Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]
Tässä viikon saigonilla tullut vain HUTtia pelattua ja ihan hauska kokemus on ollut, melkosta vitutuksen vuoristorataa tosin ollut välillä noiden pelin erilaisten jäätymisten suhteen... 36 pelii tullu pelattuu onlinea recordilla 24-11-1.
Vaikuttikos keskeytys prosentti noihin pucksien kertymiseen? Kun on kertynyt jokin prossaluku tohon, jäätymisten takia.
Näkeekös jostain muuten HUT vastustajan tilastot, vähän niin kuin pelaajakeskuksen osoitteistosta näkee "viimeisimmät" vastustajat ja voi ihmetellä keneltäs sai nassuun, tästähän näkee vain nämä normi online peli tilastot.
Ja kyl noi korttipaketit näköjää palkitsee ku jaksaa hakkaa, tuli tässä napattua jumbo paketista Paul Stastny ja Bobby Ryan ja heitin Bryan Bickellin vasemmalle. Ketjun kemia 62, onkos huono vai hyvä? Ryan kyl melkonen junnu, olikos se 90 normisti ja harjoitteluu 5 jälellä kun saa. Laukaukseen ja käsiin heitin +9 ja nyt molemmat 99
ja kipuu joukkueen pistetilaston kärkeen pikku hiljaa, tosin vähän tuntuu laiskanpulskeelt jos nyt sais viel hyvän luistelu harjoittelun ainakin, 90 pelii viel jälel, joku 10 oon pelannu. Daniel Cleary ja Antti Pihlström 2. ketjus, tosin Pihlström ei ihan niin härkä ole NHL12 ku MM kaukalois
Puolustuksest löytyy Tyler "The Big Easy" Myers! Muuten aika
nevahööd joukkue viel...
Sitten ylipäätänsä noista peleistä niin jokunen kerta tullut tämä betonimuuri maali luukulla vastaan kun on ollut voittoputki päällä, paras tällänen oli ku takosin joku 50 kutii ja sain 3 maalii, hävisin vielä, ehk sen takii ku alko kyrpii eikä keskittyny puolustaan, mut onhan se hienoo kun pelit välil vähä "erilaisii"
ja joo välil taas uppoo mistä vaan... muuten kiekko tuntuu aivan mukavalta. Ja ei oikein nappaa tuo pelin uusi fysiikka taklausten suhteen, aivan naurettavan näköisiä piruetteja ja bugisia vielä, varsinki toi perstaklaus... sitten on nämä tähtisikermä joukkueet joilta ottanu muutamat kerrat lettiin kunnolla ja jos nää sattuu voittamaan niin heti tulee itkupotku raivari viestit kui olin huonompi, huomannu et nää kaverit yleensä vaa koittaa kuljettaa sitä kiekkoa alueelle tähdellään ja johki tietylle spotille, täähän vasta sitä surkeeta peliä onkin, ei ideaa, nämähän minä aina voitan
Seuraavaks voisi alkaa pelailla noita turnauksia tuolla.