Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -Liiga [X360]

Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

olisko tietoa starttaako enää uutta turneeta ku saatte tän pelattua?
se joka osaa asiasta kertoa tai on järkkäämässä uutta nii saisko pm viestiä sitten;)

Puheitten perusteel ois vissii uutta tulos ja täs voi nyt hetki mennä ennenku tää meneillää oleva on saatu pelattuu.

Eiks tolle kormylle jo vois sanoo jotaa ku lohko 1:sen tilanne taitaa olla se, että sitä vissii ootellaa eikä kaveri oo vieläkä joininu toho uutee liigaa mikä tehtii ku ne rosteripäivitykset tuli
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Puheitten perusteel ois vissii uutta tulos ja täs voi nyt hetki mennä ennenku tää meneillää oleva on saatu pelattuu.

Eiks tolle kormylle jo vois sanoo jotaa ku lohko 1:sen tilanne taitaa olla se, että sitä vissii ootellaa eikä kaveri oo vieläkä joininu toho uutee liigaa mikä tehtii ku ne rosteripäivitykset tuli

Olen lähettäny kyseiselle herralle(rouvalle?) viestiä boxissa jo pariin otteeseen, että liittyisi uuteen, mutta ei ole liittynyt eikä vastannut viesteihin. On kyllä ollut vissiin vielä Online kun viestit olen lähettänyt. Jos ei häntä ala näkymään nyt tällä viikolla, niin kohta aletaan ottaa uutta tilalle. Sciensic siellä näköjään varmaan haluaisi tulla varasijalle?

Olisi myös kiva kuulla miten muissa lohkoissa menee. Paljon pelejä vielä jäljellä?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Lohko 2 tilanne 2.3 :

Rangers 7 2 0 47 18 14
Dallas 5 3 1 31 22 11
-----------------------
Boston 3 4 1 23 28 7
-----------------------
Philadelphia 3 0 0 18 6 6
Calgary 0 7 0 5 50 0

Taulukossa on: joukkue, voitot, häviöt, Ja-häviöt, tehdyt/päästetyt maalit ja pisteet
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Omasta mielestäni voitais vaihtaa kormy sciensicciin vaikka heti...

voisin kyllä tulla sekaan vaikka heti johonki lohkoon semmosen tilalle joka ei ole pelannut pelejä.

itse olen vuorotöissä niin kerkeän kyllä pelit aamuisin\iltaisin\öisin pelaan pois
tänään ainut päivä jolloin en kerkeä mutta 23---> eteenpäin olisin taas iskussa.

ottakeees vaikka vote asiasta körmystä ja minusta että otattako sekaan.

Gt: Boneaunt:cool:
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Onko maiqqi tai larpp tänää lohko3:ssa linjoilla? Voisi kokeilla jos saataisiin pelit pelattua.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

voisin kyllä tulla sekaan vaikka heti johonki lohkoon semmosen tilalle joka ei ole pelannut pelejä.

itse olen vuorotöissä niin kerkeän kyllä pelit aamuisin\iltaisin\öisin pelaan pois
tänään ainut päivä jolloin en kerkeä mutta 23---> eteenpäin olisin taas iskussa.

ottakeees vaikka vote asiasta körmystä ja minusta että otattako sekaan.

Gt: Boneaunt:cool:

No se kormy joiniki vihdoin toho liigaa ja pelas jopa yhen pelinki
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

No ilmotelkaa jos pääsen sekaan jonku tilalle pelaan.
varmasti pelaan otteluni pois heti kun on mahdollista "riippuen tietenkin" lohkon läsnäolijoista .
:D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Saatiin mikimin kanssa kokonaista yksi peli ja puolikas erä pelattua :eek::rolleyes:. Toisessa pelissä alkoi sitten tajuton lagi ja lopulta yhteys katkesi. Seuraavaa ei saanutkaan enää aloitettua..

Eli tota toista ottelua ei laskuihin, otetaan se mikimin kannsa sitten uudestaan (jos saadaan:rolleyes:)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Jumalauta mitä paskaa tämä peli oikeasti on. Vihdoin viimein jostain käsittämättömästä syystä saatiin pelit toimimaan ja maiqqi vei ensimmäisen jäähyrikkaan pelin 4-2. Ei lagaamista tms. Toinen pelikin päästiin aloittamaan ja ihan hirveä lagitus ja lopulta peli katkesi ja meni siinä samassa boxikin jumiin. Sen jälkeen ei pienintäkään toivoa että olisi peli toiminut.

Tekisi mieli heitää vesilintua koko helvetin pelillä, en voi ymmärtää mikä tuossa mättää. Johtuuko sitten kuun asennosta, tuulen suunnasta vaiko kenties ea:n "tänään ette pelaa" politiikasta, mutta paskaa tuo koodi on. Mikään muu peli ei ole kertaakaan ollut noin hankala online-pelien osalta.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Ihme juttu tosiaan. No hyvä, että saitte yhden pelin sentään :D On kyllä ea:n kusi servut täyttä schaissea muihin peleihin verrattuna. Itsellä ei ole koskaan tapahtunut kyllä noin, ettei peliä saa aikaiseksi, mutta yhteys on katkeillut ja joskus hirveä lagi.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Millos temetos on linjoilla et saataisiin pelit pelattua? muuten olisikin jo kaikki pelattuna, ja yllättävän hyvin on mennyt alkuvaikeuksien jälkeen, eikä itselläni ole ollut mitään ongelmia pelien kanssa.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Lohko3 sarjataulukkoa päivitetty yhden pelin verran, löytyy sivulta 5.

Tuli muuten taas uusi kokoonpanopäivitys, ehdottaisin, että lohko3 pelit (MiKiM-Maiqqi x2 ja MiKiM-Larppp x3) pelataan hupipelinä, ja ilmoitatte tulokset sitten tänne. Pelejä niin vähän jäljellä, että on turha enää tehdä uutta liigaa.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Perskules, menee vaikeeks tää homma. Lohko1 voitaisiin myös pelata hupi peleinä, jos sopii? Kuulemma nyt, kun trade deadline meni jo niin uusia rosteripäivityksiä ei pitäisi enää tulla. Eli ehkä jopa seuraava liiga voitaisiin pelata normaalisti :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

joo minulle sopii ainakin hupipeleinä loput jos tuo uusikin lohko3 lakkaa toimimasta. Kun nyt vaan yhteydet pelaisi. Siitähän tämä homma on ollut kiinni. :mad:
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Lohko3 sarjataulukkoa päivitetty yhden pelin verran, löytyy sivulta 5.

Tuli muuten taas uusi kokoonpanopäivitys, ehdottaisin, että lohko3 pelit (MiKiM-Maiqqi x2 ja MiKiM-Larppp x3) pelataan hupipelinä, ja ilmoitatte tulokset sitten tänne. Pelejä niin vähän jäljellä, että on turha enää tehdä uutta liigaa.

No kai sitä voidaan ilman Hilleriä pelata :p, kunhan nyt edes saadaan peliä.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Pelattii kormyn kaa hupipelinä yks peli ja päätty 2-1 mulle eli yks peli ois viel kormyn kaa pelattava ni sit ois mun pelit pelattu
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Joo kokeilen jos tänään vielä kerran säätäisi modeemin ja reitittimen asetukset uudestaan ja alkaisi toimimaan tämä helvetin änärikin kunnolla. Tai muuten tosiaan tuntuu pelaavan kaikki pelimuodot, mutta maiqqin ja larppin kanssa yhteydenmuodostus ei onnistu, pois lukien se yksi kerta. :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Lohko1 Tilanne:
Nimi-------V---H---JAH---TM---PM---Pts
Defored --10---1---1---61---34---21
GreiziRamboX --8---4---0---40---30---16
-------------------------------
Pedrofoni --5---6---1---39---39---11
-------------------------------
Boneaunt --5---6---1---21---40---11
aRMks --2---8---2---30---43---6

Jäljellä: Boneaunt - Pedrofoni 2x

Korjailtu vähän nyt pitäisi olla kunnossa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Lohko1 Tilanne:

Defored 9--0--1--48--27--19
GreiziRamboX 6--2--0--31--23--12
-------------------------------
aRMks 4--5--2--28--21--38--8
-------------------------------
Pedrofoni 1--6--1--20--33--3
Kormy99 0--3--0--3--15--0

Onhan noita pelejä vielä jäljellä, mutta käytännössä kaikki jatkopaikat ovat jo selvät. Ainoastaan Kormy voi uhata aRMksin kolmatta sijaa :/

Eiks mul pitäs olla 10p
 
Ylös Bottom