Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

eikä nois uusis pakois oo mitää järkee. jumbo premium maksaa tuplat siitä mitä tavallinen ja antaa kuitenki vaa saman 22 korttii. Lisäks rareja siin on seittemän, ku ostamal kaks tavallista niitäki sais kaheksan. en ymmärrä mikä logiikka oli tehdä tollaset kalliit pakat edes.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

eikä nois uusis pakois oo mitää järkee. jumbo premium maksaa tuplat siitä mitä tavallinen ja antaa kuitenki vaa saman 22 korttii. Lisäks rareja siin on seittemän, ku ostamal kaks tavallista niitäki sais kaheksan. en ymmärrä mikä logiikka oli tehdä tollaset kalliit pakat edes.

Sepä siinä varmaan takana on että ketä rakentaa joukkueen rahalla niin tuo varmasti kannattaa ja ea saa rahaa. Kovin monella nyt tuskin vielä on mitään 30 000 pukcsia jos oikein ymmärsin että nuo pakat maksaa sen 15 000 kipale. Toisaalta tässä vaiheessa saa aika hyvin puckseja jos sieltä nyt sattuu tuleen stamkosia tai jotain muita tähtiä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

On tullut nyt HUTia pelattua jonkin verran ja huomannut mielenkiintoista bugittamista vaihtopakassa:
Näytä liitetiedosto 7573
Toinen outous oli kun myin Penguinsin logon ja ennen pelin aloittamista kävin katsomassa kuinka paljon siitä irtosi. Tämän jälkeen menin pelaamaan joukkueellani, jonka logona on Rangersien logo. Noh eikös siellä vaan näkynytkin pelin ajan Penguinsin logo, vaikka minulla ei ko. korttia enää edes ollut. Jälleen kerran omituista, mutta harmitonta.

Onko muilla tullut tälläistä vastaan?

Kaveri kertoili tänään, että oli saanu pakasta all stars-joukkueen pelipaidan ja laittanut myyntiin sen. Paita oli mennyt hyvään hintaan jollekkin jenkkipojalle (1000pucks). Kun kaverini oli mennyt pelaamaan seuraavaa peliänsä oli hänellä päällä ko. all stars-peliasut, vaikkei niitä ollut edes ennen myyntiä itselleen valinnut
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites kun tuo hutti peli jäätyy niin aina tappio merkattu mulle. recordi 9-5 ja neljä peliä jo merkattu häviöiks jumituksen vuoks.... Onhan tää ny erikoista. miten muilla?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kaveri kertoili tänään, että oli saanu pakasta all stars-joukkueen pelipaidan ja laittanut myyntiin sen. Paita oli mennyt hyvään hintaan jollekkin jenkkipojalle (1000pucks). Kun kaverini oli mennyt pelaamaan seuraavaa peliänsä oli hänellä päällä ko. all stars-peliasut, vaikkei niitä ollut edes ennen myyntiä itselleen valinnut


Itellä kävi sama Flamesin paidoil.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä taas olin ostamassa sitä AHL Charlotte joukkueen logoa. (Ihan trophyy varten vaan.) Niin sitte seuraavas pelissä se olikin mun logo. (Siis kauppa viel käynnis) Ihmettelin pikkasen, seuraavas pelis oli taas philadelphian logo.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt ois myynnissä +5 kaikki korttii pelaajalle ja veskarille ;) etätä jos kiinnostaa nii käykää let me know .
joukkuehan on oiLERSSI :cool:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko osallistua keskusteluun, eli siis itse tykkään rakentaa joukkuetta aivan rauhassa yksinpelien avulla. Olen ottanut sellaisen tavoitteen, että en pelaa online-turnauksia ennen kuin olen voittanut kaikki yksinpeliturnaukset.
Valittettavasti kun luonteeseeni kuuluu niin haluan tehdä kaiken perusteellisesti, niin en halua ostaa/myydä koko ajan, joten päätin sitten, että ostan vain silloin uusia pelaajia jos joku loukkaantuu ja ei ole kokoelmassa korvaajia tai ostan jos turnausehdot sitä vaativat.
No, pelasin sitten nämä kolme ensimmäistä turnausta pois alta kunnes tuli tämä "veteraanien cup" ehtoina: kaikki yli 25-vuotiaita ja maalivajdit yli 90 ovr. Piti koko joukkue lähes uudistaa, mutta päätin että panostan tuohon kemiaan. Mutta näistä maalivahdeista tuli tehtyä kyllä pari järkyttävän hyvää löytöä: Patrick Ehelechner Nürnbergistä DEL-liigasta, maksoi vain 900 pucksia ja täysin käyttämätön. Ja sitten ehkä paras löytö ikinä; käyttämätön Jaroslav Halak ovr 88, 800 pucksilla:p

ps. anteeksi tuli hyvin sekava viesti!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

On tullut nyt HUTia pelattua jonkin verran ja huomannut mielenkiintoista bugittamista vaihtopakassa:
Näytä liitetiedosto 7573
eli kun menee vaihtopakkaan, on sinne myytyihin kortteihin ilmestynyt tyhjästä pelaaja, ensimmäisellä kerralla Anaheimin paidassa Lasse Kukkonen, jolla overall 99 vaikka kaikki statsit 36. Seuraavan kerran kun menin vaihtopakkaan, oli myytyihin ilmestynyt 4 kpl nimettömiä ja kuvattomia Anaheimin pelaajia joilla statsit, sopimukset ja urat ihan mitä sattuu.Näiden tapausten jälkeen toistunut satunnaisesti. Ei tästä sinänsä mitään haittaa ole, on vaan melko ihmeellinen bugi. En tiedä saanko niistä sitten puckseja kun myyntihintakin näkyy.

Sama kävi mulle
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tosta pelin jäätymisestä.Mulla statseissa about 10 tappiota joista 6 tullut jäätymisen takia.Ei sillä,mulle se ja sama vaikka olisin viimenen tuolla listoilla mutta onhan tämä tietyllä tapaa kustu oikein huolella tämä peli.:D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla on kyllä sattunut joku todella onnekas painos, kun lukee näitä foorumeita. Kertaakaan ei ole peli jumittanut HUT:ssa! Kaikki on toiminut siinä loistavasti; seurantalista, vaihtopakka yms. no problemos... :D Muutama peli katkennut (tai vastustaja on lähtenyt kesken kaiken), mutta aina on merkitty minulle voitoksi. On tässä kuitenkin jo 50 peliä pelattu yhteensä. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä viikon saigonilla tullut vain HUTtia pelattua ja ihan hauska kokemus on ollut, melkosta vitutuksen vuoristorataa tosin ollut välillä noiden pelin erilaisten jäätymisten suhteen... 36 pelii tullu pelattuu onlinea recordilla 24-11-1.
Vaikuttikos keskeytys prosentti noihin pucksien kertymiseen? Kun on kertynyt jokin prossaluku tohon, jäätymisten takia.
Näkeekös jostain muuten HUT vastustajan tilastot, vähän niin kuin pelaajakeskuksen osoitteistosta näkee "viimeisimmät" vastustajat ja voi ihmetellä keneltäs sai nassuun, tästähän näkee vain nämä normi online peli tilastot.

Ja kyl noi korttipaketit näköjää palkitsee ku jaksaa hakkaa, tuli tässä napattua jumbo paketista Paul Stastny ja Bobby Ryan ja heitin Bryan Bickellin vasemmalle. Ketjun kemia 62, onkos huono vai hyvä? Ryan kyl melkonen junnu, olikos se 90 normisti ja harjoitteluu 5 jälellä kun saa. Laukaukseen ja käsiin heitin +9 ja nyt molemmat 99 :p ja kipuu joukkueen pistetilaston kärkeen pikku hiljaa, tosin vähän tuntuu laiskanpulskeelt jos nyt sais viel hyvän luistelu harjoittelun ainakin, 90 pelii viel jälel, joku 10 oon pelannu. Daniel Cleary ja Antti Pihlström 2. ketjus, tosin Pihlström ei ihan niin härkä ole NHL12 ku MM kaukalois:) Puolustuksest löytyy Tyler "The Big Easy" Myers! Muuten aika nevahööd joukkue viel...

Sitten ylipäätänsä noista peleistä niin jokunen kerta tullut tämä betonimuuri maali luukulla vastaan kun on ollut voittoputki päällä, paras tällänen oli ku takosin joku 50 kutii ja sain 3 maalii, hävisin vielä, ehk sen takii ku alko kyrpii eikä keskittyny puolustaan, mut onhan se hienoo kun pelit välil vähä "erilaisii" :D ja joo välil taas uppoo mistä vaan... muuten kiekko tuntuu aivan mukavalta. Ja ei oikein nappaa tuo pelin uusi fysiikka taklausten suhteen, aivan naurettavan näköisiä piruetteja ja bugisia vielä, varsinki toi perstaklaus... sitten on nämä tähtisikermä joukkueet joilta ottanu muutamat kerrat lettiin kunnolla ja jos nää sattuu voittamaan niin heti tulee itkupotku raivari viestit kui olin huonompi, huomannu et nää kaverit yleensä vaa koittaa kuljettaa sitä kiekkoa alueelle tähdellään ja johki tietylle spotille, täähän vasta sitä surkeeta peliä onkin, ei ideaa, nämähän minä aina voitan :cool:

Seuraavaks voisi alkaa pelailla noita turnauksia tuolla.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkohan kellään sattunu olemaan semmosta ongelmaa että ei tule peleistä pisteitä? Ja joukkuetilastotki pysyy joka pelin jälkeen samana eli ei tule voittoa eikä häviötä.. Harmittaa kun mennyt monta peliä hukkaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkohan kellään sattunu olemaan semmosta ongelmaa että ei tule peleistä pisteitä? Ja joukkuetilastotki pysyy joka pelin jälkeen samana eli ei tule voittoa eikä häviötä.. Harmittaa kun mennyt monta peliä hukkaan.

Itse tekisin tuossa tilanteessa ehkä uuden HUT joukkueen. Eli olikos se "Oma HUT" tjsp ja poista joukkue, tosin kannattanee odotella muitakin vastauksia. :)
 
Pystyykö korttipakkoja ostamaan rahalla? Tuossa tulee se storen hinta siihen, mutta kun valitsee osta niin hinta näkyy vain puckseina?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pystyykö korttipakkoja ostamaan rahalla? Tuossa tulee se storen hinta siihen, mutta kun valitsee osta niin hinta näkyy vain puckseina?

Eli ei näy se rahahinta?mulla sama mutta kun käyt kerran pois kyseisestä pakasta ja menet uudestaan,niin oikean rahan kohtakin ilmaantuu.Osasinkohan ilmaista sen oikein? :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli ei näy se rahahinta?mulla sama mutta kun käyt kerran pois kyseisestä pakasta ja menet uudestaan,niin oikean rahan kohtakin ilmaantuu.Osasinkohan ilmaista sen oikein? :)
Katos tuo toimii, eipä oo hoksannu kokeilla vaan aina vaihtanu toiseen pakkaan jos siinä vaikka hinta näkyis. Kiitos. :)
 
Ylös Bottom