Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

7 peliä jäljellä ja n. piste per peli tahdilla on edetty kun ottaa huomioon senkin että ainakin 3 matsia on keskeytynyt yhteysongelmien takia. Alkuvaiheessa myös yhteys lagitti mutta siitäkin on onneksi päästy toistaiseksi eroon.

Tänään tuli tahkottua taas pari ottelua ja ensimmäisestä taas kovat jälkipelit. Vastassa Neprayev. Närää tuntui aiheuttavan oma pelityyli kun en hyökännyt aina suoraan Neprayevin 5 miehen viivasumppuun vaan pyörähdin keskialueella jolloin sain sumpun auki. Viestiä alkoi tulemaan jo ensimmäisen erän jälkeen kun en pelannut hänen haluamallaan tavalla ja sama jatkui läpi koko pelin. Olisi kuulemma pitänyt dumpata kiekkoa pois eikä vain pyöriä. Peli oli minulle 1-0 ja tasoitus tuli nopeasti puolittaisesta läpiajosta kun kiekko lirui niukasti etukulmasta sisään. Neprayevin oma pelityyli (mailalla huitominen) tuotti kovan määrän jäähyjä ja yhden niistä onnistuin hyödyntämään kun taas kaikki vastustajan pelaajat olivat viivalla odottamassa. Ylivoiman turvin se oli helpompi ohittaa ja näin syntyi yv:llä maali muutaman poikittaissiirron jälkeen. 3-1 maalin sain kun kiersin koko hyökkäysalueen läpi ja siirryin b-pisteen kaarelle lämäämään ja kuti maskin takaa maaliin.

Neprayev jatkoi jäähyjen ottamista mutta tässä 3-1 tilanteessa tuntui poikasen hermot palavan totaalisesti ja alkoi hirveä perseily sekä sääntöjen puitteissa että niistä piittaamatta. Jatkuvaa hyökkäämistä alivoimalla tai alivoimalla kiekon pitämistä omissa eikä purkukiekko lähtenyt missään vaiheessa. Tähän tuhraantui pari omaa ylivoimaa pelin jälkipuoliskolla. Perseilyn turvin Neprayev pääsi peliin mukaan ja alkoi se jatkuva onetimerin hakeminen joka tuotti tulosta. Lopulta peli päättyi 4-3 Neprayeville ja sama viestin lähettely jatkui pelin jälkeen kun olin pelannut kuin "wnbjanari" "mr.fair play" ja mitäs muita kivoja termejä mahdoit keksiä... Ja tämä kaikki vain sen takia etten DUMPANNUT KIEKKOA? Ei taivas varjele..pitäisikö minun siis hyökätessäni aina pistää vain kiekko kylmästi päätyyn ja toivoa että sattuisin sen sieltä ensimmäiseksi saamaan? Ihan tiedoksi: hyökätä voi monella taktiikalla, ei vain sillä tyylillä joka sattuu Neprayevia miellyttämään. Kukaan muu ei ole pelityylistäni valittanut ja samalla tavalla pelasin heti perään toisen ottelun 11 vastaan ja tiukkaa oli ja rankuille meni, jossa hävisin. Muutama muu jopa todennut pelin jälkeen että valitsin hyvän taktiikan joka tuotti tulosta.

Neprayev piti hirveää rutinaa jo ensimmäisenkin kohtaamisen jälkeen kun en pelannut hänen haluamallaan tavalla, mutta jälkikäteen pahoitteli turhaa avautumistaan. Nyt taas sama tilanne, mutta sillä erotuksella ettet todellakaan pelannut sääntöjen mukaan ja onnistuit viemään 2 pistettä tuolla perseilyllä. Oletko tyytyväinen omaan suoritukseesi? Ei ehkä kannata ottaa niin tosissaan että verenpaineet nousee tappiin jos vastustaja ei pelaakaan niin kuin olet alkuun olettanut. Sääntöjen puitteissa pelasin ja jokainen maalini syntyi omista virheistäsi. Tosin etpä niistä kyllä valittanutkaan, vaan tuosta DUMPPAAMISESTA.

Niin ja tämä tosiaan suora lainaus omasta kirjoituksestasi: "Tähän liigaan liityin sen takia, että voisi pelata REILUJA, ehkä jopa simulaatiomaisia pelejä. En sen takia, että katsotaan kuka on KonsoliFINin kovin onemies. Näitä onemiehiä, tai vastaavia kyllä löydän aivan tarpeeksi, kun valitsen online versus play."

Lieneekö syytä katsoa kerrankin peiliin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]



Huhhuh, vai että semmonen tarina :). Pitääkö tässä alkaa kuvaamaan jokainen liigapeli, jotta voi jälkikäteen "todistella" mikä on totta, ja mikä ei?

"Jatkuva onetimereiden hakeminen"
- Onetimer on kielletty, jos pääsen 2vs0 hyökkäykseen?
- 2 onetimer-tilannetta minulla koko pelissä. Ensimmäinen oli edellä mainittu 2vs0 ja jälkimmäisestäkin tuli maali, kun syöttö pomppasi puolustajastasi takaisin Havlatille
- Sinä teit myös onetimerilla, sillonko se onkin sallittua?

"Jatkuvaa alivoimalla hyökkäämistä"
- Kiekon dumppasin omalta alueelta JOKA KERTA pois
- En tietääkseni edes laukonut kertaakaan alivoimalla
- Ensimmäisessä ottelussa hyökkäsit alivoimalla ja ennen kaikkea pyörit keskialueella johtoasemassa viimeisellä minuutilla. Se oli silloin sinun mielestä oikein ja "sääntöjen " mukaista


Mielestäni ei vaan kuulu herrasmiessopimuksiin ja reilun pelin sääntöihin, että kekikalueella pyöritään kiekon kanssa paikallaan. Ja siellä pyöritään niin kauan, että päästään hyökkäysalueelle. Eikös tavoitteena ole pelata monipuolista ja rehtiä kiekkoa, sekä pyrkiä välttämään pelin heikkouksien hyväksikäyttöä?

No, joka tapauksessa liigan seuraava kausi jää väliin ajan puutteen vuoksi. Kiitos jo tässä vaiheessa liigan johtoportaalle, ja niille muutamille, jotka asettivat reilun pelin etusijalle.



Party kutsua laitoin pelin jälkeen, mutta eipä näyttänyt kiinnostavan :)


E:
Ihan tiedoksi: hyökätä voi monella taktiikalla
Ei se näyttänyt siltä :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Älä nyt ala ihan täyttä paskaa puhumaan. Se on fakta että sinä rikoit tahallasi sääntöjä minun johtaessa peliä kun en sinun mieliksesi "dumppaillut". Siinä vaiheessa kun tilanne oli minulle 3-1 aloitit sen alivoimalla hyökkäämisen tai odotit kiekon kanssa omassa päädyssä niin pitkään että minun pelaaja tuli sen sieltä karvaamaan pois. Taitaa olla lyhyt muisti sinulla vai miten? Minkä takia minun olisi pitänyt partyssä kuunnella pelin jälkeen taas sitä samaa itkemistä ja vinkumista kuin ensimmäisenkin pelin jälkeen kun en vaan dumppaillut niin kuin halusit? Tasan samalla taktiikalla pelasin seuraavankin pelin 11 vastaan enkä pitänyt siinäkään mitään ihme pyörimistä niin kuin väität.

Ei mulla muuta. Ei jaksa vängätä yhtään enempää. Muut ratkaiskoot asian.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Älä nyt ala ihan täyttä paskaa puhumaan. Se on fakta että sinä rikoit tahallasi sääntöjä minun johtaessa peliä kun en sinun mieliksesi "dumppaillut". Siinä vaiheessa kun tilanne oli minulle 3-1 aloitit sen alivoimalla hyökkäämisen tai odotit kiekon kanssa omassa päädyssä niin pitkään että minun pelaaja tuli sen sieltä karvaamaan pois. Taitaa olla lyhyt muisti sinulla vai miten? Minkä takia minun olisi pitänyt partyssä kuunnella pelin jälkeen taas sitä samaa itkemistä ja vinkumista kuin ensimmäisenkin pelin jälkeen kun en vaan dumppaillut niin kuin halusit? Tasan samalla taktiikalla pelasin seuraavankin pelin 11 vastaan enkä pitänyt siinäkään mitään ihme pyörimistä niin kuin väität.

Ei mulla muuta. Ei jaksa vängätä yhtään enempää. Muut ratkaiskoot asian.


MiKiMin pelitavan entuudestaan tuntien tämä ei yllättänyt ketään. Ei tunnu kiinnostavan yhteiset pelisäännöt yhtään, pääasia on vain voittaa tyylistä riippumatta ellen ihan väärässä ole.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Jahas, tänään on allekirjoittaneen aika astua palvelemaan isänmaata armeijan harmaisiin. Liiga jää luultavasti kesken, joten kiitän jo tässä vaiheessa kaikkia pelatuista peleistä, ja pahoittelut siitä, etten tällä kertaa pystynyt viemään liigaa loppuun asti. Luultavasti seuraavassa vuosipainoksessa palaan piinaamaan teitä. ;)

Muistakaa ottaa rennosti, ei tämän pelin pelaaminen niin vakavaa touhua ole!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Onnea ja menestystä armeijan harmaisiin! 5 peliä pelaamatta kun Zubru jää pois, 1kpl Agih,1kpl Hittihermu,2kpl Redge (wishingbarbeque?) ja 1kpl Pedrofoni. Varsinkin Redge voisi vastailla pikkuhiljaa milloin sopii pelata kun et ole lukuisista viesteistä huolimatta yhteenkään pelikutsuun tai edes viestikyselyyn vastannut. Pelailla sopii tänään,ti,ke,to klo 20 eteenpäin tai viimeinen mahis su illalla.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Jaahas, itsellä vielä 4kpl pelejä pelaamatta. Tuossa liven puolella jo lähettelinkin viestejä asianosaisille, jotta koska sopisi pelailla pelit pois. (1xMIKIMI, 1xStorkki ja 2xMcKo25). Storkki tuolla linjoilla olikin, mutta autojen maalailu forza nelosessa vaikutti kiinnostavan enemmän kuin viesteihin vastailu. Mutta juu, nyt on muuttohommat tehty ja linjoilla pyrin olemaan huomenna ja ylihuomenna ainakin muutoin paitsi myöhäisillalla/yöllä, jotta saisi puuttuvat matsit pelattua. Saas nähdä, joutuuko sitä liigapaikasta vielä karsimaan. Aika tiukkaa näyttäisi olevan tuolla häntäpäässä.

Ja nyt kun tätä helkkarin rutinaa pelitavoista on ilmaantunut jälleen tänne niin vallan pirusti, niin oisko ens kaudelle hyvä jakaa kauden voittajan sijaan pelaajien äänestämä herrasmiespelaaja-palkinto:) Vois loppua tuo kaikenmaailman rutina ja väkisin voitontavoittelu.. Pääasiahan tässä on kuitenkin pitää hauskaa pelatessa, eiköstä vaan?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Redge sua vastaan olisi peli enää jäljellä, millon kävisi? Laita nyt ihmeessä vaikka tänne foorumille jotain infoa kun on muillakin sua vastaan jäljellä! :)

Saas nähdä, joutuuko sitä liigapaikasta vielä karsimaan. Aika tiukkaa näyttäisi olevan tuolla häntäpäässä.

Karsintasarjaa ei tällä kaudella tule, sen taakan voi tiputtaa harteilta. Pelit toki mielellään pelattaisiin pois, vaikka panos otteluista olisikin periaattessa mennyt..

Ja nyt kun tätä helkkarin rutinaa pelitavoista on ilmaantunut jälleen tänne niin vallan pirusti, niin oisko ens kaudelle hyvä jakaa kauden voittajan sijaan pelaajien äänestämä herrasmiespelaaja-palkinto:) Vois loppua tuo kaikenmaailman rutina ja väkisin voitontavoittelu..

Tapahtuu muutenkin, kun KonsoliFIN lopetti kokonaan/vähensi turnaustoimintaansa. Eli ensi kaudelle ei muutenkaan olisi ollut palkintoja. Toinen asia onkin sitten tuleeko kolmatta kautta, jos aktiivisuus on mitä on ja kärhämää tulee jatkuvasti. Itse olen ainakin miettinyt, kiinnostaako tällaista liigaa olla enää vetämässä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Kyllä taitaa olla niin, että koulu vie tällä hetkellä kaiken ajan. Ja siitä, etten oo vastannu viesteihin, nii enpä ole joulun jälkeen pahemmin ollut itse boksilla pelailemassa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Siinä tapauksessa 3 matsia jäljellä jos redge jättää myös leikin kesken. olen varmaankin klo 20 jälkeen tänään ja huomenna linjoilla eli niihin aikoihin sopii mulle ainakin pelata loput pelit pois. 1kpl pedro,1kpl agih ja 1kpl hittihermu.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

2x agih, 2x mcko25 jäljellä. (olettaen, että zubru on tetsaamassa ja wishingbarbeque pänttää kirjoja)

nyt heti sopii pelata, huomenna vähä heikoimmin. perjantai natsaa taas paikalla parhaiten klo 17-20. saa pistää viestiä, vaikka pelaisinkin jotain muuta peliä.

ps. pedron herrasmiespelaaja-palkinto ehdotuksella komppia!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Huh, runkosarja takana ja kesäloma edessä, kun ei poffeihin ole asiaa meikäläisen peliesityksillä. Storkkia vastaan harmittavasti sain lahjapisteet tänään, kun hänellä katkesi netti 2-2 tilanteessa toisessa erässä. Nyt ei jaksa sen kummempia sepustaa viimeisistä peleistä, turpaan tuli kuitenkin kaikissa:)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Jepujee, 2kpl pelejä jäljellä kun saatiin eilen tahkottua Pedron kanssa matsi pois joka päättyi mulle tiukan väännön jälkeen 2-0. Reilu peli oli eikä tullut rutinaa mistään ***vetin dumppaamisesta. Agih ei näyttänyt olevan eilen linjoilla ja hittihermulla oli muut pelit menossa. Tänään tai sunnuntaina illalla viimeiset mahikset pelailla nuo 2 matsia pois.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Mulla oli vielä jonkin verran pelejä jäljellä, muistaakseni 2xHevis, 2xStorkki ja 2xLizzardo. Millon porukalle sopii pelata pelit alta pois? Oon varmaan ite ainaki huomenna illalla linjoilla.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Tänään onnistuu.. oikeestaan vaikka heti. Illasta voi olla, että baari kutsuu tai sitten ei
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Jep muutama peli siellä itelläkin oli. Tänään illalla vois kans koittaa, jos löytyis puuttuvia vastustajia...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

2x Agih jäljellä vielä. Mites on herra paikalla huomenna?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Nyt pari tuntia linjoilla ja 22 jälkeen taas jolloin viimeinen mahis pelata 2 puuttuvaa peliä. Agih ja Hittihermu vastassa.
 
Ylös Bottom