LA:n koutsi alkuviikon NHL-vääntöjen jälkeen:
"Ihmettelinkin miten viime viikonloppuna olo oli niin rentoutunut ja mikään ei ahdistanut. Meillä ei ollut ollenkaan pelejä. V*ttu mä vihaan tätä työtä, ei oo ihmisen hommaa ei..Toivottavasti nyt saadaan kaikki paska kerralla alta pois ja siksipä ystävällisesti pyytelisinkin Vancouverin, St.Louisin ja Columbuksen koutseja joukkoineen joskus esiin piiloistaan. Haluan mahdollisimman pian pois katsomasta noita ns. jääkiekko-otteluita missä toinen joukkue tekee mitä huvittaa ja meidän ukot juoksee perässä ja jos kiekko joskus vahingossa saadaankin niin tavoitteena tuntuu olevan aina antaa se mahdollisimman äkkiä takaisin kaverille ettei mene niillä rytmi sekaisin. On kyllä katsottava itse myös peiliin tässä ja suoraan tunnustettava oma avuttomuutensa ja kertoa se julkisesti: minulla ei ole mitään v*tunkaan hajua millaisella pelikirjalla nykyNHL:ssä puolustetaan. Äijät tökkii minkä ehtivät mutta eivät kiekkoon vahingossakaan osu ja sitten jos nostavat mailaa niin aina se v*ttu on kaverin naamassa ja Kings-ukko sen jälkeen boksissa. Taklaavatkin koko ajan ohi ja keräilevät kamojaan kun kaveri miettii maalin edessä että millähän tavalla tällä kertaa laittaisi kiekon maaliin. Hyökkäyspäässä meillä ei sinänsä ole ongelmaa. Jos saataisiin paikkoja niin sitten jouduttaisiin ehkä miettimään miten kiekkoa reppuun laitettaisiin ja viimeistelyongelma voisi olla konkreettinen. Nyt onneksi kaverit eivät paikoille eksy niin ei tarvitse maailmanluokan koutsina keskittyä siihen osa-alueeseen ollenkaan. Los Angeles on paska maa."