Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Terve, onko kenelläkään muulla sellaista ongelmaa tuolla korttikaupassa, että ette voi ostaa oikealla rahalla korttipakkoja? (PS3)
Olen lukenut että XBOX360:lla on tilapäisesti otettu tämä vaihtoehto poiskäytöstä.

Sama vika...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Terve, onko kenelläkään muulla sellaista ongelmaa tuolla korttikaupassa, että ette voi ostaa oikealla rahalla korttipakkoja? (PS3)
Olen lukenut että XBOX360:lla on tilapäisesti otettu tämä vaihtoehto poiskäytöstä.

Eli siis meet siihen kortin kohdalle ja pois ja ja klikkaat vaikka viereistä pakkaa ja meet takasin ekaan niin pitäs olla tullut tai tulla se rahalla ostaminen mahdolliseksi. Itsellä ainakin toimii noin, kun tosiaan aluksi se hinta ei tule siihen. Onneksi sen noin saa toimimaan, meinaan näin aluksi muutaman pakan rahalla ostanut alkua hieman helpottamaan. Tulispa vaan niitä tarjouspakkoja, joista saa halvalla suhteessa hyviä määriä harvinaisia kortteja.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

Masin kerkesin jo ostaan, en sitten tiedä oliko peräti sun Masi?

Edelleen kipeästi kaivataan Ilves pelaajia, varsinkin pelipaitoja ja logoa. Masi, Lee, Korhonen, Rajala, Rask, Kantola, Tuominen, Bruun löytyy jo, muita ostelen mielelläni! (Paitsi Hurmeen Jania mikä on näköjään vielä Ipan paidassa.)

E. Onko mitään eng. kielistä suosittua sivua, missä samanlainen aihe kuin täälä, eli voi jättää osto ja myynti ilmoituksia?

Mulla on Teemu Laine...jos kiinnostaa ja puuttuu vielä, niin voin myydä pois. PSN aapeli-91
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli siis meet siihen kortin kohdalle ja pois ja ja klikkaat vaikka viereistä pakkaa ja meet takasin ekaan niin pitäs olla tullut tai tulla se rahalla ostaminen mahdolliseksi. Itsellä ainakin toimii noin, kun tosiaan aluksi se hinta ei tule siihen. Onneksi sen noin saa toimimaan, meinaan näin aluksi muutaman pakan rahalla ostanut alkua hieman helpottamaan. Tulispa vaan niitä tarjouspakkoja, joista saa halvalla suhteessa hyviä määriä harvinaisia kortteja.

Juu testattu, ei toimi ei :confused:
Hankala pelailla kun ei oo oikein noita sopparikortteja :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hmm, itsellä kaksi kertaa peräkkäin jo jumittanut onlinessa touhon 1 erätauolle. Kiva, kun lyöt 3-0 numerot tauluun ekassa erässä ja sit tilttailee ja joudut odottelemaan ennenkun boottaat, ettei nyt sinulle siitä tappiota tule...:mad: Onkos muilla vastaavaa ongelmaa, että tilttaa erätauolle ja mitää ei voi tehdä?

Itse olen pelannut nyt 6 HUT matsia joista minulle on merkattu yksi voitto, olen yhden pelin onnistunut pelaamaan loppuun asti, siitä tosin tuli tappio.
Erikoista on esim. että johdin ottelua ja kaveri lähti niin tappio tuli minulle. Tuota jumittelua on ollut parissa pelissä, kuulen kyllä kun erä alkaa ja itse katselen harmaata valikonpohjaa... Valtavaa lagiakin löytyy peleistä.
On jumalauta bugista paskaa!!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse olen pelannut nyt 6 HUT matsia joista minulle on merkattu yksi voitto, olen yhden pelin onnistunut pelaamaan loppuun asti, siitä tosin tuli tappio.
Erikoista on esim. että johdin ottelua ja kaveri lähti niin tappio tuli minulle. Tuota jumittelua on ollut parissa pelissä, kuulen kyllä kun erä alkaa ja itse katselen harmaata valikonpohjaa... Valtavaa lagiakin löytyy peleistä.
On jumalauta bugista paskaa!!

Mulla oli kanssa turnauksen kolmas peli menossa ja johin 3-2 toiselle erätauolle mentäessä. Peli tilttas ja ei muuta kun turnaus alusta. Kylhän se vituttaa : D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

En oo nyt pleikalla niin en pysty kattoon toimiiko viel, mutta eilen illalla ostin rahalla yhden standard pakan ja silloin siis ainakin toimi viel...

Ja tosiaan sopimus kortit tuntuu olevan koko ajan loppu. Muutama 20 ja 25 löytyy, mutta en niitä milleen overal 70 äijälle kyllä pistä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

Mulla on Teemu Laine...jos kiinnostaa ja puuttuu vielä, niin voin myydä pois. PSN aapeli-91

Taidat tarkoittaa Laineen Villeä? Voin ostaa pois, pistä aloitus hinnaksi 50 ja ei osta heti hintaa ollenkaan niin laitan vaihtotarjouksena sen verran puckseja paljon haluat, eli paljonko?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

On kyllä melko turhauttavaa kun tappiota vaa merkataa vaikka johdat peliä 5-0 ja vastustaja lähtee pois.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pistin myyntiin sopparikortteja ja tällaisia kortteja oli mennyt kaupaksi. Eli 6 pelin sopparit oli muuttuneet Kukkosiksi. Oli vielä kolmaskin Kukkonen listassa :)

Näytä liitetiedosto 7544
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

tää NHL 12 hutti on pahempaa kuraa kun nhl11. Sama EA:n momentumi sonta jatkuu. kolme pelii 138 vetoa 4 tehtyä maalia. Voitin kyllä pelit mutta onhan se ny naurettavaa että oot täysin ylivoimanen ja EA päättää hidastaa tahtia. Tää hutti on yhtä vuoristorataa. Jossain pelissä vedät 10 vedosta 9 sisään ja seuraavassa pelissä 50 vetoa 0 maalia. Eihän tuossa nyt ole mitään järkeä. Vaikka pelejä on tullu voitettua niin eipä tästä paskasta paljon peli-iloa irtoa.

Sitten vielä peli jumittaa ja vaikka johdat niin vastustaja saa voiton.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

tää NHL 12 hutti on pahempaa kuraa kun nhl11. Sama EA:n momentumi sonta jatkuu. kolme pelii 138 vetoa 4 tehtyä maalia.

Itellä on 17pelin jälkeen laukasu% 28,6 joten ei se nyt ihan randomia ole paitsi jos lauot joka ikisestä paikasta riparin toivossa jne... :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä kävi tämmönen bugi.:D Lisäksi peli jumiutuu lähes 100% varmuudella vaihtopakkaan mennessä.


Brad Richardson oli muuttunut kokoonpanossa tuollaiseksi pelaajaksi. Seuraavassa pelissä kokoonpanossa ei ollut kumpaakaan pelaajaa vaan tyhjä ruutu.:mad:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joko toimii HUT:ssa oikella rahalla pakkojen osto? Itselläni ei ainankaan toimi. Tuossa nyt muutamien ea supportin heppujen kanssa tultu asiasta keskusteltua ja hekään eivät tunnu tietävän missä vika on.:confused:

EA Forums
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joko toimii HUT:ssa oikella rahalla pakkojen osto? Itselläni ei ainankaan toimi. Tuossa nyt muutamien ea supportin heppujen kanssa tultu asiasta keskusteltua ja hekään eivät tunnu tietävän missä vika on.:confused:

EA Forums

Eilen tossa taas oli viestiä ettei toimi. Kävin tossa eilenkin illalla ja kyllä toimi mulla (tai siin oli mahdollisuus ostaa rahalla, en kyllä eilen ostanut). Tänään en oo kokeillu. PS3 on alustana siis mulla ja tiedä sitten mistä johtuu. Itsellä ei tuo HUT oo kertaakaan jäätyny vaihtopakkaan (mitä toiset myös manaavat) joten tiedä sitten onko vaan onnea vai ns. "hyvä kappale". :D


Edit. Ja onhan noita bugeja toki itsellä hutissa esim. kun myin norjan logon niin kun kävin vaihtopakassa katsomassa niin sen jälkeen mun joukkueen logoksi meni tuo myymäni norjan lippu. No lähti sentään pois sitten, kun menin pois hutista ja tulin takaisin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Löysin kanssa ite huvittavat bugin, josta ei sinäänsä ole mitään haittaa. Silloin tällöin kun vilkaisee vaihtopakkaa ja huomaa pelaajan menneen kaupaksi - varsinainen hoomoilashetki tulee tämän jälkeen. Pelaaja tasoa tuo yllämainittu Kukkonen on muuttunut 99 kortiksi, jonka nimi on sama kuin mun NHL 11 BaP-pelaajalla. Huikeeta, harmitonta, mutta hauskaa.. Ja huikeinta tietysti se, että en NHL 12 ole tehnyt vielä lainkaan BaP-pelaajaa!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli the great #99 pakasta. Mitäköhä tuolla nyt sitten tekis? :eek:

Myin S.Yzermanin 60k:lla huutokaupassa joten voin vaan kuvitella tuon Greztkyn arvoa. Varmaan +300k lähdetään puhumaan bukseista jos tuo pitäisi myydä? Tosin hotsittais kyllä itseäkin vähä lätkiä sillä :rolleyes:
 
Ylös Bottom