Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Reflex Master Android-peli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janner1987
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Reflex Master Android peli

Tulipahan testattua ja oli ihan kiva ja onnistunut peli! Yhden vian huomasin: ainakaan minun Galaxy S II:lla päävalikossa ei toimi tuo high scores ja feint nappula, mutta itse peli kyllä toimii mainiosti.

Keep up the good work ;)

E: No nyt toimii ne nappulat

Vastaus: Reflex Master Android-peli

Kyllä noiden kahden napin pitäisi pelata. Ainakin omalla galaxy minillä ja 5 emulaattorilla millä testasin. Toi openfeint saattaa välistä olla vähän jumissa. Toimiiko noi napit muilla? Muut ohjelmat mitä olen androidille tehnyt liittyy pääosin kuntoiluun. Kiitos rohkaisevasta palautteesta :)

Se nappejen toimimattomuus oli joku pikkubugi, koska se korjautui kun käynnistin pelin uudelleen.

Heitetääs vähän ehdotuksia. Voisiko noita nappeja hieman isontaa, että saataisiin hyödynnettyä näytön koko paremmin? Galaxy S II:lla ainakin on vaikka kuinka paljon tyhjää tilaa. Sitten tuli tuossa mieleen vielä että jos jättäisi napit nykyiseen kokoonsa, voisi ehkä tehdä jotain vaikeampia tasoja, joissa olisi enemmän nappuloita tai sitten helppo, jossa on vaikkapa neljä nappia.

Tällaiset nyt tuli tuossa mieleen kun pelailin ja ihmettelin. En tiedä yhtään miten hankalaksi tämä menisi eri vaikeustasoilla, koska silloin pitäisi tehdä erikseen vaikean ja helpon leaderboardsit. Kunhan mietiskelin :)

E: Nojaa, kyllä tuo koko on ihan hyvä, on helppo pelata kahdella peukalolla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hei! En huomannut seurata tätä threadia kun on ollut vähän kiireitä. Päivitin nuo napit suuremmiksi jokin aika sitten.
Nuo vaikeustasoajatukset on itselläkin käynyt mielessä, mutta nyt pukkaa kiirettä opiskelijavaihdon takia niin aika ei vaan riitä isompien päivitysten tekemiseen.
Järjettemiä tuloksia on muuten porukka saanut tuonne leaderboardseille. Itellä ennätys taitaa olla 190.

Hei! En huomannut seurata tätä threadia kun on ollut vähän kiireitä. Päivitin nuo napit suuremmiksi jokin aika sitten.
Nuo vaikeustasoajatukset on itselläkin käynyt mielessä, mutta nyt pukkaa kiirettä opiskelijavaihdon takia niin aika ei vaan riitä isompien päivitysten tekemiseen.
Järjettemiä tuloksia on muuten porukka saanut tuonne leaderboardseille. Itellä ennätys taitaa olla 190.

Juu huomasin että nappuloita oli isonnettu, nyt on juuri sopiva. Ja ihmettelen kanssa noita tuloksia, itse en pääse millään yli 180

Ylös Bottom