiziRamboX --6---3---0---31---25---15
-------------------------------
aRMks --2---6---2---28---38---6
-------------------------------
Boneaunt --3---1---0---6---8---6
Pedrofoni --1---6---1---20---33---3

Onhan noita pelejä vielä jäljellä, mutta käytännössä kaikki jatkopaikat ovat jo selvät. Ainoastaan Kormy voi uhata aRMksin kolmatta sijaa :/

Korjailtu vähän nyt pitäisi olla kunnossa :)


rambolla pitäs olla 12 pojoo ei 15.
ja
maalisuhde on ittellä ainaki väärin. 7 tehtyä ja 4 päästettyä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom