Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Tilanne lännessä pelaamattomien pelien osalta:

Wekinho -> 0 peliä
naur1s -> 1 peli
sammug_84 -> 1 peli
osmose_76 -> 2 peliä
PetteriFIN -> 2 peliä
Sluibailija -> 2 peliä
Mursu11 -> 3 peliä
DelAtletico -> 4 peliä
Pair4You -> 4 peliä
vonKassey -> 4 peliä
sikaari -> 8 peliä
Dharry_82 -> 11 peliä

Wekinho -> 0 peliä
naur1s -> 1 peli
sammug_84 -> 1 peli
osmose_76 -> 2 peliä
PetteriFIN -> 2 peliä
Sluibailija -> 2 peliä
Mursu11 -> 3 peliä
DelAtletico -> 4 peliä
Pair4You -> 4 peliä
vonKassey -> 4 peliä
sikaari -> 8 peliä
Dharry_82 -> 11 peliä

Asia selvä, siellä tilanne siis parempi kuin idässä. Kiitokset listasta! Ei muuta kuin pelit nyt loppuun sielläkin... Ja tuo MIN - COL keskeytynyt matsi kirjattu.

Wekinho -> 0 peliä
naur1s -> 1 peli
sammug_84 -> 1 peli
osmose_76 -> 2 peliä
PetteriFIN -> 2 peliä
Sluibailija -> 2 peliä
Mursu11 -> 3 peliä
DelAtletico -> 4 peliä
Pair4You -> 4 peliä
vonKassey -> 4 peliä
sikaari -> 8 peliä
Dharry_82 -> 11 peliä

Höpöhöpö, Dallasin (PetteriFIN) jannut on ollu kesälomilla jo hyvän aikaa. :) (22 peliä pelattuna)

Lännestä ketään pleikkarin äärellä? Nyt olisi viimeinen tilaisuus ennen maanantaita kyykyttää Canucksia ja Sedinin siskoksia. Reboundo Luongoalin avoimien ovien päivät jatkuvat vielä n. kahteen asti. (Änäriä gamecenterlivesta sen jälkeen! :D)

Oisko moiski joskus 22:n jälkeen riippuen ihan siitä miten toi parempi puolisko menee nukkumaan, itse varmaan olen valveilla tonne puolelle yölle asti ainakin!

Ei vaan hyljettä näkyny eikä kuulunu koko iltana puoleen yöhön mennessä :confused:

Jos jotain kiinnostaa tulla EA hockey league jengiin liittyä niin HC Oilerssi:ssa olisi tilaa. Löytyy haulla ja voin käydä hyväksymässä. Jengissä tällä hetkellä kolme ihmistä joten lisää mahtuu

Joo eilen tuli suomen pelin jälkeen sellainen kooma ettei mitään rajaa, oli pakko mennä nukkumaan! Onneksi saatiin tänää noi pelit pelattua alta pois, oli sellaista vääntöä että oksat pois. Toinen peli 2-1 Torontolle, voittomaali 40 sekuntia ennen loppua. Toinen peli meni sitten 0-0 tilanteessa rankkareille ja Reimer otti 2 koppia ja Price vaan yhen! Enää siis 2 peliä jäljellä, sijoitus tällä hetkellä 8:s joten aika tiukille toi Pleijari paikka menee, koska itellä ei katkenneita pelejä ole, joten toi saldo jää voimaan. Muiden pelejä en sitten tiedä edes.

Pelejä olis moiskilla pelaamatta azllu x 1 ja ikone_10 x 1 Sovitaanpas pojat peli aikoja niin saadaan runkkari hoidettua alta pois

sikaari ja dharry vois ilmotella millon on paikalla nii saatas pois alta nuo pelit.

Oon nyt tällä viikolla kovasti kysellyt milloin ihmisille sopis, mutta taitaa toi toinen liiga vielä mennä vähän tän päälle. Maanantaina olisin luultavasti aamupäivästä linjoilla, mahdollisesti myös 21:00 eteenpäin. Pidemmälle en osaa arvioida mutta alotetaan tolla.

Edelleen huutelen että koska saa azllu ja ikone pelattua minua vastaan pelit pois. Kumpaakin vastaan yx matsi!!!

sikaari ja dharry vois ilmotella millon on paikalla nii saatas pois alta nuo pelit.

Dharryyn olin yhteyksissä perjantaina, ja lupaili alkuviikolla saada matseja kasaan tai luopua liigapaikasta. Eli sinne päin yv:tä ym. että saadaan matsit pelattua!

Edelleen huutelen että koska saa azllu ja ikone pelattua minua vastaan pelit pois. Kumpaakin vastaan yx matsi!!!

jos sitä tänään ottais? Vielä on vaan niin heikko olo, ettei kykene pelaamaan...

edit. nyt on azllu linjoilla!

Viimeksi muokannut moderaattori:

En nyt rupea koko päivää pleikkari päällä päivystämään, joten laittakaapa viestiä jos kiinnostaa matsit tänään Vancouveria vastaan.

Ylös Bottom