Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pystyykö korttipakkoja ostamaan rahalla? Tuossa tulee se storen hinta siihen, mutta kun valitsee osta niin hinta näkyy vain puckseina?

Itselläni ainakin kestää hetken aikaa "latautua" se eurohinta. Eli kun painat valitsemaasi pakkaa, ensin näkyy hinta vain puckseina, mutta jonkun sekunnin kun odotat, ilmestyy hinta myös euroina. :) Ei tarvi siis rämpätä edestakaisin pakasta. (Ei tarvi käydä pois pakasta ja tulla uudestaan)

Se ken omistaa Texas starssin kolmannen paidan tai sen kakos moggen krahn vaimikäseoli ni ilmoittautukoon...
Krahn saatu... Uupuu enää tuos 3 paita.

Viimeksi muokannut moderaattori:

En varmasti ole se maailman kovin nhl mies, mutta miks veessä minä en pysty voittaa tota alpha cuppia?!? :D

Piti laittaa 99 getzlafit kehiin että voitin sen, joka kerta finaalissa uskomattomat bugit ja hävisin...

PS. Mullaki jo tullu 4 turhaa häviöö, kun yrität pelata niitä 24/7 pelejä, katkoo joka kerta poies ja tulee tappio tilastoihin

Otetaan esille mieliaihe "vika joka olisi voinut korjata" takatolpalla kyttäys,olen tossa muutaman pelin pelannut 95% vastustajan maaleista tulee tuosta seuraava joka tekee tuota,torppaan parhaat pelaajat sairastuvalle ihan sama häviääkö 3 vai 10 maalilla,kehotan muitakin jotka ei tykkää 1 idean toistamiseta tekemään samoin.

Tuli vastaan tämän ketjun nimeltämainitsematon "huippujoukkue". Eipä ollu mun OHL-pojilla hirveästi saumoja NHL-sikermää vastaan. :D

Pyöritään nurkissa kunnes vapautuu takatolpalla pelaaja ja pyöritään omassa päädyssä alivoimalla. Enjoy your game. ;)

Pilkun nussiminen on taito laji,Mielestäni kunhan asia tulee selväksi ihan sama puuttuuko pilkut,onko yhdys-sana virheitä tms vaikka joukkueeni arvo on yli 80 reippaasti ainkin pelaajistani löytyy maksimi määrä ,taklaajia tappelijoita jne en vaan jaksa pelata jollain 100000 puksin jätkällä,joka loppupelissä voi tehdä uran aikana vähemmän maaleja kuin 56 jätkä.

Itse tekisin tuossa tilanteessa ehkä uuden HUT joukkueen. Eli olikos se "Oma HUT" tjsp ja poista joukkue, tosin kannattanee odotella muitakin vastauksia. :)

Jos joukkue ei saa pisteitä,niin syy on todennäköisesti sama kuin oli itselläni.Yksi pelaaja kokoonpanossa (Turris) ei saanut peleistä statseja eli oli buginen ja aiheutti sen,että en saanut pisteitä enkä rahoja peleistä.Poistin pelaajan ja alkoi toimia.:)

Paljonkohan tollasista 50 ja 80 pelin sopparikorteista saa ku laittaa kaupan?

Ja olisko kellään Kopitaria myytäväks? :O

Kellään tarvetta kenttäpelaajan +5 kaikki harjoittelukorttiin? Ei meinaa oikein mennä vielä tuolla huutokaupassa kaupaksi.

Tästäpä meni nopiaan mieleenkiinto ku korttien hinnat noin alhaiset jne. Muutaman euron sijoituksella (kai tää nyt sit oli jälki käteen ajateltuna se virhe), muutamalla todellisella ryöstöllä ja bisnestä tekemällä löytyy jo koko Pens höystettynä Ovechkinilla ja Gretzkyllä. Olipas kivaa koko 2 viikkoo vai mitä tähän meni. Oli vähän eri meininki kun nhl11 vihdoin neljän kuukauden metsästyksen jälkeen sai Crosbyn. Nyt on nää kaikki "parhaat" ja maksanu niistä vähemmän yhteensä kuin mitä tuosta nhl11 Crosbystä. :rolleyes: Noh, jos sitä sillon tällöin vielä kurkis kauppaa, Royn ja Lemiuxin voi vielä hommaa.

Nyt näyttää tulleen ensimmäiset (?) tarjouspakat myyntiin. Standard ja standardin parempi versio tarjouksessa, ensimmäinen hintaan 1 750 pucksia ja jälkimmäinen 12 000.

Kopitaaaar? huhuu missä ooot? Ai että tuli hyviä pelaajia tämän päivän tarjouspakoista!

paitsi ei kopitaria :(

Kopitaaaar? huhuu missä ooot? Ai että tuli hyviä pelaajia tämän päivän tarjouspakoista!

paitsi ei kopitaria :(

Mulla on Kopitar myynnissä ollu jo jonkin aikaa :) Tuskin sitä kukaan ostaa ni katellaan huomenna jos sulta löytyy puckseja tarpeeks :p

Nyt jumbo packit tarjouksessa hintaan 2500.

Kuinkas ku oon lätkiny jollekkin pelaajalle maksimi määrän harjoituskortteja, niin koska sille saa laitettua uusia? Eli siis selvemmin sanottuna: Kuinka kauan ne harjoittelee?

Kuinkas ku oon lätkiny jollekkin pelaajalle maksimi määrän harjoituskortteja, niin koska sille saa laitettua uusia? Eli siis selvemmin sanottuna: Kuinka kauan ne harjoittelee?

Et koskaan, tuo on se maksimi määrä mitä pelaajaan saa niitä käytettyä.. eli kannattaa valita harkiten. Muutenkin sopimuksen uusimisen aikaan kehitetyn pelaajan palkkavaatimus kasvaa.. eli ensin mahdollisimman pitkät sopparit ukolle jota aiot kehittää ja sen jälkeen tarkasti valikoiden niitä kehityskortteja.

Ylös Bottom