Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morjensta mieheen! Täällä nyt hakisi laitahyökkääjä sopivaa seuraa itselleen. Myös pakkina pelaaminen luonnistuu oletettavan tyydyttävästi. NHL 11 on tullut pelattua 400 peliä ja samalla tykitetty noin 527 maalia erään kerhon kanssa, mutta kokemusta löytyy kaukaa takaa. Ensimmäisen NHL:n ostin 2004 ja siitä asti olen pyörinyt jääkiekon pyörteissä mukana. Ennen minulla oli yksinomaan lätkää varten tehty PSN accountti, mutta nyt tässä vaiheessa päätin yhdistä sen nykyiseen "Emo"-tunnukseen. PS3:sen hankin heti sen tultua markkinoille, mutta siinä välissä on ehtinyt tulemaan jos monenmonta erinimistä tunnusta. Nyt pitäisi tämä nykyinen kuitenkin pysyä.

Tosiaan, pelillisistä puolistani. Yleensä olen toiminut kerhomme maalihaina, eli löydän maalipaikat milloin tahansa. Joskus kuitenkin ne helpoimmat paikat tulee mokattua ja sitten saatua maali jostain vaikeammasta kulmasta (puhuu mies joka laukaisi keskikentältä vastustajan ylämummoon viisi sekuntia ennen pelin loppua tilanteessa 2-3). Pakko sanoa että en ottaisi itseäni pakiksi mihinkään joukkueseen. Olen tavallaan hieman liian rauhaton siihen pestiin. Mutta totta kai puolustaa osaan kun haluan, kun hyökkääjänä sekä puolustamista/että hyökkäämistä tulee aika tasapaksuisesti, joten ei ehdi puolustamiseenkaan "kyllästyä". Että kyllä sitä ihan puolustamiseenkin keskittyy tilanteen tullessa.

Yhteensä sain NHL:stä saldoksi 1000-1100 pistettä. Niillä mennään eteenpäin ja homma pelaa.

Joten, ottakaa yhteyttä, pidän tosin tässä nyt NHL taukoa että sitten NHL 12 ilmestyessä syöksyn takaisin jääpinnoille :)

Clubremix_Guetta
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC Piiskaajat hakee luotettavaa ja pelikirjaa noudattavaa puolustavaa puolustajaa. Ei höntyillä ajelemaan pommeja, vaan maltillisesti hoidetaan oma ruutu. Legendakorttia, sekä kokemusta pitää omata puolustamisesta!

Pelaamme Eliittidivisioonassa, kauden statsit (kunhan vaan päivittyisivät) arviolta 30-13-0. Viimeaikoina ollut hyviä pelejä ja saatu tehokkaat vahvistukset hyökkäyspäähän. Pakkiosasto tarvitsee kuitenkin lisää pelaajia, sillä ei pari pelaajaa aina kuitenkaan online ole jos hyökkääjiä olisikin.

Tämä hakuilmoitus pelaajille, jotka ovat nyt ilman tiimiä ja haluavat kokeilemaan siipiään uuteen tiimiin, tryout kestää NHL11 loppuajan. Tryoutit arvioidaan NHL12 julkaisun aikoihin ja lisää rekrytään tarvittaessa. Tuleppa tiimiin ja vakuuta meidät!

Viestiä PSN: Tukka_
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Moro! elikkä hyvätasoinen joukkue olisi hakusessa :D olen xbox puolella aikaisemmin pelannut nhl 09 asti hyvässä suomalais jengissä ja nyt ajattelin tulla ps3 puolelle kokeilemaan miltä pelit maistuu. elikkä tällä hetkellä kenttäpelaajana pelejä pitkälti yli 1000 (tarkkaa en nyt muista) ja pelipaikkana sellainen jokapaikan höylä oikeastaan. tehoja kertyy yleensä n. 2 pistettä per peli keskiarvolla. maalivahtia myös lähes 700 peliä pelannut joten sekin homma hoituu tarvittaessa. turnauksiin olen myös osallistunut esim. console hockeyn järjestämiin ehl turnauksiin. viimeisin joukkue missä olin maalivahtina kyseisessä turnauksessa tuli hopealle xbox puolella. rento, hauska ja osaava pelaaja tästä nyt eniten tarjoavalle :D
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

työmyyrä etsii vapaata aktiivista seuraa. alotin nhl11 EAShl sen verran myöhään että vasta veteraani kortti löytyy, mutta olen todella aktiivinen pelaaja. Joka päivä yritän pelata kun töistä pääsee, siinä kuuden maissa about :D mutta jos vaan on vapaita seuroja niin ottakee yhteyttä PSN: vepe-
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Täällä myös yksi seuraa etsivä peluri. Pelipaikkana käy periaatteessa mikä vain, mutta pakki voisi olla se mieluisin.

Pelikokemusta ei NHL 11 löydy, koska jätin kyseisen version väliin, mutta 10 tullut hakattua todella paljon.

EASHL myöskin melko uusi kokemus.

YV:llä tavoittaa helpoiten.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Tuossahan on selkeetä ainesta TUK:iin tai WAL:iin. Ei muutakun hakemusta vetämään sinne suuntaan, sieltä löytyy samanhenkistä ja lepposamielistä sakkia peliseuraksi.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

elikkä täällä pakki etsii yhä seuraa, mutta psn id piti vaihtaa Keslerfiniksi.

eli id: Keslerfin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Elikkä NHL 11 SM-kisojen pronssimitalisti etsii joukkuetta.
Näytä liitetiedosto 7431

Taidoista tuskin on epäilystä.
Näytä liitetiedosto 7432 Näytä liitetiedosto 7431 Näytä liitetiedosto 7430

Innostuin tästä esimerkistä niin kovasti, että kaikki tulevat hakemukset on aloitettava tyylillä: Olen kaikkien EHL turnausten syöttöpörssin kakkonen, munan pituudesta tuskin on epäilystä.

Penankin mielestä sä oot hieno heppu Näytä liitetiedosto 7430
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Karalahden jalanjälkiä seurannut, eli keski-euroopassa välivuoden viettänyt aggressiivinen peruspakki hakee joukkuetta. NHL 09 ja 10 tuli väännettyä HCK:ssa, mutta silloin ura kariutui alkoholi ja huumausaine riippuvuuteen. Nyt on taas päästy vapaaksi hoidoista, joten pakko jostain se riippuvuus on löydettävä.

Haen miellellään sitoutuvaa, rentoa ja aktiivista porukkaa. Vaihtuvuutta esiintyisi vain kuolemantapauksien takia ja luistimet riisutaan vasta kun terät ovat kuluneet loppuun. Yhteydenotot mielellään privana. Mikrofööni on tarvittaessa integroituna poskeen.

ps. ei mulla oikeasti ollut ongelmaa aineiden kanssa, vaan muut tekivät siitä ongelman!
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Ajattelin perustaa itsekkin tiimin ja nyt etsinkin sinne pelaajia. Eli kaikki halukkaat voivat ilmottautua. :D PSN: JosHenHut
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Pistetään itsekin hakemus vetämään.

Tullut aiempia Eashl-kausia hakattua tutulla kaveriporukalla, mutta nyt kaivattaisiin uutta haastetta ja isompaa poppoota ympärille.

Pelipaikaksi on muodostunut vahvasti peliä rakentava keskushyökkääjä. Nyt uuden version myötä olen valmis toimimaan myös pakkina(useampien buildien vuoksi), sillä pelitapani on vahvasti puolustava. Tosielämässä pelaan mokkena, joten tuokin osasto on kai pakko korkata tämän version myötä, kun sitä on tullut aiemmin lähinnä silloin tällöin harjoiteltua.

Pelitavoiltani olen varmisteleva, turhaa kikkailua välttävä, kurinalainen ja ehdottoman joukkuepelaaja.
Mikään erityinen maalihai en ole, mutta paikkaa osaan etsiä ja osaan hakea omat pelaajat hyvin hyökkäyspäässä.Aiemmissa änäreissä legenda jäi joko pelimäärän vuoksi vajaaksi(oma joukkue ei järin aktiivinen, eikä laaja), tai sen kivan seikan, että poke checkillä ei saanut joukkupeliä A:ksi. Ronkin enemmin kiekon pois ja katkon syöttölinjat todella tehokkaasti, mutta taklaukset jätän muille. Ainoa asia mitä haluaisin olisi, että joukkueessa olisi opetushaluinen pelaaja, joka treenaisi kuvioita, kikkoja yms. Olen valmis viettämään hyvinkin runsaasti aikaa treenipuolella ja oikeastaan tätä haluaisinkin, joten joukkueen tulisi olla jotain muuta kuin vain pelkkä hupipeli-joukkue.

Ikää on yli pelaajien keski-iän ja mikki/skype löytyy ja fb-profiili myös. Aktiivisuutta pelin ulkopuoliseen toimintaankin löytyy ja peliporukan keskeisiä turnauksia yms. voin järjestää.

Ainoana ongelmana olen perheellinen, joten peliaika joutuu välillä joustamaan, joten senkin vuoksi oman ikäinen/tapainen seura olisi mukavaa. Lisäksi Skyrimin pelaan läpi, joten tuolloin pelimäärät romahtavat hetkeksi.

Niin ja hyppelyä joukkueesta toiseen en harrasta. EASHL:n alusta lähtien joukkueita on ollut peräti 2, joten josko tulevat vuodet kuluisivat samoissa merkeissä.

Yhteydenotot mieluiten tämän foorumin kautta, sillä remontin vuoksi pleikka on pari viikkoa laatikossa.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

murohokiin siitä. Pistä YV:tä tai tule IRC-kanavalle #murohoki niin katsotaan lisää.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

xD Faktat faktoina, en varsinaisesti jaksa muuta kirjoittaa kun tuo on oma paras saavutus. En sitten tiedä pitääkö kirjoittaa, että en osaa pelata mikäli kommentti "taidoista tuskin on epäilystä" on ylimielistä. Sanotaan sitten, että pad pysyy juurijuuri kädessä.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

xD Faktat faktoina, en varsinaisesti jaksa muuta kirjoittaa kun tuo on oma paras saavutus. En sitten tiedä pitääkö kirjoittaa, että en osaa pelata mikäli kommentti "taidoista tuskin on epäilystä" on ylimielistä. Sanotaan sitten, että pad pysyy juurijuuri kädessä.

Ei se aina sitä tarkoita jos yksin osaa pelata, että osaa pelata joukkueelle ;)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Ei se aina sitä tarkoita jos yksin osaa pelata, että osaa pelata joukkueelle ;)

No oikeastaan rooli on pelinrakentaja, en sitten tiedä olenko itse pahemmin viimeistelemässä. Taitaa se syöttö olla peruselementti pelissäni jo pelkästään siksi, että rooli vaatii sen. Eikä tuo kärkkyminenkään minun juttuni oikeastaan ole.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

No oikeastaan rooli on pelinrakentaja, en sitten tiedä olenko itse pahemmin viimeistelemässä. Taitaa se syöttö olla peruselementti pelissäni jo pelkästään siksi, että rooli vaatii sen. Eikä tuo kärkkyminenkään minun juttuni oikeastaan ole.

Kannattaisiko se sitten mainita hakiessasi joukkuetta? Tuskin murto-osa änäristien kisamitali kertoo mitä paikkaa pelaat ja ja millainen pelityylisi on :D
 
Ylös Bottom