Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Niin kuin sanoin niin tottakai ennemmin korjataan pelien tulokset, eihän siitä ole kahta rahaa..

Harmittaa vain kun sarja menettää sen pienen kliimaksin, jota pelaajavaihdot toimiessaan tuo liigaan.

Mut näillä mennään, ainakin säännöt ovat tasapuoliset kaikille ja itse peli todistaa paremmuuden, eikä EA..

Mun mielestä olis melkeinpä parempi ettei näissä olis pelaajavaihtoja ollenkaan. Toki, eihän kukaan pakota treidejä tekemäänkään..;)

Moiski joutuukin tämän illan pelit passaamaan, mutta huomenna uus yritys klo 22 jälkeen

Niin kuin sanoin niin tottakai ennemmin korjataan pelien tulokset, eihän siitä ole kahta rahaa..

Harmittaa vain kun sarja menettää sen pienen kliimaksin, jota pelaajavaihdot toimiessaan tuo liigaan.

Mut näillä mennään, ainakin säännöt ovat tasapuoliset kaikille ja itse peli todistaa paremmuuden, eikä EA..

No juurikin näin, ja tosiaan pelaajavaihdothan ovat vapaaehtoisia eli kukaan ei pakota niitä tekemään. Aiemmilta kausilta kuitenkin tiedän, että täällä liigalaisissa löytyy myös pelaajavaihtojen kannattajia ja tämä mahdollisuus palvelee heitä. Itse päätin jo ennen kauden alkua että pelaan alkuperäisellä rosterilla koko kauden ja muokkaan omaa pelityyliäni tarvittaessa = pelaan kyseisen joukkueen vahvuuksilla. Katotaan nyt, että miten se sitten toimii... Mutta eiköhän paras pelaaja voita joka tapauksessa ja veikkaanpa sen löytyvän juurikin tuolta Devilsin penkin takaa :D

Boston kakkua olisi tarjolla. Jos sais tän runkkarin lusittua niin voi sitten miettiä syntyjä syviä kun miehet pelaa pleijareita.

Varaan Moiskin tanssipartneriksi puolen yön tienoilla jos herra on silloin maisemissa. UCL matsin jälkeen!!

Varaan Moiskin tanssipartneriksi puolen yön tienoilla jos herra on silloin maisemissa. UCL matsin jälkeen!!

Jos Moiski on siinä 22 aikaan linjoilla niin ehdin pelailla mutta liian myöhään ei voi kukkua koska pitää nukkuakkin ennen töitä..

Sen verran väsyny olo on etten viitti ihan ilmasia pisteitä tulla antamaan... katsellaan Moiski joku toinen päivä sopivat matsit!

Nyt olis Kingseillä aikaa hakata pari päivää urakalla sarjoja eteenpäin kun koutsi saikuttaa..Olisko esim. tänään St.Louisia, Vancouveria, Chicagoa tai Calgarya tarjolla? Myös Columbusta vastaan taitaa olla yksi matsi pelaamatta. Huudelkaa vaikka tänne jos pääsette tänään linjoille jossain vaiheessa.

Järjettömän raskas viikko alla, ei juuri ehtiny pelailemaan, mut loppuviikosta näkyy Hurricanes taas linjoilla levänneenä, nälkäisenä ja vihaisena.

LA:n koutsi alkuviikon NHL-vääntöjen jälkeen:

"Ihmettelinkin miten viime viikonloppuna olo oli niin rentoutunut ja mikään ei ahdistanut. Meillä ei ollut ollenkaan pelejä. V*ttu mä vihaan tätä työtä, ei oo ihmisen hommaa ei..Toivottavasti nyt saadaan kaikki paska kerralla alta pois ja siksipä ystävällisesti pyytelisinkin Vancouverin, St.Louisin ja Columbuksen koutseja joukkoineen joskus esiin piiloistaan. Haluan mahdollisimman pian pois katsomasta noita ns. jääkiekko-otteluita missä toinen joukkue tekee mitä huvittaa ja meidän ukot juoksee perässä ja jos kiekko joskus vahingossa saadaankin niin tavoitteena tuntuu olevan aina antaa se mahdollisimman äkkiä takaisin kaverille ettei mene niillä rytmi sekaisin. On kyllä katsottava itse myös peiliin tässä ja suoraan tunnustettava oma avuttomuutensa ja kertoa se julkisesti: minulla ei ole mitään v*tunkaan hajua millaisella pelikirjalla nykyNHL:ssä puolustetaan. Äijät tökkii minkä ehtivät mutta eivät kiekkoon vahingossakaan osu ja sitten jos nostavat mailaa niin aina se v*ttu on kaverin naamassa ja Kings-ukko sen jälkeen boksissa. Taklaavatkin koko ajan ohi ja keräilevät kamojaan kun kaveri miettii maalin edessä että millähän tavalla tällä kertaa laittaisi kiekon maaliin. Hyökkäyspäässä meillä ei sinänsä ole ongelmaa. Jos saataisiin paikkoja niin sitten jouduttaisiin ehkä miettimään miten kiekkoa reppuun laitettaisiin ja viimeistelyongelma voisi olla konkreettinen. Nyt onneksi kaverit eivät paikoille eksy niin ei tarvitse maailmanluokan koutsina keskittyä siihen osa-alueeseen ollenkaan. Los Angeles on paska maa."

LA:n koutsi alkuviikon NHL-vääntöjen jälkeen:

"Ihmettelinkin miten viime viikonloppuna olo oli niin rentoutunut ja mikään ei ahdistanut. Meillä ei ollut ollenkaan pelejä. V*ttu mä vihaan tätä työtä, ei oo ihmisen hommaa ei..Toivottavasti nyt saadaan kaikki paska kerralla alta pois ja siksipä ystävällisesti pyytelisinkin Vancouverin, St.Louisin ja Columbuksen koutseja joukkoineen joskus esiin piiloistaan. Haluan mahdollisimman pian pois katsomasta noita ns. jääkiekko-otteluita missä toinen joukkue tekee mitä huvittaa ja meidän ukot juoksee perässä ja jos kiekko joskus vahingossa saadaankin niin tavoitteena tuntuu olevan aina antaa se mahdollisimman äkkiä takaisin kaverille ettei mene niillä rytmi sekaisin. On kyllä katsottava itse myös peiliin tässä ja suoraan tunnustettava oma avuttomuutensa ja kertoa se julkisesti: minulla ei ole mitään v*tunkaan hajua millaisella pelikirjalla nykyNHL:ssä puolustetaan. Äijät tökkii minkä ehtivät mutta eivät kiekkoon vahingossakaan osu ja sitten jos nostavat mailaa niin aina se v*ttu on kaverin naamassa ja Kings-ukko sen jälkeen boksissa. Taklaavatkin koko ajan ohi ja keräilevät kamojaan kun kaveri miettii maalin edessä että millähän tavalla tällä kertaa laittaisi kiekon maaliin. Hyökkäyspäässä meillä ei sinänsä ole ongelmaa. Jos saataisiin paikkoja niin sitten jouduttaisiin ehkä miettimään miten kiekkoa reppuun laitettaisiin ja viimeistelyongelma voisi olla konkreettinen. Nyt onneksi kaverit eivät paikoille eksy niin ei tarvitse maailmanluokan koutsina keskittyä siihen osa-alueeseen ollenkaan. Los Angeles on paska maa."

Nyt et linjoille jaksa tulla?

Eipä ollu tarjolla joten huomenna uudestaan klo 22 jälkeen. Perjantai onneks pekkanen joten koko ilta tarjolla peliseuraa. Aikaa en osaa sanoa

Olen itse ehtiny aina lähtä nukkumaan ennen ku olet änärin pariin päässy, mutta jos perjantaina oot joskus aikasemmin illasta/iltapäivällä linjoilla niin voitas saada nuo pelimme pelattua.

Ylös Bottom