Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL11: FFL2-Stanley Cup : FFL-sivuilta siirretty liiga MA 16.5!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL11: FFL2-Stanley Cup : FFL-sivuilta siirretty liiga MA 16.5!

Duunis olin katsotaan jos satutaan tänään samoihin aikoihin onlinee.. :P
Ni vois nuijii röhniksen..

Too late :( menee huomiseen ku juti ja kurri on tulossa syömään katkarapuleipiä ja hakemaan nilkkatulehdusta.

Ilmeisesti muut ku minä ja PetteriFIN ei oo pelannut?? PISTÄKÄÄHÄN POFFIKIEKKOA JÄÄHÄN, SAADAAN KANNUT JAKOON JA MARMORITAULUUN KAIVERRUKSET ;)!!

oottelen röhnistä onlines milloin aloitellaaa?

Eikö mikään ottelupari ole aloittanut? julbero ja röhnis ilmeisesti mutta missäs muut munii ?? Näissä peleissä ei ole niin tulipallohoppu ku tossa runkkarissa mutta ei näitäkään matseja ihan loputtomasti odotella!!!

Tänne ketjuun siis ilmoitusta pelatuista matseista niin TJ & muut pysyy kärryillä siitä missä mennään...

Ok, onnea jatkopaikasta ;). Alotussivun tilanneseuranta päivitetty!

Eihän ne Vancouverin siivet kauas kantaneet. Pahoittelut kaikille kenen kanssa tuli lagipelejä pelattua, huomasin että pleikkari jostain syytä käytti langatonta verkkoa ja siirtonopeus oli n. 5mb. Heti kun tajusi ruveta käyttämään kiinteää yhteyttä nopeus nousi 50mb ja lagit läks...

Yv:tä laitettu Lucciukin suuntaan eilen. Ite olin vkl poissa kotoa, eli pelaaminen mahdotonta. Nyt ma, ti Ducks klo 17 eteen päin ja koko to valmiina pelaamaan. Myös ke myöhäisillan kamppailut mahdollisia.

Omalla kohdalla tullu vkl aikana sellanen muutos suunnitelmiin että oon lähössä etelään tossa la 4.6 viikoks. Eli toivottavasti tän viikon aikana omat pelit ehdin pelata. Omalta osalta lupaan totta kai olla aktiivinen.

Laitahan Lucci ilmotusta jonnekkin monelta esim. tänään ehittäis meijän ottelupari tahkota läpi.

Jees toivotaan että ehdit, no kun voitat lukin tänään niin tuut mua vastaan... --> voin lähettää sut nopeahkolla aikataululla lomareissulles kera rantapallojen :P... no joo runkkarissa otin kaks kertaa kuokkaan, että vähä hampaan kolossa ;)

Jees toivotaan että ehdit, no kun voitat lukin tänään niin tuut mua vastaan... --> voin lähettää sut nopeahkolla aikataululla lomareissulles kera rantapallojen :P... no joo runkkarissa otin kaks kertaa kuokkaan, että vähä hampaan kolossa ;)

Joo, niissä peleissä tais muutama onnekas pomppu tulla;) Mielellään revanssin otan, ei ne rantapallotkaan niin vastemielinen ajatus tähän ajankohtaan oo;) Ei kuitenkaan pidä vielä hätiköidä, Lucci vastassa ennen muita. Runkkarissa pari kovaa vääntöä joista toinen hävittiin jatkoajan jälkeen. siitä sitte lähtiki häviöputki joka kesti loput 4 peliä.. Eli Ducksit ollu syväjäässä viimiset 5 peliä.. Noh, katellaan!

Lucci kerkee tänään pelaa. oon linjoilla nyt ja päivystelen siellä. Teen meille liigan valmiiks ja laitan kutsun sulle (wekinho).

New Jersey olis nyt valmiina tiputtaan play off hokin (ja hanskat) jäähän. Voin myöskin tehdä meille sarjan poffeja varten.

dit: sarja luotu ja ronia paiskattu kutsulla :angry: :ylos:

Jees, saatiin Lucciukin kaa pelattua omat ottelumme. Lucci vei kaks ekaa peliä ja Ducks sen jälkeen kolme.

Tiukkaa ja jäähyrikasta vääntöä varsinki viimeset pelit. Kiitokset Lucille peleistä ja liigan luonnista.

Huomaa että playoff ensikertalaisen kädet tutis paikoitelle.. Miksa saa siis nyt oman revanssinsa ankkalaumaa vastaan!

Jees, saatiin Lucciukin kaa pelattua omat ottelumme. Lucci vei kaks ekaa peliä ja Ducks sen jälkeen kolme.

Tiukkaa ja jäähyrikasta vääntöä varsinki viimeset pelit. Kiitokset Lucille peleistä ja liigan luonnista.

Huomaa että playoff ensikertalaisen kädet tutis paikoitelle.. Miksa saa siis nyt oman revanssinsa ankkalaumaa vastaan!

Ok, onnea wekinho! Aikas hieno nousu tainnut olla ku selkä seinää vasten nousee jatkopaikalle. Olisin nyt kehissä tonne 22 asti ja sit myöhemminkin vielä kunhan vaimo sanoo zzzzz. Jaksatko jo tänään pelata?

Eli mä pelaan julberoo vastaan. Tänä iltana voidaan vaikka alotella jos vain käy.

Ok, onnea wekinho! Aikas hieno nousu tainnut olla ku selkä seinää vasten nousee jatkopaikalle. Olisin nyt kehissä tonne 22 asti ja sit myöhemminkin vielä kunhan vaimo sanoo zzzzz. Jaksatko jo tänään pelata?

Voisin yhen tai max kaks pelata. Jos aloteltais joskus 21? Teetkö vaikka liigan ni liityn sitte ku aletaan pelaamaan?

Voisin yhen tai max kaks pelata. Jos aloteltais joskus 21? Teetkö vaikka liigan ni liityn sitte ku aletaan pelaamaan?

Joo käy...jatketaanko silloin myöhäisillassa sit vai huomenna? Mulle kävis tänään parhaiten...

E. Liiga luotu ja oon pelivalmiudessa saman tien... klo 22 täytyy tosiaan häippästä että jos pääset jo nyt pelaamaan niin kävis mulle mainiosti!

Katellaan sitte niitä myöhäisillan pelejä noiden jälkeen? Riippuu vähän moneen asti menee ja myös fiiliksestä. Eli anna pari voittoa ni eiköhän sovi;)

Ylös Bottom