Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli the great #99 pakasta. Mitäköhä tuolla nyt sitten tekis? :eek:

Myin S.Yzermanin 60k:lla huutokaupassa joten voin vaan kuvitella tuon Greztkyn arvoa. Varmaan +300k lähdetään puhumaan bukseista jos tuo pitäisi myydä? Tosin hotsittais kyllä itseäkin vähä lätkiä sillä :rolleyes:

Mistä pakoista onnistut tuollaisia repäisemään :D Mitä pakkoja tuossa yleensä on järkevin ostella, kun tuntuu halvimmilla pakoilla tulevan suht perus jamppoja vaikka ostaa niitä monta peräkkäinkin..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

Taidat tarkoittaa Laineen Villeä? Voin ostaa pois, pistä aloitus hinnaksi 50 ja ei osta heti hintaa ollenkaan niin laitan vaihtotarjouksena sen verran puckseja paljon haluat, eli paljonko?

Joo siis Villeä tarkoitin. Pistän sen tänään myyntiin tuossa neljän maissa parin tunnin ajaksi. 200pucksia kävis hyvin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Voe helvata! Tosi kivaa pelata huttia kun en saa pelien voitoista kiekkoja ollenkaan. :eek:
Onks kellään samaa ongelmaa?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä on 17pelin jälkeen laukasu% 28,6 joten ei se nyt ihan randomia ole paitsi jos lauot joka ikisestä paikasta riparin toivossa jne... :)


Siis välillä menee aina sisään ja joskus ei koskaan. Eli tarkoitin tätä tason muuttumista. Vetojen, veskojen bottien ja kaiken muun taso peleissä muuttuu siis aivan älyttömästi. Eiköhän kaikilla jo tiedossa nuo maalinteko tyylit ole mitkä uppoaa. eli en vetele ripulikiekkoo:)

Esimerkkinä jos voitat eka pelin 10-0 12 vetoa ja seuraava peli 1-0 45 vetoa.(vastustaja suht samalla overalilla) Jotain järkeä tuohon pitäis saada. Ymmäristköö pointin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hah, tuli huomattua ainakin mulle uus ominaisuus tän version HUTissa. Vastustajia ei enää pysty ilmaiseksi valikoimaan. Jokainen poistuminen heti ekassa ruudussa kun vastustajan näkee maksaa näet 5 pucksia. Mikä ei tietenkään ole paljon mutta jotain kuitenkin pidemmän päälle jos harrastaa arpomista. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Esimerkkinä jos voitat eka pelin 10-0 12 vetoa ja seuraava peli 1-0 45 vetoa.

No itsellä ei kyllä oo koskaan käyny noin :) Ikinä saanu edes 45 laukausta varmaan pelissä :D Mikä olis sit järkevää? Ettei mikään mene vai että kaikki uppoaa aina? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No itsellä ei kyllä oo koskaan käyny noin :) Ikinä saanu edes 45 laukausta varmaan pelissä :D Mikä olis sit järkevää? Ettei mikään mene vai että kaikki uppoaa aina? :rolleyes:

no joo harvoinpa noita tuollasii pelei tulee missä 45 vetoo. Mut joo muutenhan tuo hutti on mielenkiintonen. Syö vaan vähän miestä kun olet täysin ylivoimainen pelissä ja EA:n "etugeneraattori" päättää buustia vastustajan veskan.

Asiasta toiseen. Tuli eilen jo vastaa 96 overall jengi. aika nopeesti on jengin kasannut noin kovaksi. Vai onko täällä jo monella tollasii? Ei toi pakkojen ostaminen ainakaan ole onnistunut mulla.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pistin veikkauksen pystyyn siitä milloin 1+90 jengi vastaan tulee,itse näin pelinjulkaisua seuraavana päivänä,en oikeen usko että pelaamalla on tehty.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jälleen olis sama ongelma kuin nhl11 kanssa.. eli musta Flyers paita hakusessa.. jos jollain on niin tehdään kaupat :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pistin veikkauksen pystyyn siitä milloin 1+90 jengi vastaan tulee,itse näin pelinjulkaisua seuraavana päivänä,en oikeen usko että pelaamalla on tehty.

Jep kiva oli myös itse pelata omalla kämäisellä joukkueella yli 90 joukkuetta vastaan missä 3 ensimmäistä kenttää tähtiä täynnä :D 0-0 onnistui nysväämään jatkoajalle asti, mutta perhana kun rankkarista onnistui jatkoajalla rankaisemaan..brodeur torjui sitten mahdottomatkin peliajalla vastustajalla..eihän tuo sinällään väärin ole ostaa valmista joukkuetta itselle, mutta ainakin omasta mielestä enemmän hohtoa pikkuhiljaa saada vahvistuksia..kannattaako tuossa ostaa paljon noita pienimpiä pakkauksia vai säästää isompia varten?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

kannattaako tuossa ostaa paljon noita pienimpiä pakkauksia vai säästää isompia varten?

Itse en ainakaan niistä 2500 puksin pakoista ole saanut mitään järkevää, ovrl 70 pelaajia pari...
11:ssa sentään saattoi tulla parikin ovrl 80-> ukkoo.. 2*25 sopparia olen saanut ostettuani 3 kyseistä pakkaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuurit jatkuu. Nyt tuli pakasta E.Malkin.

Hall-Armia-Eberle

Sharp-Seguin-Gagne

Frolov-Sillanpää-Hemsky

Liivik-Laaksonen-Bertuzzi

Pakit : Green-Shattenkirk

Salo-Fowler

Caldwell-Zidlicky

Viltissä venailee vielä pelimiehiä kuten, Datsyuk, Kopitar, Malkin ja Greztky.
Jos jollakin on UT Ovechkin niin voin mielelläni noilla neljällä ukolla hieroa jonkunnäköistä kauppaa hänestä ! :rolleyes:

kiva pelailla just tollasia kavereita vastaa jotka on jo tähän mennes laittanu korttipakkoihin vähintää yhtä paljon euroja kiinni ku ite peliinki. Sit itkee ja valittaa ku ottaa turpiinsa nii et tukka lähtee. Ei siin toki omat on jokasella rahansa. Ite tykkään et just hauskint täs on joukkueen rakentaminen rauhas ja se fiilis ku saa oikeesti joukkueen kasaa.

Niin oli mulla pointtiki. Jos yhtää viime vuoden vastaavaa muistelen saat aika monta pucksia laittaa likoon ennen ku ovechkin irtoo edes noilla sun vilttimiehilläs. Crosbyn kans oli siin ainaki aikamoisen ylihintasia.

Edit. Niin ja mikäs raumalaisia vaivaa? kahta lukon laatujantteria yrittäny jo useemman päivän myydä pilkkahintaa, mut ketää oo kiinnostanu. muiden jengien kavereita saanu myytyy kohtuu helposti ja viel jonkinlaisee suomihintaa mut eipä Lukon kavereita? Eks raumalla pelata videopelejä vai mikä on? :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotai 74-14-2 on rekordi atm, ja keskeytys% 0 vaikka olenkin hävinnyt kohtalaisen "huonoillekin" joukkueille. Valitusta ei täältäpäin ole kuulunut. Miksi en hankkisi heti pelaajia joilla pelaaminen on mielekkäämpää? Miksi en voisi kasata lempijoukkuettani ostamalla pakkoja oikealla rahalla? En mäkää lähde tuomitsemaan niitä jotka pelaamalla sen joukkueensa keräävät parissa kuukaudessa.

ps. Oon laittanu pakkoihin n.3x enemmän rahaa kuin peliin. Mut se o hauskaa :)

Sanonpa tähän alkuun nyt heti että tarkoitus ei ole aloittaa mitään sotaa :DD

Oma mielipiteeni on että jokanen kokoo joukkueensa niinkuin haluaa pelaa sillä niinku lystää. Jotenki se on vaan hienompaa koota se joukkue itse ansaitsemilla puckseil ja sitä mahtavuuden tunnetta kun saa ekan staran joukkueeseen.

Aikaahan siinä menee kun saa hyvän joukkueen kokoon mutta eipä se haittaa. Sitten tähän loppuun vielä että eihän siinä voi laittaa mitään viestii jos tommosel joukkueel häviää. jollekki 80 tason sakil ja kaikkia pelejä kun ei voi vaan voittaa.

P.S Mitä järkee lähtee jollai 99 sakil pelaa 77 äijiä vastaan. Voin vakuttaa että siinä ei kummallekkaan osapuolelle ole mitään iloa. Tämä vuodatus siksi että on tullu aika paljo viästi mulle kun en lähe jtn 94 sakkia haastan omal 79 sakil....... Niin juu ja sitten semmonen että jokerit avas kauden voitol JEE. Kiitos ja kumarrus.. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä tuossa HUTissa tarkoittaa ku on esim pelaaja jonka pistemäärä on 69 ja sen 69 numeron alla on haalealla toinen numero. Tässä tapauksessa 90.
Onko pelaajasta kehittymässä 90 pisteen pelaaja ajan kanssa vai kuinka? Kannattaako näitä myydä?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä tuossa HUTissa tarkoittaa ku on esim pelaaja jonka pistemäärä on 69 ja sen 69 numeron alla on haalealla toinen numero. Tässä tapauksessa 90.
Onko pelaajasta kehittymässä 90 pisteen pelaaja ajan kanssa vai kuinka? Kannattaako näitä myydä?

Alempana oleva numero tarkoittaa pelaajan potenttiaalia.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en ainakaan niistä 2500 puksin pakoista ole saanut mitään järkevää, ovrl 70 pelaajia pari...
11:ssa sentään saattoi tulla parikin ovrl 80-> ukkoo.. 2*25 sopparia olen saanut ostettuani 3 kyseistä pakkaa.

Ite oon ostanu pari standard-pakkausta ja sieltähän se tuli Langenbrunner ovrl 81!!!! :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Iski tänään pieni v***tus kun menin vaihtopakkaan. No pelihän veti jumiin, sammutin ja uudelleen päälle, jälleen sama juttu vaihtopakas... Sama homma toistui 23 kertaa kunnes olin käynyt kaikki myydyt kortit läpi. Välillä koitin pelata, ostaa ja siirtää omasta kokoelmasta kortteja vaihtopakkaan mut ei vaan mikään auttanut. Eli jos jollain olis ratkaisu mitä tehdä tässä tilanteesa niin kuuntelen ilolla.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Siis mitä ihmettä eikö kesken HUT matsin voi vaihtaa ketjuja ja/tai maalivahtia? Team Managementistä löytyy vain Injury Report ja Strategies. Mikä idea edes on pakottaa pukemaan toinen maalivahti jos sitä ei voi vaihtaa peliin kesken kaiken.
 
Ylös Bottom